[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:31

Wat ook zo erg is, is als zo'n stagiaire bij de kapper niet uitkijkt en achter je piercing hangt met d'r nagel terwijl je d'r van te voren erop hebt geattendeert.
Het leverde haar een klacht op, ook omdat ik de krassen in mijn hoofdhuid had staan. :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:36

lor1_1984 schreef:
pharagirlke schreef:
Oorsteker is zo'n ding met vlinderslotje?

Ik weet nooit de officiele namen van dat soort dingen, maar denk dat we hetzelfde bedoelen.
Zo'n recht staafje met los achterkantje wat je erop 'klikt'

Mwa het is maar wat je keuze is natuurlijk maar ik zou bij een helix (zeker eentje die nog moet genezen) toch liever een piercing met bolletje doen ivm vuiltjes die je makkelijker verwijderd krijgt enz. :=

En ja vreselijk, als ze met die kam er achter blijven hangen :') als ze me vragen om mijn haar te stijlen zeg ik altijd dat ik het zelf wel zal doen... Moet er niet aan denken als ze die stijltang er tegen aan komen... Metaal geleid helaas heel erg goed :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:43

pharagirlke schreef:
vreselijk he :') Ik hoef gelukkig niet meer vaak te kammen, maar als ik voor eigen gemak een staart wil maken dan moet ik echt opletten :')

:))
Ik borstel t echt tévaak op een dag, en ik blijf kei vaak hangen (ringetje is 't) en dan maak ik een knotje/staart en dan blijft er altijd wel een plukje achter ofzo..
_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:45

pharagirlke schreef:
Mwa het is maar wat je keuze is natuurlijk maar ik zou bij een helix (zeker eentje die nog moet genezen) toch liever een piercing met bolletje doen ivm vuiltjes die je makkelijker verwijderd krijgt enz. :=

En ja vreselijk, als ze met die kam er achter blijven hangen :') als ze me vragen om mijn haar te stijlen zeg ik altijd dat ik het zelf wel zal doen... Moet er niet aan denken als ze die stijltang er tegen aan komen... Metaal geleid helaas heel erg goed :=

Ik heb ook echt té vaak ruzie met m'n stijltang, dat ik 'm weer tegen m'n oor aan druk ofzo.
En dan natuurlijk tegen m'n rechteroor, nooit tegen m'n linkeroor.. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:50

Echt ik stijl dan niet zo vaak omdat dat bij mij zelden goed blijft, als het mistig is heb ik na een half uur weer krullen :') Maar dan is het natuurlijk (inderdaad) altijd die rechter oor waar ik tegen aan kom en da's echt glóeiend heet... Halleluja! :oo

En inderdaad, nooit tegen dat linker oor he... :roll:

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:51

pharagirlke schreef:

Daar ben ik mee begonnen, maar kreeg het zo'n 6 maanden geleden voor elkaar om mijn tragus los te werken en niet meer vast te krijgen en 2 maanden geleden was ik het klemballetje van mijn helix kwijt.
Piercings waren beiden al lang genezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:57

pharagirlke schreef:
Echt ik stijl dan niet zo vaak omdat dat bij mij zelden goed blijft, als het mistig is heb ik na een half uur weer krullen :') Maar dan is het natuurlijk (inderdaad) altijd die rechter oor waar ik tegen aan kom en da's echt glóeiend heet... Halleluja! :oo

En inderdaad, nooit tegen dat linker oor he... :roll:

_O-
Mistig weer/regen is echt verschrikkelijk -O-
Ik heb dan altijd een muts op ofzo. haha :))

Ik stijl 't elke avond wel. :P En aaargh, dan is 't zo frustrerend, dan denk je; Waarom, kan dat ding nou niet één keer tegen m'n linkeroor aankomen ipv van m'n rechteroor? :')

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:15

Mijn piercingshop zei dat je bij een tragus vooral geen gewone oorbel in moet doen, omdat je dan het risico loopt dat het achterkantje in je oor kan verdwijnen als het losraakt....

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:17

daar moet je ook net denken :oo

Er staat de laatste tijd best veel spanning op mijn navel piercing af en toe... voeld niet prettig...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:23

jacqie70 schreef:
Mijn piercingshop zei dat je bij een tragus vooral geen gewone oorbel in moet doen, omdat je dan het risico loopt dat het achterkantje in je oor kan verdwijnen als het losraakt....

