[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_rosita_

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:27

Thanks voor de tips.. tattoo Bob ben ik al eens geweest, voor een vriendin die een tattoo liet zetten, en gelijk gekeken voor eventueel mezelf, maar vind de sfeer daar totaal niet fijn. Vind het net een grote farbriek, kweet niet... voelt niet goed

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:54

Aranel schreef:
marloe schreef:
Ik heb sinds 3 weken een tattoo op mijn pols.
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 ... 1247992026
(Hier was ie net gezet)

Inmiddels is ie dus vervelt, maar nu zijn de ''omtreklijnen'' van het zwarte pootje veel zwarter dan het binnenste. (Hij heeft eerst beide omtrekken gedaan en daarna het bovenste pootje ingekleurd.)
Misschien dat het daaraan ligt?

Heeft iemand dit ook gehad? Krijgen ze dit met bijwerken nog mooi?
Ik denk dat ik eens langsga als ik hem een maand heb.

Ooh dit is gewoon precies wat ik wil :oo
Deed het veel pijn?
Hoeveel kostte het?
Was dit het kleinste formaat die je kon doen of zou het nog kleiner kunnen denk je?

Zo een heel vragenvuur :o

:D

De pijn was minder dan ik had verwacht... Maar echt prettig kon ik het ook niet noemen. :P
Hij kostte mij 60 euro. Hij had 75 gekost als beide pootjes zwart waren geweest. :)
Ja, ik wilde hem eerst ook kleiner! Maar dit kon niet.. (Ja, kon wel, maar dan was de kans erg groot dat na verloop van tijd de tattoo zou gaan vervagen.. En uiteindelijk een vlek zou worden.)

:)
Ik ben er nog steeds zo blij mee, net of ik net een nieuw kledingstuk heb gekocht ofzo. :)) Wil er de hele tijd naar kijken, haha. :')

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:57

Wie o wie kan mij helpen?

Mijn vader en zus zijn bijde overleden en ik wil graag een tattoo als aandenken aan hun..

Nu zit ik te denken aan een tekst (bijv: voor altijd in mijn hart) maar ik wil hem niet te groot en de plek weet ik eigenlijk ook niet..

Hebben jullie misschien ideen voor mij?

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 19:11

Hoi!
Ik meld me ook even, ik zit al meer dan een jaar aan een tattoo te denken, maar toch ook nog te twijfelen.
Ik heb een bepaald beeld in mij hoofd (2 vlindertjes op mijn enkel) maar ik wil absoluut geen standaard vlindertje uit een boek die meer mensen hebben, dus ga ik zelf wat tekenen, zoeken etc en dan tekenen zij ze uit.
Ik woon in eindhoven, en heb mn idee voorgelegd bij Dragon Tattoo, en ze zeiden dat het minstens 200 euro gaat kosten voor 2 vlindertjes.. (terwijl de vlindertjes echt niet zo groot moeten worden).
Is dit teveel?
Ik weet dat DragonTattoo een goeie shop is, maar 200 euro vind ik toch best prijzig.. wat vinden jullie?
xx

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 19:12

die tekst vind ik persoonlijk een beetje algemeen. Is het niet mooier/ sprekender als je iets laat tatooëren dat echt van hen is?
Ik zou het dan denk ik (afhankelijk van het ontwerp) op de binnenkant van mijn pols laten doen.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 19:51

Ik wil de tekst (als ik dan een tekst neem) ook niet in het Nederlands of Engels hoor..

Maar dat is zo moeilijk.. Allebij hebben ze wel muziek gespeeld.. Dus opzich zou een muzieknoot met een J en een M kunnen..

Weetniet.. wil eigenlijk iets speciaals, maar tekst is ook mooi.. Pff moeilijk moeilijk

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 19:54

Je moet het echt alleen laten zetten als je er 100% zeker van bent. En dat je echt iets hebt wat voor jouw gevoel echt wat met je vader en zus te maken heeft.

Je loopt er wel de rest van je leven mee nl. ;)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 19:56

Brookers schreef:
Hoi!
Ik meld me ook even, ik zit al meer dan een jaar aan een tattoo te denken, maar toch ook nog te twijfelen.
Ik heb een bepaald beeld in mij hoofd (2 vlindertjes op mijn enkel) maar ik wil absoluut geen standaard vlindertje uit een boek die meer mensen hebben, dus ga ik zelf wat tekenen, zoeken etc en dan tekenen zij ze uit.
Ik woon in eindhoven, en heb mn idee voorgelegd bij Dragon Tattoo, en ze zeiden dat het minstens 200 euro gaat kosten voor 2 vlindertjes.. (terwijl de vlindertjes echt niet zo groot moeten worden).
Is dit teveel?
Ik weet dat DragonTattoo een goeie shop is, maar 200 euro vind ik toch best prijzig.. wat vinden jullie?
xx

Ligt er een beetje aan in hoeveel detail het is, of je ze in kleur wilt en toe hoe groot ze moeten worden. Doe je ze in kleur zijn ze gelijk al een stuk duurder. Opzicht vind ik 200 euro wel mee vallen, tattoos zijn gewoon duur om te laten zetten. :j Maar goed denk er ook aan dat het er nog voor de rest van je leven op staat he ;) Dus als je het doet bezuinig dan niet ;)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 20:00

