Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miiej

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:37

En hoe moet ik dat daar zeggen?

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:39

zoals je het hiet net ook heb neergezet.
Ik heb het ook allemaal opgeschreven hoor, toe ik naar de HA ging.
Ik ben nl ook een enorm warhoofd geworden hierdoor, vergeet alles en ik wisrt van tevoren dat ik zou gaan huilen, en daardoor niet meer uit mijn woorden zou komen.
Dus ik heb het gewoon op papier gezet, en dat aan de HA gegeven.

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:42

Oke, wat werd er toen tegen jou gezegt?
Ben bang dat ik het niet durf.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:45

mijn ha was de eerste die zei dat ik maar eens wat tijd voor mezelf moest nemen.
Waarom durf je niet?

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:47

Ik weet het niet.
Schaam me er denk ik voor.
Ben bang dat me moeder vind dat ik me niet zo moet aanstellen.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:50

heb je het er nog met niemand over gehad dan?
Je ha mag trouwens niet je ouders inlichten als jij dat niet wilt :n , dus voor en gesprek kun je altijd naar je HA gaan. Als die vindt dat er iets moet gebeuren, kun je altijd je ouders meenemen naar je HA, en dan weten ze ook dat jij je niet aanstelt.
Laatst bijgewerkt door sans6 op 08-05-09 07:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 07:51

Nee.
Ik ga nu naar mijn zus.
En daar heb ik geen internet.
In elk geval bedankt voor het reageren!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 08:04

Morguuuhhhh

Welkom Miiej, hoop dat je bij je zus even wat tot rust komt en erover kan praten.
Indd naar de huisarts gaan en je verhaal doen, je moet nu goed voor jezelf zorgen, en je ouders zijn je ouders dus die zullen je steunen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:07

Welkom San, een oude bekende hier ;) Vrees niet, mijn mondje zit dicht..

Welkom Miejj: Wat vervelend voor je.. De vrouw waar ik de paarden voor rij heeft ook suiker, en ik dacht er eerst heel licht over maar het blijkt dus echt je leven te beinvloeden. Het is de niet niks, en het heeft je leven waarschijnlijk behoorlijk op zijn kop gezet.

Ik ben gister bij de HA geweest en heb alles op geschreven, ik ging dus ook huilen. Eigenlijk al meteen... Best erg eigenlijk. Maar door mijn papiertje kon ik goed duidelijk maken wat er aan de hand is.

PW: wat vervelend dat het nu even minder gaat.. Sterkte meid.

Daijano: Allereerst ontzettend bedankt voor je super, super lieve PBtje.. ;(

CIV: Wat goed van je paardje!!!!!! Het gaat helemaal goed komen!

Ik ben de rest vergeten, heb wel bijgelezen maar de chaoot in mij kwam weer boven.

Ik ben gisteravond naar mijn ouders geweest en die waren heel begripvol. Dat luchte op! Ik was echt bang voor hun reactie. Het was heel fijn om met hun te praten, ik kreeg het af en toe wel benauwd, maar dat trok vrij snel weer weg. Ik heb niet echt moeten huilen en kon heel duidelijk vertellen wat er aan scheelt.
Ook zij denken dat het grotendeels komt door het negatieve zelfbeeld wat ik heb, en alle gebeurtenissen van afgelopen jaar. Ik heb me altijd al lelijker, en saaier gevoeld dan iedereen.
Vanmorgen mijn werk gebeld, want dat moet dus iedere dag :roll: en de korte mededeling gedaan, het gaat prut. Niet meer, niet minder.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:28

Hee An, ik heb wel jouw posts in dit topic gelezen, maar niet beseft dat jij het was ;)

Wel vervelend zeg, dat je iedere dag moet bellen.
Ik heb afgesproken dat ik iedere week even contact heb met mijn leidinggevende, dus dat is wel te overzien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:30

Ik vind het gewoon zo vervelend om iedere keer weer te moeten vertellen dat het slecht gaat.

Goed van je, dat je naar de dietiste bent gestapt! Misschien is dat ook nog wel iets voor mij.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:33

(Ja hee, ik ben tijdens mijn zwangerschap 30 kilo aangekomen, en dat moet er allemaal nog vanaf!)
Gestopt met roken, van werken op de manege naar een baan waar ik alleen maar op mijn kont zat, zwanger (dus :) ), na 3 maanden zwangerschap bekkeninstabiliteit en dus stilzitten, waardoor je uit verveling gaat snaaien, en dan zat ik toen al in de situatie waar deze burn out vandaan komt, en ik ben een stress-eter, dus tel maar op... ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:38

Ik heb er niet zoveel bij, maar toch minstens de helft.. Bij mij is het puur het stress eten.. En daarnaast hou ik er toch erg ongezonde eetgewoonte op na.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 10:42

Poe veel gepost. Ik heb globaal even bij gelezen, maar heb niet de energie om op iedereen te reageren.

