Wat een gaaf alternatief heb je gevonden!
Geslaagde trail, Gaucho. Leuke foto's!
Bij welke discipline heb je gegroomd, Gem? Ontzettend leuk, maar wel slopend, zulke dagen.
Foxy heeft een fijne intervaltrainig gelopen.

Mooi rondje, MuSLi!
Bikkel, Dilan. 13 km lopen na 3 uur slaap.

Heb je weer een evenement op de planning, SV? Of ga je zelf die afstand lopen?
Gisteren de Wielentrail gelopen. Die heb ik vrijdagavond nog opgegeven na de persco onder het mom van toch nog aan een loop deel te nemen. Blijkt dat de halve marathon over twee weken wel doorgaat.

Ik had eigenlijk meer schelpenpaadjes verwacht maar een groot deel van de route was gras met blubber. Op sommige stukken enkeldiep!

De route was niet overal even duidelijk, er waren meer die daar last van hadden. Ik had ook het idee dat er her en der linten waren weggehaald maar dat mocht de pret niet drukken. Gelukkig was er een andere deelnemer die de kaart op z'n mobiel opzocht, en zo konden we weer verder.
Verder was het super geregeld. Op de essentiële punten verkeersbegeleiders. Genoeg punten met water en fruit.
Een stuk van de route liep door een gebied met Konikpaarden. Ik had al hoefafdrukken gespot en zo liepen we ineens midden tussen de Koniks. Zo gaaf!

En er was een heel smal paadje waar je tussen een rietkraag doorliep, met aan weerskanten water. Halverwege moesten we zijdelings via een hek klauteren omdat het boezemwater te hoog stond. Geweldig.

Rond de 16 km begon ik moe te raken, vooral de laatste kilometer over het gras was zwaar. En vlak voor de finish nog een bruggetje over een greppel dat uit slechts 2 palen bestond.

Maar ik heb genoten, het was een geweldige ervaring. Mijn tijd viel me alleszins mee: 2:03:16. 5e van de 10 vrouwen op de 18,3 km.

En toen was ik vies.