Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:15

borrie01 schreef:
Tinks schreef:
Ik ga even een klein hapje eten en dan de zilveren stempellak op mijn paarse nagels maken. Mooier kan ik het je niet aanbieden. hahaha

ze bedoelde grijs he tinks niet zilver

Dat is jammer, zilver zal wel mooi staan op paars maar die kleur niet. ff voor de zekerheid bedoel je nummer 06?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:16

paars zilver is top dat heeft mn moeder nu

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:20

borrie01 schreef:
paars zilver is top dat heeft mn moeder nu

Nu nog een leuk figuurtje kiezen. grr..

De kleuren van de website komen netjes overeen met de kleuren van de nagellak. Het zijn ook foto's van Konad zelf en niet van mijn stoute camera. :P

Zelf adviseer ik op de markt de mensen eerst na te denken wat ze het meest als basiskleur gebruiken om vervolgens te bepalen welke stempellak daar dan het beste bij past. Komen namelijk heel veel mensen die Konad niet kennen en dan hun eerste setje kopen. Eigenlijk moet er een waarschuwingssticker op mijn kraam. Pas op dit is verslavend.. :D Zondag had iemand een startersset gekocht en maandag alweer op de webshop bij besteld...

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:37

Een stille meelezer meld zich, haha.
Ben ook sinds een paar weekies mn nagels aan het laten groeien, en t lukt al aardig. :D

Heb trouwens ook mezelf voorgenomen, als ik lange nagels heb, en mn salaris gestort is, dat ik dan set D bestel op tinks dr site :)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:59

Wat voor wattenpads of wat dan ook gebruiken jullie nagellak te verwijderen??

Die van mij pluizen zo!!!

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:59

Tinks schreef:
Wat voor wattenpads of wat dan ook gebruiken jullie om nagellak te verwijderen??

Showpony

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 00:07

hey tinks, ja ik bedoel echt de 06 en 25. Ik kan me voorstellen dat dat niet de meest verkochte kleuren zijn, maar op het moment heb ik een obsessie met kleuren als OPI parlez vous opi? en channelesque van china glaze en ik denk dat deze kleuren mooi zullen staan bij de eerder genoemde konad stempel lak:P Maar ik ga er maar 1 kopen en moet dus kiezen.. erg lastig..

ben trouwens ook wel benieuwd naar de zilver:P

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 00:08

Tinks schreef:
Tinks schreef:
Wat voor wattenpads of wat dan ook gebruiken jullie om nagellak te verwijderen??

schijnt dat lapjes vilt erg goed werken. ik ben alleen te lui om ze te halen :D

PS Konad is echt te verslavend! heb nu net een kleine 2 weken mn 1e set binnen en ben nu al weer aan het browsen..

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 00:13

Zo begon het bij mij ook! haha net als bij vele anderen. ik heb nu de zilver op mijn paars gedaan zal zo foto maken.

Niet de meest verkochte kleur nee, maar ik heb hem wel liggen.

Gewone vilt?

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 00:21

Tinks schreef:
Zo begon het bij mij ook! haha net als bij vele anderen. ik heb nu de zilver op mijn paars gedaan zal zo foto maken.

Niet de meest verkochte kleur nee, maar ik heb hem wel liggen.

Gewone vilt?

Mja lastig.. normaal zoek ik in fotos online of op youtube naar bepaalde kleuren voor ik het aanschaf, maar deze kleuren zijn gewoon niet te vinden.

Volgens mij gewone vilt ja, ik heb masha van beautygloss er een keer iets over horen vertellen. Gewoon stukjes vilt.. het is natuurlijk wat ruwer dus denk dat daardoor ook de nagellak er sneller af gaat en het pluist een stuk minder dan watten.

ps, Ik merk dat mn nagels na het gebruik van opi en de konad topcoat een soort van samentrekken, met name de randen (het wit aan de onderkant) trenkt dan bol (naar elkaar toe). Ik vind het echt super lelijk :( herkent iemand dit er is er iets wat ik eraan kan doen??

