Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

purny schreef:savasan schreef:Flying_Angel, dat heb ik dus ook! Ik was een week weg op schoolreis, en we zaten in een gastgezin... Nou mooi dat mijn darmen gewoon plat lagen ofzo, Pas 2 dagen nadat ik terug was begon het weer te werken...
Volgens Dr. Oz bij Oprah wordt dit het veilig toilet syndroom genoemd
Die man heeft werkelijk overal een verklaring voor!!
van de huisarts movicolon... Anders wil het helemaal niet en heb ik gewoon een harde en onwijs pijnlijke buik. Rebeccaa schreef:Matsje schreef:Zit nu wat beter te lezen, maar wat een problemen zeg, lijkt me echt naar als je dat hebt! 1x in de week ofzo, jeetje, zou me echt een opgeblazen raket voelen denk! Zit zelf op 4x per dag, maar ik ben dan ook sportjuf, dat scheelt, snelle verbranding.
Wohzes.
En ik dan soms een hele week niet.
Ik ga pasta maken met alleen olijfolie, veel knoflook, peper, zout en heul veul grana..
of teveel bananen, beschuitjes en wit brood...
Jaimyliefje schreef:Volgens mij zijn er hier een hele hoop mensen die niet genoeg vezeltjes etenof teveel bananen, beschuitjes en wit brood...
Jeeminee... hoe weinig sommigen naar de plee moeten voor de grote boodschap
Ik weet eigenlijk niet hoevaak ik moet. Gewoon normaal denk ik.

Behalve stokbrood dan, maar dat is om je bord mee schoon te maken vaak 

Misschien moet ik inderdaad eens langs de dokter en ook eens vragen om die zakjes met vezels..
Misschien is dat wel een goed idee.. Ook al heb ik er geen last van, ik krijg alleen krampen als alles eruit wil..

Citaat:Het ligt bij mij stil sinds zondag
Ik eet iedere dag bruin brood, muesli ( granen ) als ik pasta eet is het volkoren pasta. Ik eet nooit witbrood, dat vind ik namelijk smerigBehalve stokbrood dan, maar dat is om je bord mee schoon te maken vaak
Ik drink thee ipv koffie, ik drink voldoende water en ik heb een hele bak pruimen die ik leeg eet in de week
En NOG ligt het stilMisschien moet ik inderdaad eens langs de dokter en ook eens vragen om die zakjes met vezels..
Misschien is dat wel een goed idee.. Ook al heb ik er geen last van, ik krijg alleen krampen als alles eruit wil..
Stybba schreef:Ik ga meestal 1x per dag naar de wc. Soms sla ik een dag over en soms moet ik 2x op een dag.
Voor de lolbroeken nog meer poepuitspraken
Sh*t Happens: Poepjargon
*Rent weer naar de wc*