Abortus of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:31

Als het nu zou gebeuren zou ik voor optie 3 gaan en ik denk anders ook. Ik wil geen kinderen en dan kan dat hard zijn voor mensen die wel kinderen willen en ze niet kunnen krijgen. Als het moord zou zijn zou het niet toegestaan zijn en het kan ook niet tijdens je hele zwangerschap.

Er zijn ook andere situaties in het leven waarbij mensen een keuze maken die ik niet kan begrijpen. Dat ze kansen krijgen en die niet grijpen terwijl iemand anders heel graag zo'n kans had gehad. Ik vind dat de mensen die vol overtuiging voor abortus kiezen hier een beetje aan de schandpaal genageld worden.
Vind de tegenstanders van abortus een beetje respectloos tov de voorstanders.......

Anoniem

Re: Abortus of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:42

Als het zou gebeuren zou ik sowieso abortus plegen.. En diegene met wie je seks hebt gehad zou ik wel inlichten, wel zo eerlijk. Maar ook al is ie 't er niet mee eens, die abortus komt er wel. :)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:48

Hannah_Menno schreef:
Tuurlijk hebben ze dat, ik vind alleen dat er wat beter geinformeerd moet worden! :)

Door een ontzettend eenzijdige organisatie als Schreeuw om leven? Sorry, maar ik zou die mensen nog geen levend kind toevertrouwen met hun indoctrinatie. Ik denk dat jij eerst maar eens meerdere organisaties moet horen. En je reacties wat moet nuanceren, voordat je mensen gaan veroordelen.

Welke school laat er trouwens nu zulke filmpjes zien aan jonge tieners.. (tja ik heb wel een idee, aangezien ik ook uit veenendaal kom..)
Kan daar echt geen enkele waardering voor opbrengen :n

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:52

_San87_ schreef:
Moet een kind daarom maar terecht komen bij mensen die het niet willen?

Er bestaat ook nog zoiets als adoptie.
Als je zo onverantwoordelijk kunt zijn om het zo ver te laten komen, draag dan ook de consequentie's.
Er zijn veel mensen die maar wat graag een kindje zouden willen maar om watvoor reden niet kunnen, waarom zou je het kind dan niet een kans geven bij een ander stel waar het wél heel gewenst is?

@ Mistery; hoe voel jij je nu? Ben je nog steeds tevreden over de beslissing die je destijds hebt genomen?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:00

Chiqa schreef:
anneliesdj schreef:
Dus als jij moeder wordt en na een paar jaar vind je 't toch niet meer zo leuk vermoord je je kind ook gewoon?

Hoor je jezelf nu praten? Gaat volledig off-topic.

Dat vind ik niet, imo is een ongeboren kind net zo goed een kind als een geboren kind, waarom zou je de een wel mogen vermoorden en de ander niet?
Je kunt vinden dat ik er een drama van maak maar ik vind het niet normaal om kinderen te vermoorden, ook niet als ze ongeboren zijn.
Chiqa schreef:
Abortus is iets persoonlijks, ben blij dat het er is :) Je zult maar verkracht worden, ziek zijn, je kind geen toekomst kunnen bieden, een hekel aan kinderen hebben en het wordt je opgedrongen om het kind te houden omdat het zo'n gevoelig onderwerp is? Of omdat het een levensovertuiging is en een schande?

Die ongelukkig zijn als je een abortus moet ondergaan omdat het mis is gegaan? Kan je toch beter naar t ziekenhuis gaan, weg dr mee en je leven weer oppakken waar je was gebleven? Wat moet je met een kind waar je totaal niet achter staat kan je dr toch maar beter achter staan ipv van dr nog jaren mee opgescheept te zitten.

Gelukkig zijn dr meer vrouwen die daar geen wereld drama van maken en deze keus kunnen maken om nog meer ellende te voorkomen.

