En ja hoor.. ik had was de eigenaar van de bacterie chlamydia.Ik kreeg 2 pillen mee die ik tegelijk moest nemen en dan ben je er met zo'n 2 weken vanaf (dat is over een paar dagen en mn klachten zijn inderdaad al verdwenen)
Mn vriend moet nu in een potje plassen. dus nog even afwachten voor hem
Gelukkig kunnen wij er prima over geinen
samen zullen we alles delen
Ik heb me ook maar eens in die bacterie verdiept.. Toch eens weten wat je hebt uiteraard.
Je kan er gewoon jaaaaren mee rondlopen zonder dat je doorhebt dat je het hebt.
Meestal komen vrouwen erachter omdat hun mannelijke partner klachten heeft.
Per jaar krijgen 60.000 mensen alleen al deze soa!!! Moet je nagaan dat er nog meer zijn
maar goed... gelukkig was deze makkelijk op te lossen hihi
Ik schaam me er verder ook niet voor dus vandaar mn verhaaltje hier
. Kijk maar het verhaal net na jou, zoiets heb je vaak niet eens door dat je hebt. Of je staat er niet bij stil dat het door een soa komt. Ik weet nu niet als het chlamydia is(van die moeilijke namen ook allemaal
), maar er bestaat ook zo'n soa die je nauwelijks tot niet merkt vaak, maar als je te laat behandeld loop je wel het risico onvruchtbaar te worden. En het aantal vrouwen dat ooit deze soa krijgt is echt gewoon schrikwekkend hoog. Je kan ook jààren seropositief zijn zonder dat je het door hebt. Sommige dragen dat meer dan 10 jaar met zich meer alvorens het uitbreekt. En dan nog ga je als je wat vaker ziek wordt dat niet onmiddellijk linken aan een soa. Ik denk dat bij de meeste mensen toch wel het gevoel heerst 'dat is de ver van mijn bed show, zoiets zal mij nooit gebeuren'.

) is dat die infectie op en neer gaat met je cyclus.. Op een bepaald moment in je cyclus is ie actief en heb je klachten, het beste kan je op dat punt ff naar de HA gaan en zo'n vaginale pil halen. Je kan het ook aankijken en hopen dat het overgaat, maar dan blijft het volgens mij steeds terugkomen.