maar 1 week zal niet zo'n groot succes zijn waarschijnlijk Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar 1 week zal niet zo'n groot succes zijn waarschijnlijk
) willen zij liever een échte vrouw. Geen plamuur lagen, geen perfecte figuren.
. En nu komen mensen inneens naar me toe om te praten, de deur word veel meer opengehouden enz. 
katiavl schreef:Poficiat daniella doe zo voort.
Ik denk dat het ook meer met uitstraling heeft te maken, alhoewel dat ik vroeger vrij vaak onzichtbaar was, terwijl ik genoeg plaats in nam. En nu komen mensen inneens naar me toe om te praten, de deur word veel meer opengehouden enz.
Ik denk dus dat het een combi is
Verder omschrijft qimm het perfect
en dan ga je je er vanzelf over drukmaken.
en zo zou iedereen moeten denken!
daNiielle_ schreef:Nou, ik had graag gewilt dat er een gebruiksaanwijzing bij mezelf zat.
katiavl schreef:Gastric bypass (gewichtsoperatie) ik kom er gewoon lekker voor uit. Als je hulp nodig hebt vind ik het niet erg om dat te aanvaarden.
Al is het nog altijd een redelijk stroef onderwerp bij veel mensen.

maar dan zouden mijn borsten weer zo klein lijken. Ik ben van 44 kilo naar 58 gegaan, dus van ondergewicht naar een normaal gewicht. Binnenkort wel naar de sportschool want die buikspieren zijn wel verdwenen nu...
Imperfecties horen bij mij, als ik ze niet zou hebben zou ik mezelf niet zijn. Dan ben ik maar te druk, te praatgraag en ik heb nu eindelijk wat vet op mijn lijf. Maar ik ben gelukkig ik

Daar kon ik niet tegen eten. Ik ben nu luier geworden (slechte eigenschap, maar goed voor het gewicht
)
)en een paar vriendinnen van haar wezen dansen.