Gelukkig zijn er ook vrouwen die het wel willen proberen en ik ben dolblij dat ik daar toe behoor.
Het dikgedrukte was ook op mij van toepassing toen ik zwanger werd, ik had geen stabiele woon/werksituatie en heb kinderen altijd maar 'eng' gevonden, ik heb altijd om het hardst geroepen dat ik geen kinderen wilde.
Toch ben ik blij dat ik mijn zoon heb laten komen, met een beetje hulp was de woon/werksituatie zo gefixt en dat moedergevoel komt vanzelf tijdens je zwangerschap.
Als ik mijn zoon nu rond zie lopen moet ik er werkelijk niet aan denken dat ik ooit stiekem heb gedacht dat een abortus misschien wel een makkelijkere weg zou zijn, kan me niet voorstellen dat je zo'n lief en onschuldig wezen moedwillig om het leven brengt, puur uit egoisme.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:01

Als het nu zou gebeuren kies ik voor optie 1.. Ik heb de tijd niet voor een kind ( zou mijn studie en dus toekomst weg moeten gooien), heb geen geld voor een kind en wil ook voorlopig geen kind.

Máár.. Ik zorg dat het mij gewoon niet gebeurd en heb een spiraal. 1 van de veiligste voorbehoedsmiddelen. Dus ik sta nooit voor de keuze. Dus ik kies eigenlijk niet voor optie 1 omdat het mij nooit zal overkomen.

Maar een kind opvoeden zonder geld, zonder diploma ect word ik echt niet gelukkig van ( veel zorgen) en het kind daardoor ook niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:05

anneliesdj schreef:
_San87_ schreef:
Moet een kind daarom maar terecht komen bij mensen die het niet willen?

Er bestaat ook nog zoiets als adoptie.
Als je zo onverantwoordelijk kunt zijn om het zo ver te laten komen, draag dan ook de consequentie's.
Er zijn veel mensen die maar wat graag een kindje zouden willen maar om watvoor reden niet kunnen, waarom zou je het kind dan niet een kans geven bij een ander stel waar het wél heel gewenst is?

@ Mistery; hoe voel jij je nu? Ben je nog steeds tevreden over de beslissing die je destijds hebt genomen?

Pardon? Je gaat er nu voor het gemak van uit dat iedereen maar onverantwoordelijk is? Want dat is wel heel kortzichtig he. En vooralsnog is het niet mijn zaak dat iemand anders geen kinderen kan krijgen. Mocht ik per ongeluk zwanger raken, en geloof me, ik ben een Double D'er, dan laat ik het voor de volle 100% weghalen. Ik zal mezelf zeker door hel laten gaan zodat ik iemand anders gelukkig kan maken? Nee. Er is veel dat ik voor mensen over heb, maar dit dus niet.

Ik lees net iets over egoisme, is het niet egoistisch uberhaupt kinderen te nemen? Is het niet egoistisch een kind op de wereld te zetten en deze helemaal naar jouw eigen idee op te voeden en te laten ontdekken wat het wil? Is het niet egoistisch een kind op deze wrede wereld te zetten terwijl er zoveel andere kinderen wachten op een goed thuis die ze nooit zullen krijgen? Is het niet egoistisch een kind te laten komen die nooit gewenst is? Is het niet egoistisch een kind te nemen als je het niet kan bieden wat het nodig heeft en waar het recht op heeft, is het niet egoistisch, praat alsjeblieft niet over egoistisch zijn als je een abortus doet, jij weet duidelijk niet waar je over praat.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:10

Ik ga er niet vanuit dat iedereen onverantwoordelijk is, helaas zijn er veel mensen die dat wel zijn.

Ik weet wel degelijk waar ik over praat, lees maar eens beter.
Ben benieuwd waar jij je mening vandaan haalt? Heb je abortus ondergaan, ooit zwanger geweest?
Het is gewoon een feit dat vrouwen die al een kind hebben maar weinig een abortus laten ondergaan, hoe denk jij dat dat komt?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:15

Ik wil het niet weten. Ik houd niet van kinderen, ik wil geen kinderen, ik heb niks met kinderen. Vooralsnog vind ik het egoistisch om vrouwen niet aan hun eigen keuze te laten. Want ik vind dat je behoorlijk je mening aan het opdringen bent, dat moet je zelfweten, maar ga mensen even geen schuldgevoel aanpraten zeg.

