Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of het nu goed gaat of slecht.
Het gaat je lukken, je bent al zo goed op weg! 

Wat je zegt over jezelf accepteren klopt helemaal. Dat is dus precies waar het gesprek met mijn behandelaar ook weer op kwam en waar ik nog veel aan zal moeten doen. Zucht...
maar toch denk ik dat het wel goed is dat je geconfronteerd word met die dingen, door de confrontatie leer je ermee om te gaan, ook al is dat makkelijk gezegd. Hoe voel je je nu en heb je afgelopen nacht goed geslapen?
ook jou zat het niet mee vandaag. Het is niet erg een terug val, dat hebben we allemaal. Het leven gaat met ups en downs, dat zal altijd zo blijven maar ik denk dat wij er snel te zwaar aantillen en het zien als een terugval, eigenlijk denken we gelijk terug bij af te zijn maar dat is niet reëel. En is het reëel dat je denkt dat je niet mag huilen, zou jij iemand raar aankijken als hij dat deed? Nee, toch, je legt de lat te hoog.
Denk dat je moet proberen er niet te zwaar aan te tillen maar ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. Gelukkig weet je hoe het ook kan zijn en weer zal worden, dan waardeer je dat weer extra!
mits hij heen vertraging heeft.
. Ben net terug van mijn 2 daagse cursus incl overnachting. Was weer erg leerzaam maar ook erg vermoeiend.

Morgen om deze tijd zijn we, als alles goed gaat, weer samen
. Het is wel een heel raar idee hoor dames, vind het erg vreemd. Ben nu nog niet zenuwachtig, soms sta ik te kijken van mezelf en ik hoop dat het zo blijft.
Ik tel met je mee in gedachten!
We gaan zien hoever we komen, heb nog voldoende te doen. Echt raar dat we over minder als 12 uur weer samen zijn.
Ben nu op school, was te laat voor gastcollege en mocht er niet meer in helaas.