Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:marloe schreef:Ik heb sinds 3 weken een tattoo op mijn pols.
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 ... 1247992026
(Hier was ie net gezet)
Inmiddels is ie dus vervelt, maar nu zijn de ''omtreklijnen'' van het zwarte pootje veel zwarter dan het binnenste. (Hij heeft eerst beide omtrekken gedaan en daarna het bovenste pootje ingekleurd.)
Misschien dat het daaraan ligt?
Heeft iemand dit ook gehad? Krijgen ze dit met bijwerken nog mooi?
Ik denk dat ik eens langsga als ik hem een maand heb.
Ooh dit is gewoon precies wat ik wil
Deed het veel pijn?
Hoeveel kostte het?
Was dit het kleinste formaat die je kon doen of zou het nog kleiner kunnen denk je?
Zo een heel vragenvuur
Brookers schreef:Hoi!
Ik meld me ook even, ik zit al meer dan een jaar aan een tattoo te denken, maar toch ook nog te twijfelen.
Ik heb een bepaald beeld in mij hoofd (2 vlindertjes op mijn enkel) maar ik wil absoluut geen standaard vlindertje uit een boek die meer mensen hebben, dus ga ik zelf wat tekenen, zoeken etc en dan tekenen zij ze uit.
Ik woon in eindhoven, en heb mn idee voorgelegd bij Dragon Tattoo, en ze zeiden dat het minstens 200 euro gaat kosten voor 2 vlindertjes.. (terwijl de vlindertjes echt niet zo groot moeten worden).
Is dit teveel?
Ik weet dat DragonTattoo een goeie shop is, maar 200 euro vind ik toch best prijzig.. wat vinden jullie?
xx
Kaygee schreef:Brookers schreef:Hoi!
Ik meld me ook even, ik zit al meer dan een jaar aan een tattoo te denken, maar toch ook nog te twijfelen.
Ik heb een bepaald beeld in mij hoofd (2 vlindertjes op mijn enkel) maar ik wil absoluut geen standaard vlindertje uit een boek die meer mensen hebben, dus ga ik zelf wat tekenen, zoeken etc en dan tekenen zij ze uit.
Ik woon in eindhoven, en heb mn idee voorgelegd bij Dragon Tattoo, en ze zeiden dat het minstens 200 euro gaat kosten voor 2 vlindertjes.. (terwijl de vlindertjes echt niet zo groot moeten worden).
Is dit teveel?
Ik weet dat DragonTattoo een goeie shop is, maar 200 euro vind ik toch best prijzig.. wat vinden jullie?
xx
james100 schreef:Ik wil ook erg graag een cover.. Ik was namelijk net 14 toen ik dacht dat ik wel een tattoo wilde op mijn rechter bovenarm.. Je begrijpt.. MEGA spijt.. Maar goed er moet iets aan gedaan worden.. maar wat.. Er iets overheen wordt groot, dus ik wil em uitbreiden als een soort tak over mijn schouder richting mijn nek, dat het een soort sierlijke tak moet worden. Ik heb ook nog geen idee waar ik moet zijn... Ik heb trouwens een hele mooie bewuste keuze op mijn voet..
Berdien schreef:Nogmaals, wat je zelf mooi vindtHet is jóuw lijf, jóuw vel en jíj moet er de rest met je leven mee rondlopen. Wij niet