hoe laat moet je?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Noah2006 schreef:Daarnaast een geruststelling; je kan niet ieder moment zwanger worden, je bent pas goed vruchtbaar na je 2e week. Succes met je test!

Citaat:Pil is trouwens wel pas na 3 weken slikken veilig. (werd mij ook duidelijk verteld en ik keek ze erg raar aan zo vlak na de bevalling haha)
staat nergens
Klijntjuh schreef:Noah2006 schreef:Daarnaast een geruststelling; je kan niet ieder moment zwanger worden, je bent pas goed vruchtbaar na je 2e week. Succes met je test!
2de week.. dus dat zou vorige week zijn? (nu 22 dagen geleden na menstruatie begin.)
Maar ik heb pas een week last van alles, dat begint toch niet dezelfde dag al?
dus dan zou het nog onwaarschijnlijker zijn
en dat in combo met de pil
Ik vrees steeds minder, maar de twijfel is er nog wel een beetje.
Klijntjuh schreef:is ook niet zostaat nergens

Suzanne F. schreef:Klijntjuh schreef:is ook niet zostaat nergens
Ook niet bij elke pil maar wel bij de Cerazette. (is mij verteld)
Klijntjuh schreef:Yvanka_ schreef:Heb het topic niet helemaal door gelezen. Maar misschien is dit iets: http://www.babybrabbel.org/test/test.php
Doordat ik de pil heb aangevinkt staat er dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben volgens die 'test'.
Wel stond er iets heel interresants!
De mini pil wil soms zwangerschapsverschijnselen veroorzaken
Met de pil had ik dit namelijk niet, en nu met de minipil wel.
Dus ik maak me ineens minder zorgen!
Zilfstar schreef:En meer On Topic: Staat op jullie bijsluiter van de pil dat je libido tot onder het vriespunt kan zakken en je er stikdepressief van kan worden? Bij mij ook niet, maar ik had dat wel als bijwerking!
dus verbaasd mij niks als er bijwerkingen zijn die niet op de bijsluiter staan.

Klijntjuh schreef:ik ben ook benieuwd.
Ik vind het echt 50-50.
Als ik voor mijn gevoel zou gaan nu, zou ik denken zwanger, vanwege alle bijwerkingen die ik nog nooit zo heb gehad.
Als ik denk denk ik misschien ook weer niet, want de pil doet als het goed is gewoon zijn werk, en de bijwerkingen op deze manier zijn bekent bij de minipil.
Ik ga nu mijn bedje in, om er morgen vroeg uit te gaan!