Eeeh dames, het is pagina 500, wie gaat er een nieuwe OP maken?
Mondy
Geplaatst: 05-01-17 17:12
Als niemand wil wil ik dat best doen. Maar als iemand van de oudere garde wil dan ook goed Die laatste pagina's gingen sneller dan ik dacht
Anoniem
Geplaatst: 05-01-17 17:14
Joolien schreef:
[***] schreef:
Een lange steel zou hier ook wel voorkeur hebben
Eeeh dames, het is pagina 500, wie gaat er een nieuwe OP maken?
Het is nog geen vrijdag he Jolien
Meliaforever
Geplaatst: 05-01-17 17:15
@Steffiy, bedankt! Het is een lipliner en een lipgloss van de Etos.
@Jolien, als ik het verder naar boven blend lijkt het al snel alsof ik een blauw ook heb. Maar ga daar is op oefenen. Jammer dat je liquids tegenvallen!
@Mond, bedankt! Ik heb 3 kleuren gebruikt maar dat is inderdaad niet te zien. Nog even oefenen dus!
Melia, idd balen, maar gelukkig hebben ze wel een hele mooie kleur. Misschien met een andere kleur dan wat verder omhoog blenden. Er is vast wel een mooie kleur die je geen blauw oog geeft
Ik ga binnenkort maar eens van die oranje concealer halen, schijnt dat je daarmee blauwe plekken onder je ogen wegkrijgt toch? Of heb ik mij verkeerd ingelezen
wow jullie gaan opeens mega snel... Voor je t weet opeens pagina 500
Ik waag me niet aan een nieuwe OP, zoveel verstand van make-up heb ik nog niet dat ik er een nuttige OP van kan maken, sorry ladies
Anoniem
Geplaatst: 05-01-17 17:54
SteffiiY schreef:
Was het maar vrijdag Jolien
Ik ga binnenkort maar eens van die oranje concealer halen, schijnt dat je daarmee blauwe plekken onder je ogen wegkrijgt toch? Of heb ik mij verkeerd ingelezen