Ik doe wel tussen de lak beurten door mn nagels in een nagel bad en behandel met hydraterende nagel gel van lancome, maar het lijkt niet afdoende..

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 00:41

De camera vind het nog steeds blauw, heb wel 20 foto's gemaakt maar het wil niet mooi worden. Morgen maar eens buiten proberen ofzo. Dure nieuwe camera maar kan er nog niet gelukkig van worden. |(

Afbeelding

Afbeelding

http://foto-uploaden.nl/img5/m5d2gb5.jpg

Mooie steentjes erop geplakt, zie je ze niet door de schittering. morgen ga ik nieuwe maken.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 08:26

nou ik vind het een heel gaaf kleurtje!!

ik heb een nieuw vaatdoekje uit de verpakking gehaald, die zijn nog stug en werkt super goed, ik verbruik nu veel minder remover om me nagels schoon te krijgen !!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 08:32

tinks ik heb eindelijk wat bij je besteld :D twee nagellakjes van safari :D

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 08:38

Nieuw topic alweer :D .

Mijn nagels zijn allemaal blanco gelakt,

En heb op m'n ringvinger en pink een plakkertje :) .

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 08:44

laura1987 schreef:
Zal het deze zijn?
http://www.konadnail.nl/?menu=article&c ... ID=7145999

dit staat er onder de foto
641 OMG 80806

Laura dat zijn mijn nagels ik heb nu t potje niet bij me in het vorige topic staat welk nummer hij heeft zal even mijn ebrichten doorspitten.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 08:46

641 OMG 80806 dit is het nummer volgens mij heb je idd het juiste potje. tip doe een aantal hele dunnen laagjes over elkaar en goed schudden dan glitteren ze t mooist.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:00

Volgens mij ga ik hier ook verslaafd aan raken :=

Vertel eens, om te starten, wat heb ik volgens jullie nodig? _O-

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:10

Mooi zeg Tinks! Echt super!

jammer dat mijn nagels zo dun zijn... Tijdens het typen buigen ze ook helemaal om op de toetsen van het toetsenbord... ze zijn echt zo dun als papier, ondanks dat ik allemaal spul er voor gebruik. Wie een supertip heeft mag het zeggen! Ik wil alleen geen nepnagels. Ik heb ze voor mijn doen nu redelijk lang (zie pagina 3, de roze freak nagels) :)) maar langer gaat dus niet.

Vanavond gaan ze op sjiekjes - morgen heb ik een sollicitatie en dan gaan ze matchend bij mijn outfit morgen - die is zwart met grijs/zilver. Dus nagels komen in de nieuwe najaarstint donkergrijs met zilveren accenten. Bescheiden maar toch heel sjiek. Tot die tijd staren ze me aan met hun fluor roze tinten ha ha ha ha

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:22

MyWishMax schreef:

er zijn complete startsetjes te koop waar stempel plaatje en lakjes in zitten.
daar kun je mee beginnen heb ik ook gedaan:P
dat zilver is erg mooi tinks! heb weer wat voor op mn verlanglijstje :P je kan proberen je foto's te nemen zonder flits en op de close up stand voor binnen, misschien dat het dan beter gaat? ik kan ook geen foto's maken met flits, zonder flits moet ik er wel een staanderdje onder zetten anders worden te snel bewogen en wazig. ben alleen mn kleine staander kwijt :P heb nog wel een grote maar die is zo lastig. maar meestal krijg ik dan wel goede foto's waar ook de kleuren wel goed lijken.

ga straks aan het zomerthema beginnen, kan nog net mooi tussendoor. ik heb alleen nog geen inspiratie wat ik ga doen ofzo.
en ik gebruik voor het verwijderen van nagellak altijd tissues van kruidvat eigen merk goedkoopste wat ik vinden kon zitten er 200 in en gaat heel lang mee, gebruik meestal 2 a 3 tissues voor het verwijderen van alle nagellak. pluist nooit, altijd makkelijk er uit trekken uit de doos, vind het ideaal, heb ook al doekjes, schoonmaakdoekjes, watjes enzo allemaal al geprobeerd alles pluist altijd en blijft dan overal aan plakken.
Laatst bijgewerkt door hafjegek op 27-08-09 09:27, in het totaal 2 keer bewerkt

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:24

Mooie nagels zo tinks!

