Onderzoek ging slecht. De dag ervoor moest ik van dat laxeer middel drinken. Nou dat vond ik nog wel het ergste van alles, ik ben vrij verwend aangelegt en hield het gewoon niet binnen. Kreeg er weinig diaree van en heb veel moeten overgeven zeg maar.
De dag op het onderzoek was ik super zenuwachtig. Ik werd die nacht en ochtend alweer zo ziek dat mn vriend er zat van was. Die nam me eerder mee naar het ziekenhuis. We hebben met z'n 2en ook zitten speculeren en kwamen tot de conclusie dat het misschien ook wel mn eierstokken konden zijn. Omdat ik steeds aan de links en recht onderin pijn had.
Eenmaal in het ziekenhuis zou de internist ook even kijken naar het vaginale gebeuren. Was ik super dankbaar voor want begrijp me niet verkeerd. Ik ben echt goed geholpen, maar over het algemeen vind zo'n ziekenhuis een stel ambtenaren bij elkaar. Zolang je niet ingeplant staat en precies op de goede afdeling staat kan er echt niks voor je worden gedaan.
Kwam aan, infuus was aangelegd. Uit bed gerold van het lachen met vriendje omdat mn buurman zulke hard scheten liet. Eenmaal in de onderzoeks kamer probeerde ik de dokter en verpleegsters te overtuigen dat ik meer slaapmiddel nodig had omdat ik aan de zeldzame ziekte ADHD lijd. Nog over lopen ouwehoeren en viel vrijwel gelijk in slaap
. Op het moment dat ik wakker werd hoorde ik: 'nee te veel ontlasting, we houden op'. En werd naar buiten gereden. Ik had echt helemaal niet door dat ik zo ver weg was geweest en dacht dat ze nog geen eens begonnen waren, dus ik helemaal verontwaardig dat ik maar 3 minuten in de onderzoekskamer was geweest. Gelijk vriendje erbij geroepen en verteld dat ze helemaal niks hadden gedaan. Uiteindelijk bleek dat ik een half uur weg was geweest
. Nadat ik al bij was gekomen heb ik nog een heel gesprek met de dokter gehad, maar daar heriner ik me ook niks meer van..
Later toen ik niet meer zo in de war was vertelde vriendje me dat de internist dacht dat ik ontstoken eierstokken had. Dus ik naar de huisarts voor een inwendig onderzoek(ja voel me echt aangerand aan alle kanten). En jahoor, ik krijg maandag de echte uitslag. Maar zodra de huisarts vanaf de binnenkant op 1 van mijn eierstok drukte voelde ik gelijk dat dat het gene was wat zo zeer deed.
Jammer genoeg willen ze het darmonderzoek nog een keer doen. Dus donderdag(ga vrijdag op vakantie) ben ik weer aan de beurd. Woensdag 4 liter laxeermiddel. Ze zijn er nog steeds niet zeker van of ik niet de ziekte van crohn heb.