Schoonheids vraagjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SassieSjaak

Re: Schoonheids vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:12

Mijn god, en jij vind jezelf te dik????
Meis kijk is om je heen... en inderdaad kijk hoe je jezelf ( zie profiel) op de foto laat zetten!!! En dan zeggen te dik of wat dan ook...maar wel lekker een light chocolade toetjes eten ...

Net zoals deze andere meiden zeggen... ga jij ff lekker naar een psych.. om te praten. Nog even en je hebt anorexia... want je verbrand meer vetten dan dat je eet!!!

Of inderdaad ga dan sonja bakkeren en let er op dat je je Er aan HOUDT.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 20:15

Ik heb een foto gevonden
waar je dus duidelijk kan zien dat me boobs totaaaal niet kloppen puntig en klein
en dat ik echt een PENS heb
Ik zal hem even erop zetten

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 20:18

Afbeelding

Zoals je kan zien staan me tieten egt veeeel uit elkaar en is ie egt puntig
het doet me denken aan madonna!!

drm vroeg ik ook jullie hulp omdat ik het dus niet goed doe, en light chocolade toetjes eeet
enz die totaaal niet goed zijn
en ik gewoon honger houdt!!!

Ik heb voor morgen:

5.00: 2 crackers ham
8.00: pak optimel drink
1200: 2 geroosterde bruine boterhammen met filet american
1500: Bekertje optimel magere kwark
1800: Salade met macaroni dr in (of iedergeval het lijkt dr op)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:21

:oo
Bij deze zeg ik, meid zoek een maatschappelijk werkster of psycholoog... Want echt, ik zie niks.

Je houdt honger omdat je te weinig eet.
Ga naar een diëtist.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:25

* aandacht alert aandacht alert!

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 20:26

Nou ik irriteer me echt heel erg aan die buik!!!!
en zoiezo aan me borsten
*btw ook deze foto is zwaar gephotoshopt!!*
en is me buik al een stuk naar binnen gedrukt
Mooi vind ik het zeker niet!!!
Zoiezo zijn alle meiden die ook op de shoot aanwezig zijn ook altijd dunner als me!!
Ik heb een tip gekregen om elke ochtend buikspieren te doen!!
Dus ik ga dit ook zeker proberen,
morgen even de dokter bellen, misschien dat hij kan kijken hoe ik gezond kan afvallen enz

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:39

Ik wil even waarschuwen!!
Stop met afvallen... wees blij met jezelf en met een maatje meer!
Wanneer je fors gaat afvallen, en je altijd ontevreden blijft met je resultaat en je weer meer wil afvallen... gaat het niet goed!
Ik ben momenteel de helft van mijn lichaamsgewicht verloren en ik ben nog steeds niet tevreden met mijn spiegelbeeld. Ondertussen kan ik zwemmen in een maatje 34, heb ik last van ritmestoornissen, ben al maanden niet ongesteld geweest, valt mijn haar uit en ben ik echt eetgestoord. Pas op! Je helpt jezelf nu niet aan een beter schoonheidsideaal, enkel aan anorexia. En daar kom je niet zomaar vanaf!
Wil je echt afvallen, doe dit dan onder begeleiding van een dietiste en ga wat meer bewegen.
Geloof me, daar wordt je veel blijer van!
PB'en mag altijd.

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:43

Zal ik een afspraak bij dr schumacher, voor nep tieten...
Misschien heeft hij morgen al een plekje voor je....

Meisje meisje meisje... jij zit echt met jezelf in de knoop!!!
Je bent echt heel mooi... alleen JIJ ziet dat zelf niet...
het is dat ik geen lef heb om mijn bloot/ lingerie foto's hier neer te zetten maar ben in staat het te doen!!!!

IK vind het aandacht trekkerij en denk dat je gewoon ook nog is van bokt.nl aandacht wil om te horen hoe mooi je wel niet bent...

SChoonheid komt van binnen!!! Dus of je nou maatje 34 hebt of maatje 44 dat maakt geen reed uit!!!

Dus hou op met je aan te stellen... en de meiden met een maatje meer belachelijk te maken... zo denk ik er tenmiste over...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:44

onzeker en dan halfnaakt op internet staan.. Ik vind het erg hoe je jezelf neerzet.. een foto van jezelf in ondergoed met: KIJK hoe lelijk ik ben.. Meid zoek hulp, want dit is niet gezond. Heb ook een beetje eigenwaarde en haal die foto weg.. Verder kan ik niets anders zeggen dan: je bent dun. Normaal. Wat wil je anders? je verteld dat je te dik bent en laat fotos in lingerie zien die laten zien dat je EN model bent, EN er goed uitziet. Ontopic: Proffesioneel afvallen? Ga naar een dietiste, bokt kan je niet helpen.

