Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chans schreef:Mijn oceaan arm is afal moet hij nog wel even genezen (laatste sessie was afgelopen dinsdag)
[ [url=m/ycOxhQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder zag ik ook weer een paar hele mooie tattoos voorbijkomen. En wat bv Black bear betreft en hun stijl, ga ik ook een beetje met tieneke en Will mee en mag het imo wat creatiever maar dat ze technisch uitstekend zijn valt niet te betwisten.
biggirl schreef:[ [url=m/Y4BDf8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben zo blij
_classic schreef:Ik zit al een hele tijd na te denken over een tattoo van de pootafdruk van mijn hond, alleen wist ik steeds niet precies wat ik wou.
Nu heb ik een supet gave tattoo voorbij zien komen, die eigenlijk is wat zoek.. Wel een beetje anders natuurlijk, maar wel dit idee.
[ [url=m/d3gXJ1.png]Afbeelding[/url] ]
Alleen vroeg ik mij af, vervaagd dit niet snel?
_classic schreef:Ik zit al een hele tijd na te denken over een tattoo van de pootafdruk van mijn hond, alleen wist ik steeds niet precies wat ik wou.
Nu heb ik een supet gave tattoo voorbij zien komen, die eigenlijk is wat zoek.. Wel een beetje anders natuurlijk, maar wel dit idee.
[ [url=m/d3gXJ1.png]Afbeelding[/url] ]
Alleen vroeg ik mij af, vervaagd dit niet snel?
Jibbel schreef:Hier kriebelt t voor nr. 2..maar ik mag niet van mezelf voordat ik iets heb bedacht waar een herinnering, betekenis of iets achter zit.
Nicky91 schreef:Ik ben een stille mee lezer, nu was ik al een tijdje op zoek naar een tattoo van mijn sterrenbeeld. Nu is mijn sterrenbeeld Ram dus niet bepaald vrouwelijk, het lijkt of op een stel eierstokken of het word al snel een mannelijke ram(schaap) idee..
Tot ik op pinterest deze tegen kwam:
[ [url=m/qjmb5G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu is het zeker niet de bedoeling om te kopiƫren. Maar ik vind hem waanzinnig gaaf.
Welke tattoo artist zouden jullie hiervoor aanraden? Iemand die hem dus zodanig kan aanpassen dat het een eigen ding word maar niet helemaal anders word dan bovenstaand.. Kan het moeilijk uitleggen zo hahahah