@Amigo_:
Wat dacht je van zoiets als: " X and Y forever singing in my heart" ofzo??
Je kan ook 'playing' zeggen, maar dat is natuurlijk ook /spelen/ maar als je er een muzieknoot bij doet dan is het wel duidelijk denk ik.

edit: of "...music in my heart (of: soul) forever" dat zou ook nog kunnen.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 20:19

Ik wil ook erg graag een cover.. Ik was namelijk net 14 toen ik dacht dat ik wel een tattoo wilde op mijn rechter bovenarm.. Je begrijpt.. MEGA spijt.. Maar goed er moet iets aan gedaan worden.. maar wat.. Er iets overheen wordt groot, dus ik wil em uitbreiden als een soort tak over mijn schouder richting mijn nek, dat het een soort sierlijke tak moet worden. Ik heb ook nog geen idee waar ik moet zijn... Ik heb trouwens een hele mooie bewuste keuze op mijn voet..

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 08:32

Kaygee schreef:
Brookers schreef:
Hoi!
Is dit teveel?
xx

Ik vind Dragon heel erg tegenvallen!!! Heb er een tattoo laten zetten (van een hondenpootje) maar de afspraak staat al dat ze hem flink bij mogen werken want de lijnen zijn echt niet netjes gezet! Later hoorde ik van een kennis dat hij ook een aantal mensen kent die hun tattoo bij Dragon hebben laten zetten, en ook die waren niet tevreden. Ik ging naar Dragon met in de veronderstelling dat het inderdaad een goede shop is, maar voor kleinere tattoo's heb ik het idee dat ze wat minder netjes zijn....

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:52

james100 schreef:
Ik wil ook erg graag een cover.. Ik was namelijk net 14 toen ik dacht dat ik wel een tattoo wilde op mijn rechter bovenarm.. Je begrijpt.. MEGA spijt.. Maar goed er moet iets aan gedaan worden.. maar wat.. Er iets overheen wordt groot, dus ik wil em uitbreiden als een soort tak over mijn schouder richting mijn nek, dat het een soort sierlijke tak moet worden. Ik heb ook nog geen idee waar ik moet zijn... Ik heb trouwens een hele mooie bewuste keuze op mijn voet..

Heb ook een tattoo laten coveren op mijn schouder die er al 20 jaar zat en die ik echt niet mooi vond. Ik ben naar Claudia geweest (A'dam). Je kan hem zien op mijn avatar (het zijn papavers/klaprozen). Ben er erg blij mee! In het echt is hij nog veel gedetaileerder, je ziet de haartjes op de steeltjes zitten! Verder heb ik er nog een op mijn onderrug (lotus).

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:54

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:23

Wow, 14 toen je je tattoo liet zetten? :=

Ik snap dat je een 'memorial' wil laten zetten Amigo, maar ik zou dan voor iets echt speciaals gaan, echt wat hún 'verbeeld' als het ware. Dat je als je de tattoo ziet, niet de tattoo maar hen ziet :)

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:13

14 is best jong ja! mocht je zomaar binnenstappen of moest je toestemming vragen aan je ouders?
ik dacht dat dat niet meer mocht eigelijk.

als mijn ouders ooit overlijden dan wil ik graag hun handtekening laten tatoeeren, uniek en persoonlijk. geen idee hoe ik dat ga aanpakken verder maar dat zie ik hopelijk over een heeeeeeeeel lange tijd wel een keer.

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 17:59

Ik heb mijn tattoo gevonden!!!

Afbeelding

Zibu symbool voor "Choose Life"

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:09

Mooi!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:11

Mooi! :j

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:13

Staat ervoor dat je life moet embracen en moet genieten van ieder moment. Soort van Live life tomax :D

Nu nog een plek. Tips? Het word sowieso een kleintje :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:18

Nogmaals, wat je zelf mooi vindt ;) Het is jóuw lijf, jóuw vel en jíj moet er de rest met je leven mee rondlopen. Wij niet ;)

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:19

enkel, tussen je schouderbladen, lies?

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:26

niet mijn ding, maar wel erg mooi!

binnenkant pols is ook mooi, dan niet in het midden, iets opzij!
of op je voet, ook mooi! T is wel een figuur wat zich leent voor veel plekken!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:27

Wat een leuk topic!

Zo kan je idd flink wat vragen afvuren en kan je evt tot ideeen komen.

Ikzelf heb er ook 3.
Op mijn linker schouder pegasus, rechter schouder mijn eigen paardje en onderop een tribal.
Deze was in eerste instantie mislukt, dus die heb ik laten opknappen door tim en daar zitten nu rozen doorheen verwerkt en
is heel mooi geworden.
Ik weet niet hoe ik moet linken. Ik heb ze in photobucket staan. Ik weet niet op ik plaatjes mag plaatsen.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:29

Cherrypop schreef:
Nu nog een plek. Tips? Het word sowieso een kleintje :P

Wat vind je zelf mooi?
Ik persoonlijk hou niet van bovenarmen. Dan op schouder of op enkel. Maar dat vind ik zelf mooi.

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:21

Berdien schreef:
Nogmaals, wat je zelf mooi vindt ;) Het is jóuw lijf, jóuw vel en jíj moet er de rest met je leven mee rondlopen. Wij niet ;)

i know maar ik wil m graag op een originele plek en ik ben helaas niet zo creatief ;)
Binnenkant pols trekt nog steeds wel.. maar ik zou liever iets originelers/uniekers willen _O-