Geloof me, zogauw ik het niet vertrouw, verwissel ik mijn oorbel. ;)
Heb 9 van de 10 keer ook een reserve mee en anders maar een dagje tragusloos, gat gaat toch niet dicht. :n

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:58

lor1_1984 schreef:
jacqie70 schreef:

Geloof me, zogauw ik het niet vertrouw, verwissel ik mijn oorbel. ;)
Heb 9 van de 10 keer ook een reserve mee en anders maar een dagje tragusloos, gat gaat toch niet dicht. :n

Hoe lang heb je hem dan al? Mijn dochter heeft er net een anderhalve week geleden eentje laten zetten nl. Wil er zelf ook nog een keertje een. Geneest ie makkelijker dan een rook?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:03

Ik heb mijn tragus 2 januari 2008 laten zetten en in april was hij genezen.
Ik vond de klem het pijnlijkst en nadien "zeurt" het een beetje, qua gevoel.
Mijn zusje had er wel last van en bij haar is ie pas sinds oktober/november genezen.
Maar die van haar zit dichter bij haar hoofd en bloedde ook behoorlijk.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:34

mijn tragus heb ik inmiddels al weer een paar jaar.Bij mij was het apeltje eitje qua genezing enzo.

Mijn helix is echt een schat.Draag er altijd een BCR in.Ookal blijf ik er een keer achter hangen of mep ik er tegen aan...het ding blijft braaf :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:56

Mijn helix en tragus vond ik in het begin niet zo lief en dan met name de tragus.
Maar dat wijt ik deels aan de shop.
Had bij diezelfde shop 6 jaar geleden een neuspiercing laten zetten die net zo ontstoken was als mijn tragus.
Neuspiercing is eruit gefloept en kreeg ik gelijk niet meer in.
Helix was een stuk liever, die had ik in een andere shop laten zetten en merkte vrij snel verschil met de eerdere piercings.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:03

Ik heb geen piercing, maar kan niet wachten om een tongpiercing te laten zetten haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:28

xDramaQueen schreef:
suus dat telt niet, jij bent gewoon een geil wijf, al zou je op je voorhoofd getattooerd zijn willen ze je nog, het zijn je ogen :+:

:') _O-
hahahaha

zoetie :*

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:21

hoi dames,
ik had een vraagje. ik heb een navelpiercings van ong. 12 mm maar ik kan nergens andere piercings vinden met die maat?

weten jullie misschien waar?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:54

ik zou zeggen kijk op www.alloverpiercings.nl

Ik snap mensen niet...
Kreeg net een berichtje op Hyves van iemand die vroeg of ik dat hart zelf gedaan had. Dus ik vraag haar waarom dan.. schrijft ze terug 'omdat het spijkers zijn'. Dus ik heb haar maar even geschreven dat het opschroefkopjes zijn die op spijkers lijken vandaar. Kreeg ik net een reply terug dat ze dacht dat het echt spijkers waren..

*rolls eyes*

Oh en ik ben er achter gekomen dat een earskin in je nostril proberen te proppen is erg moeilijk.. het lukt niet XD

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:02

Ik had echt gezegd dat ik dagelijks met een hamer aan de slag ga. :')

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:12

Ik was geneigd om dat te doen.. maar goed toch maar niet gedaan ^^

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:16

Nou het tofste vind ik nog altijd als mensen vragen of 'dat echt een gat in mijn oor is'.

Nee hoor, het is allemaal een illusie, met spiegeleffecten enzo. :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:20

Mij vroeg er laatst een of ik een plakkertje op mijn oor had. :')
Heb hem laten zien dat dat staafje toch echt door mijn oor ging. :Y)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 01:38

De meeste die ik tegenkom kijken altijd een beetje moeilijk bij het zien van m'n conch....zo bijzonder is die piercing toch ook weer niet :\

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 10:26

als ik zeg dat ik 2 navelpiercings heb zeggen ze hoe kan dat, ik dan nou heel simpel, omgedraaid eronder, laat ze alleen zelden zien, niet iedereen hoeft mijn buik te zien :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:15

Ik moet zeggen, ik lees hier al maanden steeds mee omdat ik het zo leuk vind :') . Ik heb zelf 2 helixen (dacht dat het zo heette) eentje in mijn linkeroorkraakbeen bovenin, en eentje in mijn rechteroorkraakbeen halverwege,allebei laten schieten ipv piercen, nooit problemen mee gehad. Daarnaast wil ik links nog een extra oorbel zal ik maar zeggen waar je oorlel eindigt van onder naar boven, en waar van boven af gezien dat gleufje eindigt. :Y) Ook wil ik komende zomer misschien een offcentre lippiercing nemen.