Over waarom vrouwen die al een baby hebben geen abortus laten plegen? Misschien omdat ze overduidelijk voor hun kind gekozen hebben, precies GEKOZEN. Zo KIEZEN andere vrouwen ervoor GEEN kind te baren.

Respecteer gewoon elkanders keuze en ga alsjeblieft geen meningen opdringen... En ja, ik weet wat het is om een abortus te ondergaan, niet omdat ik hem zelf gehad heb, maar een vriendin wél.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:27

Een vriendin, gunst, zo ken ik ze ook wel :(:)

Wat er bij mij gewoon niet in gaat is dat het fout is om mensen te vermoorden maar niet zodra het ongeboren is, ik vind het niet kunnen dat een ongeboren kind gewoon vermoord mag worden.
Ik kan me dus ook maar weinig situatie's voorstellen waarin een abortus te rechtvaardigen is.
En dat is mijn mening, er wordt hier gevraagd om meningen dus geef ik die.
Als jij meteen al zegt; 'ik wil het niet weten', kun je beter niet op een discussieforum komen.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:27

ik heb niet alles doorgelezen maar wel stukken er uit gehaald.......

ik heb het al vaker om me heen gezien dat mensen besloten een ongewenste zwangerschap door te laten gaan.
je zou wensen dat ze dat niet hadden gedaan,kind is duidelijk NIET gewenst maar wel gekomen.
[omgekeerd ook gezien hoor ;) ]

voor mij persoonlijk is het duidelijk.
in een 1 night stand kies je voor een nachtje lol,niets meer.
daarom zou ik me niets verplicht tot de vader voelen.
zelf heb ik absoluut geen! kinderwens.
optie 1 dus.....

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:31

Wel een harde mening anneliesdj. Maar eerlijk is eerlijk, zo dacht ik er tot 2 jaar geleden ook over. Zolang je het zelf niet hebt meegemaakt kun je er eigenlijk niets over zeggen en is het wel heel makkelijk praten. Dan ben ik liever een moordernaar dan een egoist die haar kind wel op de wereld laat komen zonder het geld er voor te hebben om het kind alles te geven wat hij/zij verdient.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:36

anneliesdj schreef:

Wat er bij mij gewoon niet in gaat is dat het fout is om mensen te vermoorden maar niet zodra het ongeboren is, ik vind het niet kunnen dat een ongeboren kind gewoon vermoord mag worden.
Ik kan me dus ook maar weinig situatie's voorstellen waarin een abortus te rechtvaardigen is.
Als jij meteen al zegt; 'ik wil het niet weten', kun je beter niet op een discussieforum komen.

Ik doelde erop dat ik niet wil weten hoeveel mensen onverantwoordelijk zijn, dat had ik misschien duidelijker uiteen moeten zetten.

Ik vind dat zolang de embryo nog geschikt is voor abortus, dus tot 12 weken 'oud', het geen mens is, ik geloof niet dat het dusdanig bewustzijn heeft en kan voelen. En daarom, geloof ik dus ook niet dat het moord is en vind ik ook niet dat abortus verboden moet worden. Want dát is pas vragen om problemen. Ik vind moord en aborteren absoluut niet te vergelijken.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:49

Ik kan het me niet voorstellen omdat ik niet aan one night stands doe en wel aan veilige seks, maar ik zou het kind houden.
Denk dat ik oud genoeg ben en ook de mogelijkheid zou hebben om een kind op te voeden (verre van ideaal, maar toch) en zou het dan niet over mijn hart kunnen halen om een abortus te doen. Ook zou ik het devader laten weten.

Wat anderen willen doen moeten ze zelf beslissen, maar ik ben wel blij dat de mogelijkheid van abortus bestaat.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:50

anneliesdj schreef:
Chiqa schreef:
Hoor je jezelf nu praten? Gaat volledig off-topic.

