Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar om te rijden/sporten verkies ik toch lenzen!
daarna lenzen van Hans Anders gekocht (maandlenzen), ging prima, maar ik kreeg steeds meer last van branderige ogen. Resultaat: ik kan helemaal geen lenzen meer in, ook niet van een andere opticien. Het schijnt dat die van de H.A. niet genoeg zuurstof doorlaten? Maar goed zit weer vast aan de bril, op zich niet heel erg, maar vind lenzen wel leuker staan.Misschien weer een keer zachte lenzen proberen van een andere opticien, of harde lenzen nemen
Chubby schreef:Is het niet zo dat je gratis of met korting terug mag komen om opnieuw te laseren als je ogen onverhoopt weer slechter worden?
Wij denken er wel over hoor, maar het is zeker voor 2 personen een behoorlijk bedrag
Chubby schreef:zwieke schreef:Hoeveel kost zoiets?
Ik meen vanaf 600 euro.
Via je ziektekostenverzekering krijg eventueel je een deel vergoed.
Je hebt verschillende methoden, die niet allen bij elk oog toe te passen zijn. Voor mijn broer hebben we zo'n 4000 euro voor twee ogen moeten betalen. Het bedrag ligt echt aan je ogen, of je cilinder hebt, welke sterkte, etc. o0eefje0o schreef:en jha een lens implantaat! doen wij alleen bij mensen op latere leeftijd! de eigen lens wordt dan namelijk verwijdert! is een vrij kleine ingreep
Mijn bril heb ik eigenlijk zelden op, alleen als ik mijn lenzen uit heb gedaan voor het slapen en ik nog iets moet doen.
Of ik heb mijn bril op wanneer ik erg moe/ziek ben!
) en omdat het voor mijn sporten praktischer was. Ik turnde en daarbij vond ik een bril niet zo praktisch.
). Ik heb overigens zachte lenzen bij een wat duurdere opticien. 
... )
! Ook was zwemmen met deze lenzen geen succes bij mij.
!