Bij wie deed 'de eerste keer' ook zo'n pijn?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Re: Bij wie deed 'de eerste keer' ook zo'n pijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:01

Ik kan er helaas niet over mee praten, ben nog nooit gekomen. Clown

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:03

ik voelde wel iets van mijn eerste keer en het ging ook ff te rap om klaar te komen (daarna nog wel een tijdje maar gelukkig is dat nu verbeterd ---> thank god) en de keren daarna vielen ook wel mee maar nu heb ik er wel af en toe last van bij het binnenkomen, zit ie er eenmaal in gaat het prima :d

ps: nou, ik kom ook (bijna) altijd klaar maar het wel van het knopje dat ik het moet hebben want vanbinnen ben ik net een robot ofzo, echt geen gevoel. Ik voel het nauwelijks als mijn vriend klaar komt (hij spuit dan ook geen meters ver hoor Knipoog )

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:05

absque_dubio schreef:

Das wel jammer...ik vind vaginaal klaarkomen wel weer anders dan clitoriaal (is het ook, schaap Clown )....Niet echt extreem veel lekkerder (dat zijn ze allebei) maar wel heftiger...

Ehm...sja, tis wel fijn als je het een keer mag meemaken... Bloos Knipoog

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:06

absque_dubio schreef:

meid je weet niet wat je mist Haha!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:07

Ja ik hoor t wel vaker, dat ik heel wat mis. Mja, zolang ik t niet weet, mis ik t niet. Vork

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:08

tot dat je een keer komt...

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:09

reininglover schreef:

Huilen van het lachen
Nou, ik hoop dat t nog is gebeurt. Heb er eigenlijk wel zo mn twijfels over. Clown
Al heb ik wel t idee dat als ik aardig wat gedronken heb, t lekkerder is. Bloos

amazone77

absque_dubio schreef:
Ja ik hoor t wel vaker, dat ik heel wat mis. Mja, zolang ik t niet weet, mis ik t niet. Vork

daar heb je helemaal gelijk in bijna het zelfde als dat ik niet weet hoe het met een andere man zou zijn haha
komt als het goed is vanzelf wel een keer goed veel oefenen zou ik zeggen Knipoog

Adil

reininglover schreef:
ik voelde wel iets van mijn eerste keer en het ging ook ff te rap om klaar te komen (daarna nog wel een tijdje maar gelukkig is dat nu verbeterd ---> thank god) en de keren daarna vielen ook wel mee maar nu heb ik er wel af en toe last van bij het binnenkomen, zit ie er eenmaal in gaat het prima :d

ps: nou, ik kom ook (bijna) altijd klaar maar het wel van het knopje dat ik het moet hebben want vanbinnen ben ik net een robot ofzo, echt geen gevoel. Ik voel het nauwelijks als mijn vriend klaar komt (hij spuit dan ook geen meters ver hoor Knipoog )

Ik voel het moment waarop hij komt, opdat de penis dan nog iets opzwelt/harder wordt, maar van dat hele gespuit merk ik verder ook niks Clown

Vaak is het wel zo dat mijn vriend komt wanneer ik kom, omdat mijn spieren zich dan samentrekken en alles wat nauwer wordt...Ik heb overigens (wanneer het echt heftig was) echt best erge krampen gehad wat aanvoelde als buikkrampen, maar ze deden niet heel erg pijn of zo...

Vervelend wordt het als ik gekomen ben en mijn vriend nog niet, dan is alles zo ultra-gevoelig dat ik op gegeven moment niet meer wil dat hij door gaat....vindt ie dan niet zo leuk Clown

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:10

absque_dubio schreef:

Ja

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:10

absque_dubio schreef:
reininglover schreef:

Huilen van het lachen
Nou, ik hoop dat t nog is gebeurt. Heb er eigenlijk wel zo mn twijfels over. Clown

misschien dat je dan wat losser bent en minder geremt het lukt ook alleen maar(bij mij dan)als je je helemaal kan laten gaan,en daar komt vertrouwen bij kijken.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:12

ja dat ken ik, alles is dan supergevoelig en hij komt maar niet :p
ik merk het meestal aan het geluid en dat die eventjes neerzakt maar toch het meestal geluid :d

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:12

dat heb ik ook adil18 dan moet hij vlug opschieten anders gaat er de lol bij mij snel van af lekker egoisties haha maar vind het dan echt niet lekker meer en begin op te drogen.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:13

amazone77 schreef:
misschien dat je dan wat losser bent en minder geremt het lukt ook alleen maar(bij mij dan)als je je helemaal kan laten gaan,en daar komt vertrouwen bij kijken.

Denk dat je daar ook wel gelijk in hebt. Ja
Al heb ik pas een tijdje met een jongen gehad waar ik me ook écht goed bij voelde, maar helaas. Niet gelukt.