Dat vind ik niet, imo is een ongeboren kind net zo goed een kind als een geboren kind, waarom zou je de een wel mogen vermoorden en de ander niet?
Je kunt vinden dat ik er een drama van maak maar ik vind het niet normaal om kinderen te vermoorden, ook niet als ze ongeboren zijn.
Chiqa schreef:
Abortus is iets persoonlijks, ben blij dat het er is :) Je zult maar verkracht worden, ziek zijn, je kind geen toekomst kunnen bieden, een hekel aan kinderen hebben en het wordt je opgedrongen om het kind te houden omdat het zo'n gevoelig onderwerp is? Of omdat het een levensovertuiging is en een schande?

Die ongelukkig zijn als je een abortus moet ondergaan omdat het mis is gegaan? Kan je toch beter naar t ziekenhuis gaan, weg dr mee en je leven weer oppakken waar je was gebleven? Wat moet je met een kind waar je totaal niet achter staat kan je dr toch maar beter achter staan ipv van dr nog jaren mee opgescheept te zitten.

Gelukkig zijn dr meer vrouwen die daar geen wereld drama van maken en deze keus kunnen maken om nog meer ellende te voorkomen.

Gelukkig zijn er ook vrouwen die het wel willen proberen en ik ben dolblij dat ik daar toe behoor.
Het dikgedrukte was ook op mij van toepassing toen ik zwanger werd, ik had geen stabiele woon/werksituatie en heb kinderen altijd maar 'eng' gevonden, ik heb altijd om het hardst geroepen dat ik geen kinderen wilde.
Toch ben ik blij dat ik mijn zoon heb laten komen, met een beetje hulp was de woon/werksituatie zo gefixt en dat moedergevoel komt vanzelf tijdens je zwangerschap.
Als ik mijn zoon nu rond zie lopen moet ik er werkelijk niet aan denken dat ik ooit stiekem heb gedacht dat een abortus misschien wel een makkelijkere weg zou zijn, kan me niet voorstellen dat je zo'n lief en onschuldig wezen moedwillig om het leven brengt, puur uit egoisme.

Bij jou ging dat misschien zo, maar ik heb ook wel eens gevallen gezien in bv spoorloos, die helemaal gek werden toen hun kind(eren) op bezoek kwamen en absoluut niets van ze wilden weten. En die hebben zelfs de hele zwangerschap uitgezeten. Toch blijkbaar geen moedergevoelens gevormd. Het gebeurt soms. Hoe geweldig het bij jou ook is geworden, dat hoeft echt niet voor iedereen te gelden.
Ik kan me weinig pijnlijkers voorstellen dan een dergelijke afwijzing.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:59

_San87_ schreef:
anneliesdj schreef:

Ik doelde erop dat ik niet wil weten hoeveel mensen onverantwoordelijk zijn, dat had ik misschien duidelijker uiteen moeten zetten.

Ik vind dat zolang de embryo nog geschikt is voor abortus, dus tot 12 weken 'oud', het geen mens is, ik geloof niet dat het dusdanig bewustzijn heeft en kan voelen. En daarom, geloof ik dus ook niet dat het moord is en vind ik ook niet dat abortus verboden moet worden. Want dát is pas vragen om problemen. Ik vind moord en aborteren absoluut niet te vergelijken.

Ok, dan heb ik het verkeerd opgevat, sorry ;)

Waar haal je die 12 weken vandaan? Ik heb het hier al vaker gezien maar het is echt niet zo, je mag nog abortus laten doen tot 24 weken zwangerschap.
Je kunt namelijk met 20 weken een 'structureel echoscopisch onderzoek' laten doen waarop evt afwijkingen opgespoord kunnen worden, mochten die er zijn, dan heb je dus nog 4 weken om voor een abortus te kiezen.

Vanaf wanneer denk jij dat het een 'mens' wordt, kan voelen en bewustzijn heeft dan?

Ik vind niet dat abortus verboden moet worden, wel dat het moeilijker toegankelijk moet zijn en dat er meer toezicht gehouden moet worden op het waarom.

mistery schreef:
Wel een harde mening anneliesdj. Maar eerlijk is eerlijk, zo dacht ik er tot 2 jaar geleden ook over. Zolang je het zelf niet hebt meegemaakt kun je er eigenlijk niets over zeggen en is het wel heel makkelijk praten. Dan ben ik liever een moordernaar dan een egoist die haar kind wel op de wereld laat komen zonder het geld er voor te hebben om het kind alles te geven wat hij/zij verdient.

