Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
absque_dubio schreef:Ik kan er helaas niet over mee praten, ben nog nooit gekomen.
absque_dubio schreef:Ik kan er helaas niet over mee praten, ben nog nooit gekomen.
reininglover schreef:tot dat je een keer komt...
absque_dubio schreef:Ja ik hoor t wel vaker, dat ik heel wat mis. Mja, zolang ik t niet weet, mis ik t niet.
reininglover schreef:ik voelde wel iets van mijn eerste keer en het ging ook ff te rap om klaar te komen (daarna nog wel een tijdje maar gelukkig is dat nu verbeterd ---> thank god) en de keren daarna vielen ook wel mee maar nu heb ik er wel af en toe last van bij het binnenkomen, zit ie er eenmaal in gaat het prima :d
ps: nou, ik kom ook (bijna) altijd klaar maar het wel van het knopje dat ik het moet hebben want vanbinnen ben ik net een robot ofzo, echt geen gevoel. Ik voel het nauwelijks als mijn vriend klaar komt (hij spuit dan ook geen meters ver hoor)
absque_dubio schreef:Al heb ik wel t idee dat als ik aardig wat gedronken heb, t lekkerder is.
absque_dubio schreef:reininglover schreef:tot dat je een keer komt...
![]()
Nou, ik hoop dat t nog is gebeurt. Heb er eigenlijk wel zo mn twijfels over.![]()
Al heb ik wel t idee dat als ik aardig wat gedronken heb, t lekkerder is.
amazone77 schreef:misschien dat je dan wat losser bent en minder geremt het lukt ook alleen maar(bij mij dan)als je je helemaal kan laten gaan,en daar komt vertrouwen bij kijken.
amazone77 schreef:daar heb je helemaal gelijk in bijna het zelfde als dat ik niet weet hoe het met een andere man zou zijn haha
komt als het goed is vanzelf wel een keer goed veel oefenen zou ik zeggen
absque_dubio schreef:Ik voel t trouwens écht wel als een jongen komt, voel zn hele pielewiel, ehm, ja, hoe kan je dat beschrijven? Naja, ik voel t gewoon.![]()
(En ja, je kan t ook altijd prima horen bij jongens he)
Adil18 schreef:absque_dubio schreef:Ik voel t trouwens écht wel als een jongen komt, voel zn hele pielewiel, ehm, ja, hoe kan je dat beschrijven? Naja, ik voel t gewoon.![]()
(En ja, je kan t ook altijd prima horen bij jongens he)
Die worden dikker/harder op dat moment, en dat voel je vaak wel ja...!
absque_dubio schreef:amazone77 schreef:daar heb je helemaal gelijk in bijna het zelfde als dat ik niet weet hoe het met een andere man zou zijn haha
komt als het goed is vanzelf wel een keer goed veel oefenen zou ik zeggen
Ik zou niet weten waarom je t zou moeten weten hoe t met een andere man is, als t met de jouwe perfect is? Ik bedoel, als je al zo lang bij elkaar bent, weet je precies van elkaar wat wel en niet lekker is, vertrouw je elkaar, en ik zou dat liever hebben dan elke week een ander.![]()
(Niet dat ik dat heb hoor)
amazone77 schreef:mag dit eigenlijk wel zo op bokt?
hoop niet dat het een slotje krijgt haha
misschien maar even 16 plus boven aan het topic zetten haha maar dan valt het weer te veel op denk hihi
voel me hier zo ijna weer een puber.
absque_dubio schreef:Zo had ik een jongen die zn ex liet klaar komen door een durexplay, dus hij dacht dat dat bij mij ook wel zou werken. Ehh, nee, ik had dr alleen maar minder plezier bij. Dus die ligt nu ook ergens hier begraven onder allemaal spullen denk ik.![]()
Hoop dat ik ook ooit kan zeggen dat ik 18 jaar gelukkig samen met iemand ben, lijkt me écht geweldig.