Ik snap niet dat je zo met je kinderen om kan gaan...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pollewoppy schreef:Leuk angela dat het zo'n positieve ervaring is! Ga zo door!
Kinkt goed. Wat vindt je paardje er van?
Mijn hobby therapie was wel leuk. Ik heb zitten kleuren, heel kinderachtig misschien, maar het was gek genoeg een hele mooie afleiding. Muziekje op de achtergrond. Ik kon zelf kiezen en heb bewust voor zoiets simpels te kiezen. Nu voel ik me 'veilig' in de groep en daardoor durf ik de volgende keer wel wat uitdagenders te gaan doen. Ik heb er dus een goed gevoel bijJammer genoeg is ze nu twee weken op vakantie en gaat het niet door. Maar daarna kan ik weer creatief bezig zijn
) hersenhelft dan wanneer je denkt, en voelt. Daarom is dit misschien juist zo'n goede methode geweest. Ken je mindmappen? Dat is een manier om dingen (bv je gdachten) te ordenen door middel van kleuren en woorden. Speelt ook in op beide hersenhelften, wat voor veel mensen een positief effect heeft. Je kunt dan écht je gedachten uit je hoofd schrijven

Echt luguber
maar heb wel af n toe meegeleezen.
ik heb nu geen last van de bijwerkingen meer en ben gelukkig niet afgevlakt.
, jullie zijn allemaal toppers en iedereen gaat er hoe dan ook uitkomen hoor! Sterkte allemaal en tot later!
maar mis hem nu nog meer. Heb ook niet het idee dat het minder wordt.
. Ben lekker met een vriendin gaan wandelen en voel me wel oke, vandaag weer in en om het huis bezig geweest. Doet me goed als alles netjes is.
Succes met de afronding van je studie, gaat het lukken? 

ivm het budget. Moet zeggen dat ik dat niet erg vind. Edit; Morgen komt dan eindelijk de hoefsmid langs. 

. Ze is een sportpaardje, aldus de trainingsstal, maar ik heb geen ambities. Ben al blij als ik erop durf te zitten want mn angsten zijn veel erger geworden sinds mn burnout, echt niet leuk. Daarom zou het leuk zijn als iemand haar zou willen rijden zodat ik er ooit misschien zelf ook mee weg kan, ze is nu nog best wel sensibel/pittig en dat icm mijn angst is zeker niet ideaal. Voorheen reed ik altijd recreatie met iedere week een prive les.