Ja komt mss hard over, dat snap ik, maar berichten zoals bv die van Chiqa komen op mij weer erg hard over ;)

En hoe voel jij je er nu onder dan? Nooit getwijfeld of het wel een goede keuze was?

Toen ik zwanger was dacht ik ook dat ik het kind niets kon bieden, toch kwam en komt hij niets tekort.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 23:34

Ik heb me na de abortus erg schuldig gevoelt en ik voelde me erg leeg.. Heel moeilijk te omschrijven wat ik voelde maar ik heb het er erg zwaar mee gehad. Op het moment van de abortus was ik 17 jaar, was het net uit met mijn vriend en was ik depressief. Ik had geen baan, op school wou het niet lukken dus nee, ik heb er geen spijt van gehad. Ik weet zeker dat ik de goede beslissing heb gemaakt omdat ik het kind op dat moment gewoon niets had kunnen bieden.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 23:36

Toch vind ik dat vreemd, je weet zeker dat je de juiste keuze hebt en had gemaakt maar toch voelde je je schuldig. Hoe kan dat als je zeker weet dat het de juiste keuze was?

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 23:40

Je wil niet weten wat voor gevoelens er bij je op komen na een abortus. Ik heb dan ook een aardig tijdje in een soort roes geleefd. Ik was in de war en verdrietig en voelde me schuldig omdat ik toch een in mijn ogen een leven iets heb weggehaald. Maar ik weet dat ik de juiste beslissing heb gemaakt omdat ik 100% zeker weet dat ik het kind niets had kunnen bieden. het zou egoistisch van me zijn om het kind te houden omdat ik het nou eenmaal wou. Want ja ik wilde het wel houden maar dat was gewoon niet realistisch.. Ik liep rond met zelfmoordgedachtes dus of het verstandig is om het kind dan te laten komen. Nee, absoluut niet.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 23:54

Optie 5,
Maar ben al lang gelukkig samen met mijn vriend, dus het is fictief.

Feit is dat er nog steeds veel kinderen geboren worden in gezinnen waar het eigenlijk geen veilige en gezonde omgeving is voor kids om in op te groeien. Sommige mensen zouden écht geen kinderen moeten krijgen, enkel om het feit dat ze vaak zelf te labiel zijn om hun eigen leven op orde te houden.

Ik ben dus erg pro-abortus en vind dus dat die mogelijkheid er ten alle tijde moet zijn. Horrorfilmpjes over abortussen zijn pure propaganda.

Daarom zeg ik: laat de mogelijkheid bestaan. Dan kunnen de mensen die gebruik willen maken van de abortusoptie dat doen en de mensen die er tegen zijn, die houden het kind. Maar dat er actiegroepen bestaan die het even fijn voor anderen willen gaan bepalen... :n

Tegen iedereen zou ik willen zeggen. Kijk de film "The cider house rules"
Prachtige film en zeer integer gemaakt! Gaat ook over het dilemma van een jonge arts, hij wil eigenlijk geen abortussen uitvoeren maar hij wordt op een gegeven moment nogal voor het blok gezet. In deze film zie je duidelijk dat alles lang niet zo zwart/wit is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 00:57

ik zou er voor zorgen dat ik t optimaal veileig deed,,condoom + pil. Mocht t condoom gescheurd zijn de morningafter!

Laatst was ik met iemand mee naar een abostuskliniek voor een abortus ( ik ga geen namen daar verder over noemen ) die was ook zwanger geraakt. Zij heeft besloten voor een abortus en dit VOOR de abortus te bespreken met de vader. Ik vind dat hij het recht erop heeft het te weten!

Ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan als diegene :) maar dan idd nog beter voorkomen! als je sex hebt weet je dat je zwanger kan raken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 01:45

_Sigrid_ schreef:
Ik ben dus erg pro-abortus en vind dus dat die mogelijkheid er ten alle tijde moet zijn. Horrorfilmpjes over abortussen zijn pure propaganda.