Ik voel t trouwens écht wel als een jongen komt, voel zn hele pielewiel, ehm, ja, hoe kan je dat beschrijven? Naja, ik voel t gewoon. Clown
(En ja, je kan t ook altijd prima horen bij jongens he)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:14

amazone77 schreef:
daar heb je helemaal gelijk in bijna het zelfde als dat ik niet weet hoe het met een andere man zou zijn haha
komt als het goed is vanzelf wel een keer goed veel oefenen zou ik zeggen Knipoog

Ik zou niet weten waarom je t zou moeten weten hoe t met een andere man is, als t met de jouwe perfect is? Ik bedoel, als je al zo lang bij elkaar bent, weet je precies van elkaar wat wel en niet lekker is, vertrouw je elkaar, en ik zou dat liever hebben dan elke week een ander. Clown
(Niet dat ik dat heb hoor)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:14

absque_dubio schreef:
Ik voel t trouwens écht wel als een jongen komt, voel zn hele pielewiel, ehm, ja, hoe kan je dat beschrijven? Naja, ik voel t gewoon. Clown

Die worden dikker/harder op dat moment, en dat voel je vaak wel ja...!

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 22:15

Ik moet toegeven dat ik me echt kostelijk vermaak met jullie opmerkingen Clown Maar echt dankjulliewel voor de ervaringen! Leerzame bokt, hehe Knipoog

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:15

mag dit eigenlijk wel zo op bokt?
hoop niet dat het een slotje krijgt haha
misschien maar even 16 plus boven aan het topic zetten haha maar dan valt het weer te veel op denk hihi
voel me hier zo ijna weer een puber.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:17

Adil18 schreef:
absque_dubio schreef:

Die worden dikker/harder op dat moment, en dat voel je vaak wel ja...!

Dat heb ik dan nog niet eens, maar ik voel m ook wat raar doen, en ik voel ook echt wel dat ik vol gespoten word. Huilen van het lachen

Oh en nog een tip voor diegene die pijn hebben. Ik zou rustig door gaan, steeds een stukje verder erin, en als t pijn doet, dan moet ie op dat punt stoppen, en daar even blijven. Dan kan jij je weer ontspannen en rustig worden, en zo kan je stukje bij beetje verder gaan. En anders gewoon weer de volgende keer proberen. Maar let op jezelf dat je je gaat ontspannen. Ja

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:19

absque_dubio schreef:
amazone77 schreef:

Ik zou niet weten waarom je t zou moeten weten hoe t met een andere man is, als t met de jouwe perfect is? Ik bedoel, als je al zo lang bij elkaar bent, weet je precies van elkaar wat wel en niet lekker is, vertrouw je elkaar, en ik zou dat liever hebben dan elke week een ander. Clown
(Niet dat ik dat heb hoor)

ja daar heb je helemaal gelijk in. we kennen elkaar door en door op elk gebied en met sex is dat echt reuze handig.
en het verveelt bij ons tot nu toe nog steeds niet,we hebben geen 1 speelgoedje in de kast liggen,natuurlijk wel geprobeerd maar die belanden al snel in de kliko haha er kan toch echt niks op tegen een echte hoor. Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:20

amazone77 schreef:
mag dit eigenlijk wel zo op bokt?
hoop niet dat het een slotje krijgt haha
misschien maar even 16 plus boven aan het topic zetten haha maar dan valt het weer te veel op denk hihi
voel me hier zo ijna weer een puber.

Kriebelt helemaal weer, maar vind het wel geinig er eens met andere mensen over te praten...de mening van mijn vriendinnen over dit onderwrp ken ik inmiddels al wel...en gezien ze allemaal of een vaste vriend hebben of niet hoor je ook niks over 'nieuwe mannen, nieuwe ervaringen'. De meiden die een vaste vriend hebben komen allemaal vreselijk preuts over...Bah! Clown

Ze vinden dat ik vreselijk open (te open) hierover ben en zeggen dat dit komt omdat ik Nederlands ben (mijn vriendinnen zijn overigens Duits...!). Die opmerkingen krijg ik van de meiden van mijn opleiding niet te horen, die vragen gewoon naar de beste pijp-tips tijdens een ritje in een overvolle bus in Utrecht Clown

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:21

Zo had ik een jongen die zn ex liet klaar komen door een durexplay, dus hij dacht dat dat bij mij ook wel zou werken. Ehh, nee, ik had dr alleen maar minder plezier bij. Dus die ligt nu ook ergens hier begraven onder allemaal spullen denk ik. Clown
Hoop dat ik ook ooit kan zeggen dat ik 18 jaar gelukkig samen met iemand ben, lijkt me écht geweldig.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:23

nog 1 met pijn! kwam denk ik ook doordat we door t bed heenzakte en ineens met bodem en al op de grond lagen.. Nagelbijten / Gniffelen haha

daarna nooit meer last gehad eigenlijk

ENOMIS

precies, dat zou ik ook raden. dan gaat hij als je eenmaal over het pijnlijke punt heen bent, FLOEP erin hihi.

Adil

absque_dubio schreef:
Zo had ik een jongen die zn ex liet klaar komen door een durexplay, dus hij dacht dat dat bij mij ook wel zou werken. Ehh, nee, ik had dr alleen maar minder plezier bij. Dus die ligt nu ook ergens hier begraven onder allemaal spullen denk ik. Clown
Hoop dat ik ook ooit kan zeggen dat ik 18 jaar gelukkig samen met iemand ben, lijkt me écht geweldig.

Ik wilde ook een durex-play kopen (verzin wel vaker iets om de sex NOG leuker te maken...)

Maar die dingen kosten een paar euries, doen het maar 20 minuten en je kunt er geen nieuwe baterijen voor kopen...wat saai Clown