Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Nou ik lees net dat mensen ook gewoon genezen hoor. Student uit Israël heeft het meegenomen uit Mexico maar is inmiddels geheel hersteld
NatassJa schreef:http://www.nu.nl/algemeen/1956075/varke ... dwijd.html
Het begint er toch op te lijken dat het een panedemie wordt!
Komt wel erg dichtbij, nu waarschijnlijk ook al in Duitsland!
xKatleentjex schreef:Wat ik mij wel afvraag, ik weet niet als iemand dat weet: er zijn gevallen bekend dat er mensen reeds gestorven zijn. Die gevallen, waren dat ook gezonde sterke jonge mensen, of gaat het hier alleen maar om mensen die bv al in hygiënische zwakke omstandigheden leefden, ouder waren, sowieso al een zwakke weerstand, geen fatsoenlijke medicatie...?
Citaat:Doorgaans zijn het met name ouderen en kinderen die niet (nog niet, of niet meer) beschikken over een afweersysteem dat in staat is zo’n nieuw virus onder de duim te krijgen. De Wereldgezondheidsorganisatie heeft wat harder alarm geslagen over deze varkensgriep omdat het erop lijkt dat naast kinderen vooral jongeren het slachtoffer zijn – een veeg teken.
pummer12 schreef:sommige vakanti gangers snap ik ook niet.
ze weten zinds zaterdag dat de mensen van onderzoekers enzz het hebben afgeraden om naar mexico te gaan om vakanti te gaan vieren.
en toch doen ze het.. zooo dom
nja.. wat zeggen jullie hier van ?
graag mening
groetjes
Pebblesther schreef:IK zou eigenlijk aanstaande zondag voor 2.5 week naar Mexico gaan. Wel naar Playa del Carmen, dat ligt 1250 km van Mexico stad. Maar we kunnen kostenloos onze reis omboeken dus gaan nu voor de zekerheid waarschijnlijk naar Bali toe.