Charlenexx schreef:@Juul daar woog ik nog 52het is nu 57 er moet écht iets vanaf. Vroeger deed ik heel veel trainen, oefeningen om mijn lichaam strak te houden en te krijgen. Maar na 10 uur werken heb ik daar echt geen zin meer in
Enige wat ik wel echt fijn vind is dat ik van 2 lelijke erwten naar 2 mooie borsten ben gegaan
Als je nu mooie borsten hebt maar terug zou afvallen...dan zul je niet terug "zoals je zelf zegt "2 lelijke erwten hebben " maar 2 lelijke hangende erwten...
Das het nadeel van vermageren...wat eens mooi was...blijf verminkt mager achter...
Nu ik niet bewegen mag ben ik 7 kilo bijgekomen op 5 weken...vreselijk idd. maar mooi stevige staande borsten

Zijt blij met wat ge hebt....dat kan niemand van je afpakken...t leven is al zo kort...Dat je er beter van genieten kan... binnen dit en enkele weken zal ik ettelijke begrafenissen mogen bijwonen...3 longkankers en borstkanker, hersentumor... om me heen...
En jullie maken je zorgen om enkele kilootjes ? Kom toch eens terug met jullie voeten op aarde en zijt blij dat ge leven moogt