[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bralindy

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 00:32

Staat je heel goed bowena!

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 18:57

Heyy!
Ik begin me te vervelen met mijn haar, en aangezien de bruine verf in m'n haar langzaam aan het vervagen is wil ik het ook weer een keer verven.
Ik wil 2 kleuren: blauw en zwart. Maar hoe? Ik heb geen idee wat ik wil. Vanuit de middenscheiding half/half verven lijkt me leuk, maar het lijkt me ook leuk om een pony te laten knippen en daarmee iets te doen. Misschien half/half met een rechte pony? Of een schuine pony met zoiets:
Afbeelding

Ik heb echt even keuze stress hier :')
Zo ziet mijn haar er nu uit trouwens:
Afbeelding
Afbeelding

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 19:33

Ik heb rood-zwart gehad waarbij ik de achterkant (vanaf net achter mijn oren, dus 1/3 van mijn haar) zwart had en de voorkant rood. Kreeg er altijd super leuke reacties op! En het was niet ál te opvallend. Met haar in een staart zag je het wel erg goed en dat was echt tof :))
Ik had trouwens wel heel lang haar toen.

Ik vind half-half met middenscheiding voor jouw haarlengte wel echt heel tof!

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:52

Hoi ik kom even bruut met mijn eigen vraag binnen vallen. Hoop dat jullie het niet erg vinden.

Het weekend heeft mijn moeder mijn haar geverfd (zoals altijd )

Nu is het resultaat wat anders dan amders.

Als het nat is is het geel. Wanneer ik het droog fohm is het wel licht blond maar toch zie ik er wat aan.

Nu twijfel ik heel erg of de kapper er nog wat mee kan... of dat ik er zelf er "pakje" blonde verf over heen kan gooien of dat ik het gewoon even moet laten.

O gosh haha. Het is toch je haar he...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:12

Ik vind dat half/ half zwart blauw op je voorbeeld onwijs gaaf, denk dat dat ook met jou lengte goed kan!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:13

Heb je al zilvershampoo gebruikt? Dat neutraliseert gelig/goud in blond jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:13

@linn1502 ik denk dat je het moet (laten) tonen. Werkt goede zilvershampoo al niet tegen het gele?

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:17

Thanks voor dr snelle reacties.
Ja heb er zilver shampoo op gehad van de kapper ( Maar de fles was bijna op haha )

Zit nu in twijfel... want het is alsbhet droog is ook niet lelijk maar ik zie gewoon iets bij de aanzet maar kan niet zeggen wat het precies is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:20

Heb je er een foto van?

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:23

Umh nu niet. Zal ik morgen even maken!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:24

Ik zou zeker de zilvershampoo blijven gebruiken (en misschien een paar minuten langer laten intrekken). Soms duurt het wel even voor het zijn effect heeft.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:28

Ga ik zeker doen. Super bedankt alvast.

Morgen zal ik even een foto maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:05

E_J ik denk dat zoals het voorbeeld is jou ook echt wel staat, sowieso de schuine pony wel!

Linn1502 ik zou ook zeggen zilvershampoo en even aankijken!

Om nog even terug te komen op mijn twijfels over wel of geen boblijn, ik twijfel nog steeds maar dan vooral omdat ik het nu altijd vast heb en het dan wel een stuk korter is weet ik niet of ik het dan nog in een knot kan doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:12

Je went snel genoeg aan het los dragen!
Ik had het ook altijd vast, toen kort (oorlengte) dus kon het niet vast, inmiddels weer redelijk lang en ik draag het nog steeds los :+

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:17

Ik vraag me alleen vooral af of zo'n schuine pony wel kan nu. Omdat zo'n pony toch wel behoorlijk veel haar bevat, en ik nu erg kort haar heb en laagjes. Als 't qua lengte en alles kan, zou ik het graag willen!

Annet_Dottie schreef:
Om nog even terug te komen op mijn twijfels over wel of geen boblijn, ik twijfel nog steeds maar dan vooral omdat ik het nu altijd vast heb en het dan wel een stuk korter is weet ik niet of ik het dan nog in een knot kan doen..

Je went inderdaad snel aan los dragen. Ik had mijn haar ook altijd in een staart of knot toen ik lang haar had, en nu denk ik er eigenlijk al niet meer aan. Ook kun je met een boblijn vaak alles nog net in een mini staartje, mits je een beetje handig bent met bobbypins om losvliegende plukjes te temmen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:18

Ik kreeg mn korte haar ook prima opgestoken met bobbyins hoor! Heb er misschien nog wel ergens een foto van indien gewenst. :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:23

Zeg ook gewoon aan je kapper dat je je haar nog wil kunnen vastmaken/in een staart doen. Ik heb ook al jaren een bob, maar wanneer de kapper vraagt hoe kort het geknipt mag worden, is mijn antwoord standaard "als het maar in een staartje past." Nog nooit problemen mee gehad :) Ik draag het 99% van de tijd wel los, maar op dagen als vandaag wanneer het 32° is of als ik moet douchen, kan het wel gewoon vast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:27

Ik zit ook te denken of ik het toen eerder wel in een staartje kon maar dat weet ik echt niet meer. En is nog stukje durf ik, staat het me wel etc :x

Yasmine dat is wel een idee inderdaad maar dat heb ik ook een keer eerder gedaan en achteraf vond ik het toen niet echt een bob, maar ik denk er sowieso nog even over na dus zal dat ook mee nemen, thanks!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 10:28

Hangt ook een beetje af van jouw definitie van een staartje.. :D Ik kan mijn haar nog prima vast doen als het tot mijn kaaklijn geknipt is. Losse plukjes met wat speldjes vast en klaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:32

Ik heb het nu meestal in een knot omhoog zeg maar :P Staart is meestal of echt een hoge staart of een echte lage maar als het laag is meestal een vlecht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:40

Youtube eens op tutorials voor short hair, je kan er echt nog een boel mee doen!

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:48

Shanna schreef:
Youtube eens op tutorials voor short hair, je kan er echt nog een boel mee doen!

Wel goed zoeken! 9 van de 10 keer is 'short hair' shoulder length bij die YouTubers :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 15:33

Goede tip Shanna ! Thanks :D Heb al wat gevonden inderdaad, ben druk buiten bezig maar zal later even goed kijken :D

Alleen nog even benieuwd naar jullie mening over of het me zal staan :x dan hou ik op _O-
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 15:39

Ik denk van wel!

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 15:59

Ik denk ook wel dat het zal staan!

Ik heb zelf ondertussen al zwarte en blauwe verf ingeslagen. Alleen nog bleek en hair color remover en dan kan ik gaan verven!

Afbeelding
Directions in de kleur Neon Blue. Ben nu al hartstikke excited! *\o/*