balance schreef:Ik heb in m'n mobieltje een sticker zitten. Net zoals alle andere gezinsleden. Zij beweren dat hun hoofdpijn is verdwenen na het plaatsen van de sticker.
Sticker?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
balance schreef:Ik heb in m'n mobieltje een sticker zitten. Net zoals alle andere gezinsleden. Zij beweren dat hun hoofdpijn is verdwenen na het plaatsen van de sticker.
katiavl schreef:Als het goed is, is dit het http://www.life-maxx.nl/
Voor dat onderzoek ik ga het maandag vragen aan men neurpsychologie prof
suleilitha schreef:Die stickers zijn bedrukt met symbolen, ik ken ze wel maar hecht daar geen waarde aan...
detour schreef:hey, wat gaaf! Ben heel benieuwd, ik heb daar wel wat mee, maar beduidend minder, is minder bekende stof.
Onassa schreef:Voor zo ongeveer een jaar geleden hebben wij een erkend iemand laten komen ivm aardstralen.
Het gaat hier dus niet over aardstralen, maar die zaten er dus wel en ook precies op de plek waar ik sliep, (aardstraal+ water ader).
Ook heeft die man toen met speciale apparatuur electrosmog opgemeten.
En jawel, het sloeg flink uit bij het hoofd gedeelte van ons bed.
We hebben daar twee bedlampjes ingebouwd en een digi wekker.
we hebben toen het bed aan de kant geschoven en die man heeft ons laten zien wat het probleem was.
Op de een of andere manier zat het niet goed met elkaar verbonden waardoor er veel electrosmog vrij kwam.
We hebben dat toen verandert en het was meteen op de meting te zien.
Jammer alleen dat de buren met hun bed precies aan onze muur grenzen, want ook daar krijgen wij best veel van mee.
Maar goed, je gaat niet je buren lastig vallen met zulk soort zaken want idd, de meeste mensen kijken je toch nog aan alsof je een marsmannetje bent.
Maar ik ben zeker van het feit dat deze stralingen wel degelijk van invloed zijn op onze gezondheid.
Ik loop zelf ook met klachten, maarja....dat word dan toch vaak op psychisch gegooid.
Zelf zou ik er ook iets meer rekening mee kunnen houden ,maar het is gewoon erg moeilijk om al onze apparatuur die in het dagelijks leven zo gewoon zijn geworden van de hand te doen.
De een zal er zeker veel gevoeliger voor zijn dan de ander.
erleyne schreef:Ik ben ook niet bekend met de opbrengsten van gemeentes bij de plaatsing van UMTS-masten. Ja, met de opbrengsten van de leges als gevolg van de aanvraag van een bouwvergunnig ( ik geloof als de mast meer dan 5 meter hoog is ). Maar dat is een vastgesteld bedrag dat iedereen voor een dergelijke vergunning betaald.
Daarnaast wellicht eventuele pacht, mocht de mast op gemeentelijke grond staan.
Wat ik vooral hoor, is dat veel gemeenten juist de bouw van de masten willen weigeren ivm de onrust onder de bevolking over de gezondheidsrisico's. Zij kunnen dat echter niet op basis van de huidige wetgeving. Als de aanvraag klopt, kan de gemeente weinig doen volgens mij.
Over de inkomsten van de abri's ben je ook niet helemaal correct geïnformeerd Garny. Veel abri's zijn eigendom van de vervoersmaatschappijen of worden door een andere commerciële exploitant beheert. Niet dat er geen enkele gemeente inkomsten zal hebben uit de verhuur, dat zou ik niet zo stellig durven te zeggen hier, maar dat is wat anders.
marcs schreef:Ik zeg;
ff 10min. met je kop in de magnetron, en je hebt nooit meer last van straling