Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lieneke_ schreef:
Runn_love_ schreef:alles, bultjes, puisten heb ik eigenlijk geen last van, eigenlijk alles waar ik een beetje last van heb, of jeukt.
en als het eenmaal open is komen er korsten, die jeuken en gaan ook open, en zo worden ze steeds groter![]()
het beste is natuurlijk niet krabben, maar die verleiding is gigantisch groot, en voor je het weer ligt het weer open
Runn_love_ schreef:alles, bultjes, puisten heb ik eigenlijk geen last van, eigenlijk alles waar ik een beetje last van heb, of jeukt.
en als het eenmaal open is komen er korsten, die jeuken en gaan ook open, en zo worden ze steeds groter![]()
het beste is natuurlijk niet krabben, maar die verleiding is gigantisch groot, en voor je het weer ligt het weer open
Lara_Silver schreef:Lieneke_ schreef:
Dat is idd super spul! Ik gebruik het overal voor, zelfs bij mn pony als hij een wondje/onsteking heeft! Echt het werkt perfect!
Super tip als je een uitbraak hebt: Zorg dat je gezicht goed make-up vrij is stoom je gezicht vlak voor het slapen gaan met kokend water en een paar druppels tea tree, dus gewoon een bakje vullen en daar met je gezicht boven gaan hangen met een handoek over je hoofd. Dit doe je tussen de 5 - 10 min. Daarna even afspoelen met lauw (liefst warm) water, afdrogen en meteen een kleimasker erop. En dan ga je gewoon zo slapen, je zult zien, 's morgens zijn de meeste puistjes weg en is je huid veel gladder! O ja het beste is je tanden te poetsen en je pyama aan te doen vóór je aan de behandeling begint. Anders is het best onhandig en als het makser begint te drogen, en je beweegt je huid te veel barst het masker en dan gaat het kriebelen, daarom moet je snel het bed in, zodat je niet meer te veel beweegt.
Het grootste voordeel aan deze behandelingen is dat het veel beter voor je huid is dan alle producten die ze aanbieden, het is namelijk gewoon 100% natuurlijk. Het stoombadje laat je huid zweten waardoor al een deel van de vuiligheid je poriën verlaat, ook gaan ze open staan. Door het warme water blijven ze open. Groene klei is van nature ontstekingremmende en trekt onstekingen als het ware naar buiten, en dat is precies wat puistjes zijn; kleine ontstekingen! Omdat je poriën door het stoombadje nog open staan kan het masker extra goed zijn werk doen! 's morgens even wat hydraterende creme als basis onder je make-up en klaar is kees!
Het is verkrijgbaar als poeder en kant en klaar, bij poeder is het even oefenen hoeveel water je voor welke hoeveelheid 'pasta' je nodig hebt en als je het liever gewoon makkelijk hebt is de kant en klaar versie even goed.
Net zoals Lieneke raad ik het ook iedereen aan!