Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nouks schreef:magriet schreef:Nou gelukkig is het een kneuzing. Ben je vaak sneller van hersteld dan van een breuk. ook al kan een kneuzing pijn doen. Goed parascetamol slikken (max 8 op een dag en per 2 tegelijk innnemen) Voet ontlasten en hoog houden + koelen Heeft de arts verder nog iets gezegd?
Maar niet heus. Een breuk is met 6-8 weken volledig genezen, over een kneuzing zullen we 't maar niet hebben.
Nouvel schreef:Nouks schreef:
Maar niet heus. Een breuk is met 6-8 weken volledig genezen, over een kneuzing zullen we 't maar niet hebben.
da's niet altijd waar, ik ben bijna een half jaar zoet met een breuk in m'n voet...
Nouvel schreef:Ja inderdaad!![]()
Vervelend plekje, onderste deel van m'n enkelgewricht, zitten 2 schroeven in, mag eerst 3 maanden helemaal niet belasten en dan 3 maanden belasten weer op gaan bouwen...
dus even zoet ja...
Roos_s schreef:herstellen is wat anders dan hoe snel bot geneest... Bot geneest toch gemiddeld 6-8 weken, tenzij je natuurlijk complicaties hebt. Herstel duurt natuurlijk langer...
Lielle schreef:Bizzybijtje, hoe komen jullie daar toch bij? Of wat versta je onder genezen? Ik had een volledige bovenarmfractuur, dus wel een lelijke breuk maar dus geen complicaties en omdat er een pin is geplaatst voor stabilisatie heb ik ook geen gips gehad.
Nymphadora schreef:Ik denk persoonlijk dat de enige diagnose die gesteld zou kunnen worden bij de Daphne, Hypochondrie is..
Sorry, er zijn zoveel meer topics geweest die ik gevolgd heb van je, heb je geschiedenis in M&W bekeken en ik geloof er niets meer van Daphne.
Hypochondrie is ook een ziekte en je kan er ook voor behandeld worden, misschien is dat geen verkeerd idee.
En sorry voor het geval je werkelijk zo'n pechvogel bent en het allemaal echt waar is, maar op mij kom je niet geloofwaardig meer over, mede ook door je reacties.
Cayenne schreef:Los van dat het onmogelijk is om iemands medische geschiedenis te bepalen vanachter een pc, vind ik het nogal wat om iemand een hypochonder e.d te noemen.
Ik ben het ermee eens dat TS een indrukwekkende geschiedenis heeft qua pijn en verwondingen, maar wij weten er het fijne ook niet van.