Niet normaal groot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 11:09

WildWings schreef:
Een troost, ik was op mijn... 9de of 10de echt al vrij lang voor mijn leeftijd, toen verwachtten de schooldokters ook dat ik vrij lang zou worden... maar helaas was het daarna gewoon gedaan met de groeispurt en ben ik de jaren daarop door iedereen ingehaald, waardoor ik nu dus meer een kleintje ben. Je hoeft dus niet altijd door te groeien, het kan ook zo ineens over zijn.

Mij hebben ze ooit verteld dat ik "zeker" 1.70 zou worden. Ben blijven steken op 1.62, dus nu compenseer ik dat verschil met hakken :+

_likepink_

Re: Niet normaal groot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 15:20

Haha sommige verhalen hier :')
Achja,hopenlijk dat ik ook ergens steken blijft :')
En bedankt voor zoveel reactie's! :)
Het heeft iniedergeval erg geholpen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 19:54

Goed zo meid :) Maak je er niet al te druk om hoor, het kan zo over zijn met je groeispurten en al zou je nog 1.90 worden... so be it, je doet er weinig aan toch? :D Gewoon een mooie grote knol uitzoeken haha!

Nouks schreef:
WildWings schreef:
Een troost, ik was op mijn... 9de of 10de echt al vrij lang voor mijn leeftijd, toen verwachtten de schooldokters ook dat ik vrij lang zou worden... maar helaas was het daarna gewoon gedaan met de groeispurt en ben ik de jaren daarop door iedereen ingehaald, waardoor ik nu dus meer een kleintje ben. Je hoeft dus niet altijd door te groeien, het kan ook zo ineens over zijn.

Mij hebben ze ooit verteld dat ik "zeker" 1.70 zou worden. Ben blijven steken op 1.62, dus nu compenseer ik dat verschil met hakken :+

Hahaha dat kan inderdaad ook nog ja :') Ik had ongeveer hetzelfde maar dan met 10cm meer.. ik zou altijd "wel de 1.78 halen, MINSTENS" en werd (nouja: bleef) 1.68.. alleen kan ik niet zo goed op hakken lopen :P