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:48

Biskwie schreef:
Ik wil even waarschuwen!!
Stop met afvallen... wees blij met jezelf en met een maatje meer!
Wanneer je fors gaat afvallen, en je altijd ontevreden blijft met je resultaat en je weer meer wil afvallen... gaat het niet goed!
Ik ben momenteel de helft van mijn lichaamsgewicht verloren en ik ben nog steeds niet tevreden met mijn spiegelbeeld. Ondertussen kan ik zwemmen in een maatje 34, heb ik last van ritmestoornissen, ben al maanden niet ongesteld geweest, valt mijn haar uit en ben ik echt eetgestoord. Pas op! Je helpt jezelf nu niet aan een beter schoonheidsideaal, enkel aan anorexia. En daar kom je niet zomaar vanaf!
Wil je echt afvallen, doe dit dan onder begeleiding van een dietiste en ga wat meer bewegen.
Geloof me, daar wordt je veel blijer van!
PB'en mag altijd.

DIT KAN ER DUS GEBEUREN....

BISKWIE RESPECT ;) DAT JIJ HAAR OOK NOG FF MET HAAR NEUS OP DE FEITEN DRUKT!!!!!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:54

kind ga opzoek naar een psych

ik zie niks, geen buik geen vet. en wat is er nou mis met je borsten?
ik heb heel lang ondergewicht gehad, dat is pas iets, iedereen die je raar aan gaat staren en vragen of je anorexia of iets dergelijks hebt. ik zat vaak huilend op de wc omdat ik gepest werd met stomme grapjes dat ik met windkracht 2 weg zou waaien.

die benen van jouw daar zou ik een moord voor doen!

ik vind dit meer een roep om aandacht en complimentjes te trekken want als je het niet erg vind neem ik je niet erg serieus
Laatst bijgewerkt door Evony op 19-05-09 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:55

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:08

Ga meer bewegen, krachttrainingen in de sportschool om je borstspieren te ontwikkelen en je buikspieren.
Ga meer eten om de gezonde reserves in je lichaam op peil te houden, en stop met modellenwerk. Daar ontstaan de meeste problemen..

En als jij je op die foto dik vind dan voel ik me gruwelijk aangesproken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:11

Biskwie: OMG ik zit gewoon en potje mee te janken achter m'n pc. Dit raakt me echt.

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:15

Niet huilen Snoompje :(:) !!

Wel fijn dat je de boodschap een beetje begrepen hebt!
Afvallen is gewoon niet zonder risico en ik weet zeker dat TS zeker een zeer groot risicofactor heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:22

Dat heeft ze zeker. Ik wordt zo boos en gefrustreerd van het 'schoonheidsideaal' van deze wereld dat niet eens zo schoon is.
Stop toch met die gedachten, je gaat er kapot aan en veel sneller dan je denkt. Wie ontneemt jou nou het recht te zijn wie je bent, op jou eigen unieke manier, in alle soorten en maten?

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:24

hehe... eindelijk iemand die snapt hoe het zit! *\o/*

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 07:21

@TS, je borsten zijn inderdaad niet zo groot en rond als het "schoonheids ideaal"

Maar bedenk dat 95% van de mensen plastic tennisbal-tieten, nog veel lelijker vindt dan welke natuurlijke borsten dan ook.

Implantaten zijn geen oplossing voor de lange termijn, alleen leuk in de Disco, maar je moet er wel 7 dagen per week mee rondlopen!

Mijn borsten zijn groter geworden toen ik dikker werd....en tijdens de zwangerschap....

Beide ook geen oplossing....

Dat heet acceptatie, jammer dan dat je op 1 puntje niet voldoet aan de huidige grote borsten trent, maar je moet daar boven leren staan. Kan je dat, dan wordt je er alleen maar een sterkere vrouw door!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 07:30

Meid, ik vind jou absoluut niet te dik. Je hebt een pracht figuur! Ik kan me jou wel voorstellen, ook ik heb dagen dat ik me te dik voel en m'n buik te dik vind, terwijl ik eigenlijk nog ondergewicht heb. Ik denk dat het gevoel bij jou word versterkt door je modellenwerk. Modellen zijn meestal erg dun, té dun vind ik zelf. Benen en armen die eruit zien dat ze door midden breken. Ook ik heb hele dunne benen en ik vind het ook vreselijk. Ik zou echt wel jouw benen willen hebben!
Ik denk dat dit gevoel dus gewoon van je binnen uit komt. Probeer positiever te gaan denken. Ga gewoon lekker 3 keer in de week sporten, eet regelmatig en gezond. Maak lekkere gezonde salades voor jezelf klaar, gezonde boterhammen, drink veel water. En het komt vast wel goed!
En probeer echt tevreden te zijn met je prachtige lichaam!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 08:20

Je bent ontzettend onzeker, dat is wel duidelijk. Maar er is niets om onzeker over te hoeven zijn aan je, dus is werken aan je lijf op welke manier dan ook geen oplossing.