Ben ik volkomen met je eens triest om op zo'n manier mensen te indoctrineren, terwijl abortus gewoon iets legaals is en het een mensenleven kan redden.

Mistery moedig dat je voor jezelf heb kunnen kiezen en dat ook heb gedaan, ik denk ook niet dat jij dr gelukkiger op was geworden als mensen zich aan je opgedrongen hadden dat het een misdaad is om je kind weg te laten halen.
Kind? Een klompje cellen.

anneliesdj schreef:
Ik weet wel degelijk waar ik over praat, lees maar eens beter.
Ben benieuwd waar jij je mening vandaan haalt? Heb je abortus ondergaan, ooit zwanger geweest?
Het is gewoon een feit dat vrouwen die al een kind hebben maar weinig een abortus laten ondergaan, hoe denk jij dat dat komt?

Oja en hoe verklaar jij dan dat het aantal abortussen alleen maar met de jaren toeneemt?
Mss toch wel omdat vrouwen meer keuzes hebben en zich niet meer gek laten maken door opmerkingen als de jouwe en weet ik veel door wat voor levensovertuigingen?

anneliesdj schreef:

Kom zeg ga jij mij hier zitten uitmaken voor moordernaar? Mag hopen dat je even bruut van je padje aan het raken bent? Want die uitspraak gaat mij echt even íets te ver.

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 03:09

Delphi schreef:
Jeej,

ik schrik hier persoonlijk erg van de reacties!!! Er wordt zo makkelijk over abortus gepraat. Net of je een blik soep in de supermarkt gaat kopen. Het begint er op te lijken dat abortus gezien wordt als anticonceptiemiddel.

Ik kies dus voor 4! Ik vind dat als je écht geen kinderen wilt of écht niet zwanger wilt raken je daar dan ook alles aan moet doen. Dus en pil, spiraalte o.i.d. én een condoom. Dan kun je tenminste zeggen dat je er alles aan gedaan hebt. Ik vind het erg naief van iemand die zonder condoom doet en regelmatig een pil vergeet.

Zelf ben ik mama van een bijna 2 jarig dochtertje. Ik kan me niet voorstellen dat ik haar had laten weghalen.

Als je beslist een abortus te willen dan krijg je eerst een echo om precies te kijken hoe ver je bent. Lijkt het jullie niet verschrikkelijk dan om een levend klein mensje te zien dat je dood gaat laten gaan??? Ik heb een echo gehad met 9 á 10 weken zwangerschap en dan zie je duidelijk een hartje, armpjes, beentjes en hoofdje.

Met 14 weken heb ik er nog één gehad en daarop kon ik mijn dochtertje zien duimen. Dan vind ik het onvoorstelbaar dat er op zo'n termijn nog abortus mag worden gepleegd.

Ik vind niet dat abortus verboden moet worden, maar wel dat het minder makkelijk moet worden om te kunnen zeggen ''Tja, als ik zwanger raak laat ik het gewoon toch weg halen''.

en ben jij nu een beter mens omdat jij r niet hebt weg laten halen? sommigen moeten misschien wel.. :( |(

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 03:21

anneliesdj schreef:

waarom kwets jij vrouwen ie een abortus hebben gehad? |o :roll: alsof het niet genoeg pijn doet en ze ook moordenares noemen? omg.. -:(-
alsof t al niet zwaar genoeg is, kan het echt niet uitstaan zulke mensen als jij die zo kort door de bocht zijn. misschien voortaan even nadenken voor je zoiets kwetsends zegt en kijken WAAROM het weg moest worden gehaald!!!!!!!!!!!!!! :(
de meeste vrouwen voelen zich al poedersuiker genoeg en zo iemand als jij die zout in de wonden strooit wil je dan echt _-:(

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 08:34

Mijn kindje is nu 2 weken oud en door de pil heen gekomen. De relatie met mijn ex was niet stabiel toen ik ontdekte zwanger te zijn en hij wilde een abortus. ik dus absoluut niet! Met 18 weken heeft mijn ex me gedumpt voor een ander.
Moet er niet aan denken dat mijn mannetje er niet geweest was want ik ben supergelukkig met hem!