Fiffill schreef:Miss_Malfoy schreef:Nou ik was nog niet heel dichtbij, maar toch...
Tijdens een spelletje in het zwembad een iets te zwaar meiske op m'n nek genomen. Ik ging onderuit, en zij bleef doodleuk zitten. Ik kwam met geen mogelijkheid onder haar vandaan of naar boven, doodeng. Kon alleen maar naar boven staren, naar zo'n lichtplek op het water. Alles ging gewoon in sloommotion, best mooi. Stilte, en dat mooie licht...
En toen ging er een knopje om, heb ik dat meisje heel hard geknepen en liet ze me eindelijk gaan.
Het heeft niet lang geduurd, maar ik was al meerdere keren kopje onder gegaan, behoorlijk buiten adem, dus dan is het snel gedaan.
Dat ik heb dus een keertje bijna zelf gedaan. In een soort meertje waar je kon zwemmen, kijken hoe lang ik mijn adem in kon houden... lang dus. Op een gegeven moment hing ik daar gewoon heerlijk stil te hangen, ik keek naar het wateroppervlak en het was zo prachtig licht en stil. Ik wilde daar gewoon altijd blijven liggen.
En opeens dacht ik "nee dit is fout, dit moet niet" en toen brak ik naar boven in paniek en meteen naar adem happen natuurlijk. Uiteindelijk had ik er bijna tien minuten gelegen.
Wel heftige ervaringen hier zeg!
Na tien minuten zonder zuurstof houd je hersenactiviteit toch op? En dan kunnen je hersen neit meer functioneren en ben je dood. Of heb ikd it verkeert? (Is mij geleerd op het vmbo)