Loesss schreef:Ik ben 1.64

! 63 is een heel mooi gewicht vind ik bij onze lengte. Echter ben ik wel 22 en wil ik graag toch echt wel eens 58 wegen en echt slank zijn!
Iris1702 schreef:ik ben 1.65 en blijf altijd steken rond de 68, 69 kilo............
dus al ik daar weer ben ben ik al lang blij
Hangt natuurlijk ook heel sterk van je gewoon model af. Ik ben ook 164, maar zie mezelf echt geen 58kg wegen... Ik woog zelfs op mijn 12jaar al meer dan 58kg (was toen een goeie 161 en woog rond de 60). Ik zie mezelf dus nu zeker niet minder gaan wegen dan dat ik woog toen ik 12 was (en toen ook helemaal niet te zwaar was). Ik heb van nature uit een redelijk stevige bouw, dus met een 65kg ga ik heel tevreden zijn. Maar ik zie ook vriendinnen die bv veel meer buik hebben dan mij (zo eentje die over de broekrand hangt), maar die dan wel mooi maar 64 wegen (en even groot zijn). Ik zit dan nu wel rond de 70kg, maar mijn buik is wel gewoon plat...
Die vriendinnen zouden idd pas echt slank zijn als ze tegen die 58 zitten, terwijl ik er slank uitzie als ik tegen die 65 zit. Ieder zijn model, vaak valt het echt niet te vergelijken tussen personen