Overigens denk ik dat het model zijn je ook geen goed doet. Altijd maar competitie en vergelijken met anderen, zonder zal je minder zorgen geven. Ga voor een echt goed gesprek eens naar een onafhankelijk iemand om je gedachten eens op een rij te zetten. Wat dat betreft is een bezoekje aan de dokter wel goed, misschien kan die je doorverwijzen (houdt er rekening mee dat dat misschien niet helemaal in het straatje past dat jij om te beginnen voor ogen had).

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:21

bokjebok schreef:
Afbeelding

Zoals je kan zien staan me tieten egt veeeel uit elkaar en is ie egt puntig
het doet me denken aan madonna!!

drm vroeg ik ook jullie hulp omdat ik het dus niet goed doe, en light chocolade toetjes eeet
enz die totaaal niet goed zijn
en ik gewoon honger houdt!!!

Ik heb voor morgen:

5.00: 2 crackers ham
8.00: pak optimel drink
1200: 2 geroosterde bruine boterhammen met filet american
1500: Bekertje optimel magere kwark
1800: Salade met macaroni dr in (of iedergeval het lijkt dr op)

Op de foto doe je je arm omhoog. Dus dan gaat je voorgevel sowieso uiteen.

Je hebt trouwens erg mooie benen! Daar ben ik nou jaloers op. Ik heb echt van die kromme paardrijpoten!

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 12:09

Pfff ik kan hier niet zo goed tegen sorry... Ik krijg hier echt kokend bloed van.....
Zo een mooie griet die loopt te jammeren en dan ook nog eens alles wilt laten verbouwen!
Neem je zelf zoals je bent, kijk eens verder dan alleen maar in die spiegel van je. Neem voorbeelden al alle andere meiden die hier mee te kampen hebben, maar die juist aan moeten komen omdat ze het anders niet redden!!! Ga eens fimpjes kijken op youtube, je schrikt je kapot dat weet ik zeker. Neem iemand bij de arm die je kan helpen met je zelfbeeld en om alles weer op een rijtje te krijgen.......

Heel veel succes, ik denk dat je dat wel kan gebruiken.

P.s Dit is met alle goede bedoelingen geschreven!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:59

pinuts schreef:
onzeker en dan halfnaakt op internet staan.. Ik vind het erg hoe je jezelf neerzet.. een foto van jezelf in ondergoed met: KIJK hoe lelijk ik ben.. Meid zoek hulp, want dit is niet gezond. Heb ook een beetje eigenwaarde en haal die foto weg.. Verder kan ik niets anders zeggen dan: je bent dun. Normaal. Wat wil je anders? je verteld dat je te dik bent en laat fotos in lingerie zien die laten zien dat je EN model bent, EN er goed uitziet. Ontopic: Proffesioneel afvallen? Ga naar een dietiste, bokt kan je niet helpen.

Idd helemaal mee eens
Ik krijg het gevoel dat je gewoon wil horen dat je niet dik bent en alles
Want als je jezelf echt dik en lelijk vond, dan laat je niet zulke fotos van jezelf maken,en dan zet je ze al helemaal niet hier op bokt, om te zeggen kijk wat ben k dik en heb k lelijke tieten,
Zoek hulp ofzo !!!

EDIT
Wat ik mij nu heel erg af vraag.
Als jij jezelf zo lelijk en dik vind, waarom laat je dan zulke fotos van jezelf maken ???? :?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:06

zelfde vraag als winsel..
en een andere haarkleur kan ook wonderen doen ;)
niet verkeerd bedoeld.. :+

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:18

Ik heb gebeld met de Kliniek en ik heb voor a.s vrijdag een afspraak voor je gemaakt eerst om 10 uur een met een PSYCH en om 12 uur met de tietenmaker... heb jij vrijdag nieuwe tieten!!!! :D

Mens je bent niet goed bij je hoofd!!! Wat vinden je ouders er eigenlijk van?? Of heb je die niet ofzo? Of heb je en moeder die net zo is???

En trouwens Barbie heeft toch ook punt tieten???

http://www.coolest-toys.com/wp-content/ ... -j0709.jpg

JOU SCHOONHEIDSIDEALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Z GA JIJ MAAR LEKKER SLAPEN...