Het leverde haar een klacht op, ook omdat ik de krassen in mijn hoofdhuid had staan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:pharagirlke schreef:Oorsteker is zo'n ding met vlinderslotje?
Ik weet nooit de officiele namen van dat soort dingen, maar denk dat we hetzelfde bedoelen.
Zo'n recht staafje met los achterkantje wat je erop 'klikt'
pharagirlke schreef:vreselijk heIk hoef gelukkig niet meer vaak te kammen, maar als ik voor eigen gemak een staart wil maken dan moet ik echt opletten
pharagirlke schreef:Mwa het is maar wat je keuze is natuurlijk maar ik zou bij een helix (zeker eentje die nog moet genezen) toch liever een piercing met bolletje doen ivm vuiltjes die je makkelijker verwijderd krijgt enz.
En ja vreselijk, als ze met die kam er achter blijven hangenals ze me vragen om mijn haar te stijlen zeg ik altijd dat ik het zelf wel zal doen... Moet er niet aan denken als ze die stijltang er tegen aan komen... Metaal geleid helaas heel erg goed
pharagirlke schreef:Mwa het is maar wat je keuze is natuurlijk maar ik zou bij een helix (zeker eentje die nog moet genezen) toch liever een piercing met bolletje doen ivm vuiltjes die je makkelijker verwijderd krijgt enz.
pharagirlke schreef:Echt ik stijl dan niet zo vaak omdat dat bij mij zelden goed blijft, als het mistig is heb ik na een half uur weer krullenMaar dan is het natuurlijk (inderdaad) altijd die rechter oor waar ik tegen aan kom en da's echt glóeiend heet... Halleluja!
En inderdaad, nooit tegen dat linker oor he...
jacqie70 schreef:Mijn piercingshop zei dat je bij een tragus vooral geen gewone oorbel in moet doen, omdat je dan het risico loopt dat het achterkantje in je oor kan verdwijnen als het losraakt....
lor1_1984 schreef:jacqie70 schreef:Mijn piercingshop zei dat je bij een tragus vooral geen gewone oorbel in moet doen, omdat je dan het risico loopt dat het achterkantje in je oor kan verdwijnen als het losraakt....
Geloof me, zogauw ik het niet vertrouw, verwissel ik mijn oorbel.
Heb 9 van de 10 keer ook een reserve mee en anders maar een dagje tragusloos, gat gaat toch niet dicht.