Sifra: Sterkte!
Miiej: Welkom

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:20

Angela, misschien is het wel goed dat je jezelf zo hebt kunnen uiten bij de huisarts. En door die signalen en je briefje wordt het voor hem waarschijnlijk alleen maar duidelijker dat het op t moment allemaal gewoon ronduit klóte gaat. Kan het wel mooier praten, maar dat is toch uiteindelijk waar het hier in t topic over gaat toch?
En naar je werk zou ik inderdaad ook niet heel uitgebreid communiceren, wat een malloten zijn dat zeg. Denk dat je er goed aan gedaan hebt het op deze manier te brengen!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:37

Ik werd vanochtend wakker en alles was alweer teveel. Kennen jullie dat? Dat je het liefst in bed blijft liggen? Het is dat ik een hond heb die graag naar buiten wil, anders had ik het gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:13

PW: ben je jarig? Gefeliciteerd!!!! Wel balen dat het nu minder gaat.

Petulan: ik ga er niet meer woorden aan vuil maken tegen mijn werk. Ik vind het schandalig hoe ze met je omgaan. Zo kil.

Ik heb net bloedgeprikt, krijg dinsdag of woensdag de uitslag.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:33

Bedankt voor de felicitaties, ook die ik per pb ontvangen heb.
Mijn tweelingzus en haar man komen eten vanavond en verder sla ik dit jaar lekker over. Trek het niet om het te vieren.

M'n vriend heeft vrij genomen vandaag. Wel heel lief. Zijn net samen even wezen sporten. Als hij niet thuis geweest was, was ik nu weer m'n bed in gegaan.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:27

Ben net terug uit de dierentuin, was gezellig. Alles is goed gegaan, vond het wel even spannend vanmorgen weer in de trein zitten maar binnen een minuut was het weer normaal. De rest van de dag nergens last van gehad. Nu gewoon weer rustig aandoen. Vanavond misschien nog even naar mn paardje, als het weer het toelaat want momenteel is het slecht hier. Hoe gaat het hier allemaal, zal zo even bijlezen.

PW gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk wordt het een leuke dag voor zover mogelijk. Al iets gekregen? Hoe voel je je erbij?

Sifra, wat erg van je paardje, sterkte als ik iets voor je kan doen dan laat je het maar weten. Duim met je mee! Lees net dat de berichten positief zijn, hoop dat ze zo blijven!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:49

Hoi allemaal. Het is hier hard gegaan. Ga even niet op alles reageren, ben nogal moe na vannacht en het was ook behoorlijk emotioneel allemaal. Maar gelukkig lijkt het nu goed te gaan met Sifra!

PW Gefeliciteerd! Hoop dat je je nog wat beter gaat voelen en dat het etentje gezellig is vanavond.

Wat goed dat je naar de dierentuin bent geweest CIV! En dat het in de trein toch zo goed ging! Positieve berichten!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:58

Angela, wat rot zo van je werk, iedere dag bellen. Ik heb zo'n zelfde werkgever gehad en als ik niet belde, dan belde zij mij wel op. Iedere dag weer maar dat was de bedrijfspolicie, deden ze (gelukkig) bij iedereen maar makkelijk is anders. Als ik stress heb val ik juist af, moet uitkijken dat er wel iets overblijft want ook daar krijg je weer vaak opmerkingen over. Het is ook nooit goed :+

Miiej, Welkom hier, we zijn er voor je! Luchtte het op om er met je zus over te praten? Gedeeld leed is half leed, mij helpt het veel om erover te praten en te kijken hoe anderen erover denken, soms zien die het toch even helderder. Zou ook naar de HA gaan, kan nooit geen kwaad toch?

Daijano, Sans en Petulan hoe is het met jullie?

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:36

Sorry dat ik nog niet op alle posts reageer, ik lees wel alles bij hoor, maar ik ben er nog niet helemaal uit wie wat heeft meegemaakt, en aangezien ik ook nogal een warhoofd ben door dit gedoe... sorry.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:28

PW gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop op een leuke dag voor je !

Sifra : hoe gaat het nu met je paardje en met jou ?

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:49

Pr_BillyBoy: Het gaat nu weer ok met mijn paardje, zie ook de update in het andere topic. Met mij zelf gaat het ook wel ok, het was vannacht allemaal wel erg emotioneel. Ben wel moe, dus duik er zo in! Welterusten!

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:51

ja dat zou i zeker doen !
nou dat is idd wel mooi om te horen dat het met je paardje beter gaat .
weltruste !!! die rust heb je wel ff nodig zeg ;)