BrittKitt schreef:Dat het moeilijk is weet ik, mijn oom rookt al 30 jaar ontzettend veel en heeft alles geprobeerd om te stoppen, ook lasertechnieken en dat soort gedoe maar het lukt niet.
Dus ik begrijp het allemaal best wel, maar ik begrijp niet dat er zo ontzettend veel excuses gemaakt kunnen worden.
Geef toe dat je stom bezig bent en dat je het weet en dat je er keihard voor werkt maar het nu gewoon niet lukt maar dat je wel ervoor onder behandeling staat of whatever, maar ga geen rare smoesjes bedenken of gevallen aanhalen van alle gezonde baby's die je kent van kettingrokende moeders. Dat is je eigen geval goedpraten omdat er toch weer ergere gevallen zijn, maar dat maakt jou situatie niet goed.
Dat vind ik ook altijd een beetje vreemd ja, alsof de gezonde baby van een andere roker, jouw rookgedrag rechtvaardigt! Not dus!
Ik weet dat ik er alles aan gedaan heb om te kunnen stoppen en het is helaas niet gelukt, godzijdank wel een gezonde bolle zoon gekregen die inmiddels alweer 2,5 is.
*steekt er nog maar een op*