ja ik ken dat gevoel dus helemaal niet... die angst voor operaties of uitslagen enzo...
ik heb altijd al geroepen 'ik heb dat gen en dan gaan ze er gewoon af'
en dat was dus ook zo....
ja eierstokken hoeven pas weg als ik kinderen heb gehad!
het gaat inmiddels supergoed met me!
moet volgende week dinsdag weer voor controle en denk dat ik dan voorlopig niet meer terug hoef te komen

even vragen wanneer ik weer mag zwemmen en paardrijden enzo

zal leen nog ff foto's laten maken van nu
ow en wat betreft de kinderwens, die hebben wij ook (en mijn zus had ook al een dochtertje voor we de onderzoeken deden)
ik ga daar 'hard' gezegd niet bij stil staan, want ik denk wat ik nu allemaal al heb kunnen doen uit voorzorg, is tegen die tijd alleen nog maar verder ontwikkeld.... als mijn moeder het ooit van tevoren had geweten, hadden ik en mijn zus er dan maar niet moeten zijn? nee ik ben blij dat ik er ben en vind toch ook altijd wel dat sommige dingen die op je pad komen dingen zijn om van te leren....
ik ben van mening dat mensen die nooit iets mee maken (hebben gemaakt) nog een heleboel te wachten staat in volgende levens

laat ik het dan nu maar allemaal in dit ene leventje krijgen, al vraag ik me soms wel af waarom (heb ook ziekte van crohn en fibromyalgie en geloof me die crohn zou nog eerder een reden zijn dat ik geen kinderen zou willen, want daar heb ik veel meer last van en dat is ook erfelijk)
en als je wilt kan je tegenwoordig natuurlijk al in belgie embryo selectie doen (kijken welk eitje dat gen wel of niet heeft) maar dat vind ik persoonlijk te ver gaan.... dan 'kies' je een eitje die dat gen niet heeft en dat heeft het misschien wel een open ruggetje.... bij wijze van..... nee dat is niet mijn ding (ook niet van mijn man gelukkig)