Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Biskwie schreef:Ik wil even waarschuwen!!
Stop met afvallen... wees blij met jezelf en met een maatje meer!
Wanneer je fors gaat afvallen, en je altijd ontevreden blijft met je resultaat en je weer meer wil afvallen... gaat het niet goed!
Ik ben momenteel de helft van mijn lichaamsgewicht verloren en ik ben nog steeds niet tevreden met mijn spiegelbeeld. Ondertussen kan ik zwemmen in een maatje 34, heb ik last van ritmestoornissen, ben al maanden niet ongesteld geweest, valt mijn haar uit en ben ik echt eetgestoord. Pas op! Je helpt jezelf nu niet aan een beter schoonheidsideaal, enkel aan anorexia. En daar kom je niet zomaar vanaf!
Wil je echt afvallen, doe dit dan onder begeleiding van een dietiste en ga wat meer bewegen.
Geloof me, daar wordt je veel blijer van!
PB'en mag altijd.
DAT JIJ HAAR OOK NOG FF MET HAAR NEUS OP DE FEITEN DRUKT!!!!!! 
bokjebok schreef:
Zoals je kan zien staan me tieten egt veeeel uit elkaar en is ie egt puntig
het doet me denken aan madonna!!
drm vroeg ik ook jullie hulp omdat ik het dus niet goed doe, en light chocolade toetjes eeet
enz die totaaal niet goed zijn
en ik gewoon honger houdt!!!
Ik heb voor morgen:
5.00: 2 crackers ham
8.00: pak optimel drink
1200: 2 geroosterde bruine boterhammen met filet american
1500: Bekertje optimel magere kwark
1800: Salade met macaroni dr in (of iedergeval het lijkt dr op)
pinuts schreef:onzeker en dan halfnaakt op internet staan.. Ik vind het erg hoe je jezelf neerzet.. een foto van jezelf in ondergoed met: KIJK hoe lelijk ik ben.. Meid zoek hulp, want dit is niet gezond. Heb ook een beetje eigenwaarde en haal die foto weg.. Verder kan ik niets anders zeggen dan: je bent dun. Normaal. Wat wil je anders? je verteld dat je te dik bent en laat fotos in lingerie zien die laten zien dat je EN model bent, EN er goed uitziet. Ontopic: Proffesioneel afvallen? Ga naar een dietiste, bokt kan je niet helpen.

GA JIJ MAAR LEKKER SLAPEN...