Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voooral niet in deze periode
Maarja ik probeer t maar te negeren en gewoon te doen wat ik wil doen, en dan als ik eenmaal thuis ben gewoon uitrusten en op tijd naar bed

toen amandel ontsteking, blaas ontsteking, kramp in me longspier
en nu gaat het wel... volgende week pas de uitslag duurt 2 weken kreeg ik net te horen

foetsie schreef:Ook ik ben veel emotioneler dan anders, dus dat kan ook nog aan de Pfeiffer liggen.
Als ik aan Pfeiffer dacht voorheen, dacht ik altijd aan vermoeidheid.
Maar zo zie je maar dat er nog veel meer klachten bij komen.![]()
Wel fijn dat je bij deze topic veel herkenbare dingen tegenkomt en je weet dat je niet de enige bent.

quincy123 schreef:Vandaag de uitslag van mijn bloed gehad, ik heb een tijdje geleden pfeiffer gehad vertelde de ha, en ik weet precies wanneer dat moet zijn geweest.. in mei heb ik wel drie weken last gehad van mijn keel zo erg dat ik niet meer kon slikken/praten. Ook was ik in die tijd al moe.. Ben toen naar de ha geweest en het uitgelegd... Nee je hebt gewoon een griepje!! Gewoon 2 daagjes op bed liggen.
Maar nu ruim een half jaar verder lijk ik nog wel meer moe te zijn dan in de tijd dat ik pfeiffer moet hebben gehad.. is dat normaal?
En daarvoor had ik er eigenlijk geen last van, en in de tweede klas begon ik inneens helemaal onder te zitten. Ze zaten echt overal, op mijn rug, op mijn borst, in mijn nek, en vergeet mijn gezicht niet. Heel mijn voorhoofd was een soort mijnenveld en rond mijn mond zat ik ook onder. Het was vooral erg wanneer ik weer eens keel ontsteking had. Begin derde ging ik aan de pil om van die pukkels af te komen, maar het werd alleen maar erger en ik werd nóg vermoeider. Toen ben ik een paar keer van mijn fiets (flauw) gevallen en besloot mijn moeder dat ik maar eens bloed moest gaan prikken. Toen bleek dus dat ik Pfeiffer had, en dat als ik met de pil zou stoppen ik me weer beter zou voelen en dat als ik me een beetje rustig zou houden ik me weer beter zou voelen. In de derde ben ik toen rustig aan weer beter en sterker geworden, en aan het begin van de vierde waren alle pukkels weer weg. Ging echt inneens
Lijkt in mijn herinnering alsof ik de ene dag nog helemaal onder zat, en de dag erop weer een mega gave huid had. In ieder geval, het enige dat ik er nu nog van merk is dat ik wat bevattelijker ben voor keel ontstekingen dan anderen. En als ik dan weer keelontsteking heb (en dus weer besmettelijk ben) kenmerkt zich dat door een heel scala aan pukkels rond mijn mondhoeken, dus hoe oncharmant het ook mag zijn, ik weet wel precies wanneer ik op moet passen. Want iemand ermee opzadelen, dat wil ik niet. Gelukkig heb ik op het moment al minstens 3 maanden geen keelontsteking gehad, dus we gaan de goede kant op
lekker charmant ook weer 
nou was ik eerst iets te mager, nu ben ik niet eens meer echt slank maar gewoon normaal...
ik was na 6 minuten fietsen op normaal tempo helemaal buiten adem!
Ik kwam begin vierde toen het over was op een verjaardag, en iedereen was van: oohh meid wat zie jij er goed uit, je straalde gewoon toen je binnenkwam. Zoo, zo zie je dus wat het met je doet.
...