Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kytha schreef:en ik werk in de zorg, dus onregelmatig dus een vaste sportavond zit er gewoon niet in..
sunshine schreef:Ik heb net iets heeel doms gedaan... ik heb een kersenflap gegeten![]()
Hij lag daar zo lekker, en riep mij steeds![]()
Vanavond maar rustig aan doen dan.

Antheman schreef:sunshine schreef:Ik heb net iets heeel doms gedaan... ik heb een kersenflap gegeten![]()
Hij lag daar zo lekker, en riep mij steeds![]()
Vanavond maar rustig aan doen dan.
Gebeurd is gebeurd.
Vanavond dan idd minderen

Kytha schreef:die een kersenflap is geen ramp toch
Ik denk dan altijd gelijk 'ooow nu ben ik toch al de fout in gegaan, dan maakt het toch niks meer uit"
en vervolgens eet ik de hele kast leeg. Dat is pas slecht
sunshine schreef:Klopt... ik probeer er daarna dan wel weer op te letten![]()
Ik sport verder ook nog niet, moet nog steeds voor skeelers gaan kijken![]()
Heb hier ook nog een step ding staan, misschien ook niet verkeerd om eens te gebruiken.
Is wel iets voor morgenvroeg![]()
Alleen... meestal als ik de avond ervoor iets met mezelf afspreek, kom ik het de dag erna niet na...
WIE GEEFT ME EEN SCHOP ONDER MIJN KONT ???!
Zwelgje schreef:sunshine schreef:Klopt... ik probeer er daarna dan wel weer op te letten![]()
Ik sport verder ook nog niet, moet nog steeds voor skeelers gaan kijken![]()
Heb hier ook nog een step ding staan, misschien ook niet verkeerd om eens te gebruiken.
Is wel iets voor morgenvroeg![]()
Alleen... meestal als ik de avond ervoor iets met mezelf afspreek, kom ik het de dag erna niet na...
JIJ![]()
Want als je het zelf niet kan, gaat het niet lukken.

absque_dubio schreef:Yamcha, bij welke sportschool sport jij dan? En hoeveel betaal jij daarvoor?
(Aangezien je ook in Leusden woont)

Als je 1x in de week gaat, betaal je €30 maar imo heeft dat niet zoveel zin 
I love it! Yamcha schreef:absque_dubio schreef:Yamcha, bij welke sportschool sport jij dan? En hoeveel betaal jij daarvoor?
(Aangezien je ook in Leusden woont)
Theo Meijer. Niet duur (vind ik) en heel leuk
Ik betaal €53,50 en ik heb een onbeperkt abonnementAls je 1x in de week gaat, betaal je €30 maar imo heeft dat niet zoveel zin
Over Bodypump: weet je wat lekker is? Eerst Bodypumpen en dan nog een lekkere cardio-workout in de fitnessI love it!

Dat is het belangrijks! sunshine schreef:Alleen... meestal als ik de avond ervoor iets met mezelf afspreek, kom ik het de dag erna niet na...
!!
sunshine schreef:JIJ![]()
Want als je het zelf niet kan, gaat het niet lukken.

maar beter als niks toch ??sunshine schreef:Nou.... ik heb vanmorgen op dat stepding gestaan![]()
Heb het niet lang volgehouden... ben afgelopen week flink ziek geweest en sport sowieso al even niet meer.
Dus... heb het 5!!!! minuten volgehouden op de lichtste standmaar beter als niks toch ??
Ik was echt buiten adem en wist ineens weer hoeveel spieren ik in mijn benen had.
Sowieso ben ik er vandaag al anderhalf uur op uit geweest met de hond, maar dat doe ik normaal ook al.
!