Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

plakt heel erg en ik krijg er geen krullen mee in mijn haar (heb lichte slag). Wat bij mij echt super blijft zitten is haarlak van goldwell, wild. Wel wat duurder, te koop bij kapper of kapperspeciaalzaak, maar je ziet eigenlijk niet dat het erin zit en blijft super zitten!

.eilleen333 schreef:xDramaQueen schreef:ik heb het wondermiddel gevonden!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een stijltang![]()
stomme krullenik ga een bob laten knippen en met een goede stijltang aan de slag, geen zin meer in schaap zijn
![]()
Je weet ook hoe je eruit ziet als je dan een keer niet stijlt? Daarbij is het erg slecht voor je haar om het elke dag te stijlen. Zou geen bob laten knippen...

Chawi schreef:Ik gebruik de hele lijn van John Frieda Curl Around (shampoo, conditioner en spray). Oke het is wel een uitgave, maar ik heb prachtig krullend haar (van mezelf een stevige slag), geen pluis, het ruikt lekker en is heerlijk zacht. Mijn vriend kan er in ieder geval niet van afblijven.
En ik hoef maar 1x in de 3 dagen mijn haar te wassen. Conditioner gebruik ik ook niet iedere keer. Op de dagen dat ik niet was gebruik ik de spray wel.
Alleen de olie gebruik ik niet. Op de een of andere manier wordt mijn haar daar gewoon te vettig van en moet ik het iedere dag wassen.
Chawi schreef:Ik gebruik de hele lijn van John Frieda Curl Around (shampoo, conditioner en spray). Oke het is wel een uitgave, maar ik heb prachtig krullend haar (van mezelf een stevige slag), geen pluis, het ruikt lekker en is heerlijk zacht. Mijn vriend kan er in ieder geval niet van afblijven.
En ik hoef maar 1x in de 3 dagen mijn haar te wassen. Conditioner gebruik ik ook niet iedere keer. Op de dagen dat ik niet was gebruik ik de spray wel.
Alleen de olie gebruik ik niet. Op de een of andere manier wordt mijn haar daar gewoon te vettig van en moet ik het iedere dag wassen.

. Heb zelf vrij dun haar met een kleine slag erin. Als ik dit spul gebruik dan voel ik wel dat me haar iets dikker is (klinkt raar, maar tis wel zo
). Die kleine slag wordt wel wat 'duidelijker' zeg maar, maar na een paar uurtjes is het er allemaal weer uit...Misschien ook maar er iets meer in doen!