Ik gebruik voor het verwijderen gewoon wattenschijfjes van de Aldi.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:36

hafjegek schreef:
MyWishMax schreef:

er zijn complete startsetjes te koop waar stempel plaatje en lakjes in zitten.
daar kun je mee beginnen heb ik ook gedaan:P
dat zilver is erg mooi tinks! heb weer wat voor op mn verlanglijstje :P je kan proberen je foto's te nemen zonder flits en op de close up stand voor binnen, misschien dat het dan beter gaat? ik kan ook geen foto's maken met flits, zonder flits moet ik er wel een staanderdje onder zetten anders worden te snel bewogen en wazig. ben alleen mn kleine staander kwijt :P heb nog wel een grote maar die is zo lastig. maar meestal krijg ik dan wel goede foto's waar ook de kleuren wel goed lijken.

ga straks aan het zomerthema beginnen, kan nog net mooi tussendoor. ik heb alleen nog geen inspiratie wat ik ga doen ofzo.
en ik gebruik voor het verwijderen van nagellak altijd tissues van kruidvat eigen merk goedkoopste wat ik vinden kon zitten er 200 in en gaat heel lang mee, gebruik meestal 2 a 3 tissues voor het verwijderen van alle nagellak. pluist nooit, altijd makkelijk er uit trekken uit de doos, vind het ideaal, heb ook al doekjes, schoonmaakdoekjes, watjes enzo allemaal al geprobeerd alles pluist altijd en blijft dan overal aan plakken.

In de startersdingen zit (bijna) altijd rode nagellak en dat vind ik, persoonlijk, enorm lelijk op mijn nagels _O-

Heb nu dit besteld _O-

1 x M8
1 x M24
1 x Base coat
1 x Silver PSN
1 x Regular TC
1 x Retro Diva - Cords
1 x Fiji Fling - Bare if you Dare
1 x Stempel met schraper

Er was nog een set met wit erin en een imageplate, maar dat was net degene die ik niet perse wilde, en anders werd het weer enorm duur, had alles in winkelmandje en toen was het 80 euro :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:38

Laura: Volgensmij is dat de kleur China Glaze Sexagon? Of niet?

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:00

Pff wat gaan we weer hard zeg!!

En wat een superfilmpje wonderworst.

Tinks, als ik die steentjes wil bestellen kan ik dat gewoon via de site doen, en dat vermelden in de opmerkingen?
En 1 potje is dan 2,50 en 3 potjes 6 euro?
Hoeveel steentjes zitten er in die van 1 mm?
En ik heb mijn papier met de 5% korting voor de volgende bestelling niet meer (en bedankt lieve dochter dat je deze verscheurt hebt) Kan ik deze wel krijgen, of heb ik gewoon klein beetje pech zeg maar :o

Nog vraagje voor alle stempelaars, lichte kleuren zoals geel en roze, zie je dat wel goed op je nagels? Ik heb nou alleen maar donkere lakjes om te stempelen (en wit die zie je wel goed) Maar moet je met de andere kleurtjes ook donkere onderlaag zeg maar wil je het zien?

En dit zijn mijn nieuwe nagels:

http://94.100.113.188/708050001-7081000 ... _o9zi.jpeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:10

Ik heb 'n vraagje, er was geloof ik zo'n soort site waar je alle China Glaze lakjes op iemand z'n nagels kon zien. Weet iemand deze?

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:25

Roxannev schreef:
Ik heb 'n vraagje, er was geloof ik zo'n soort site waar je alle China Glaze lakjes op iemand z'n nagels kon zien. Weet iemand deze?

even googlen!

Ik heb weer 2 nieuwe lakjes erbij! :D
Zal straks even een foto maken van mn spulletjes.