Die stickers zijn voor mij een uitvinding
Heb nu ook van die stripers besteld en stickers. Ga mijn nagels pimpen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Onassa schreef:He leuk Laura, met stripers kan je leuke dingen doen.
Weet je wat ook grappig is, om je nagels te marmeren.
Neem je bijvoorbeeld 3 kleuren nagellak (wit erbij is een must) , zet je her en der wat redelijk dikke stippen en dan ga je dat voorzichtig door elkaar draaien.
Krijg je als je de slag te pakken hebt een mooi marmer effect.

laura1987 schreef:Hoe pak jij kleine stickertjes van een velletje? Met pincetje ofz?
.)
Spirit schreef:Ik snap niet dat mensen kunnen leven met lange nagels.
Ik word er serieus chagrijnig van als er 1 afbreekt of inscheurt, dan is echt mijn hele dag naar de knoppen.
Hoeveel betaal je daar nou voor? Redrumfox schreef:En ik snap niet hoe mensen het over hun hart kunnen krijgen om hun nagels af te knippen.
), waarschijnlijk omdat ik het niet gewend ben. Daarbij zouden mijn nagels ook niet mooi zijn als ze lang zijn volgens mij. Ze worden ook heel snel vies.

en juist als ik nagellak gebruik (of door de remover) brokkelen ze af dus dat gebruik ik alleen op mijn teennagels. Een paar mm wit randje, niet te lang want dat vind ik niet praktisch.
Heel kort afgeknipt, want ik vind het zoooo vervelend als er allemaal troep onder zit. En een heel enkele keer doe ik wat nagellak op, maar dan altijd heel natural, dus een beetje de roze die ze al zijn zeg maar.
Mijn teennagels hebben dan wel weer een felle kleur nagellak, maar ik vind die anders zo lelijk, haha. Al mag ik het onderhand wel weer gaan doen, want het is er al bijna af