MandyR schreef:mariposa schreef:ik ben geen donor
Toch nog iemand die er net zo over denkt als ik. Begon me al zo alleen te voelen.
Ik ben ook geen donor, met dezelfde rede, ik kwam in 1 en ga in 1!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sja,geen idee.suuzepuus schreef:voor diegene die geen donor zijn,
wat als jij nou een orgaan nodig hebt,
pak je dat wel aan?
vind jij dat wel donors voor jou op de lijst staan en dus eerder recht hebben op een orgaan?
waarom ben je geen bloeddonor? dat maak je weer aan voor je dood gaat.
magda_90 schreef:IMO kan je zoiets niet zeggen. Er zijn ook zat mensen die het vanwege hun geloofsovertuiging niet willen hebben. Met andere woorden, jij/jullie gunt hun dan geen herstel?
magda_90 schreef:Dan kan je het altijd nog wel doen als je het zeker weten wel wilt. Het oogt nu voor mij heel stom dat er velen zijn die er niet zo over denken.
Zou wel leuk zijn als die dan zelf ook donor is maar het maakt me niet zoveel uit.
Ik ga binnekort denkik ook eens bloeddonor zijn, maar dat mag pas een jaar nadat je een tatoeage hebt gekregen en dat is nu voor mij bijna
Marrke schreef:En ja, ik zou best donor willen worden. Want wanneer ik ziek zou zijn/worden zou ik ook maar wat blij zijn wanneer ik door middel van een donor orgaan beter kan worden.

Woogy schreef:ik weiger donor te worden, het feit als een jong kind van wat zullen we zeggen jaar of tien een orgaan krijgt die een jaar of 20 meegaat krijgt en ze worden een jaar of 80 oud houdt dat in dat ze vier nieren nodig hebben...NEE dat is verkeerd het hoort niet.
ik leef zelf nog dankzij een transplantatie en slik geen enkel medicijn. Ook lees ik van een hoop mensen dat ze geen donororgaan willen ontvangen als ze voor die keuze staan; ik hoop voor allen dat jullie nooit voor die keuze komt te staan
ik betwijfel ook of ieder die nu zegt het niet te willen, dat op het moment dat de dood de andere optie is, dat nog zegt.