Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:23

Jikkeee schreef:
Wat doen jullie morgen met de no-makeup day van de brandstichting := ?

Helemaal niks. Vind zulke dingen echt onzin. Dan doe ik liever een donatie dan dat ik een dag geen make-up draag. Denk namelijk dat het totaal geen zin zal maken.

Vind zulke dingen altijd beetje lijken van: zie mij goed zijn voor het goeie doel. Maar uiteindelijk zie je niet of die mensen ook daadwerkelijk iets doneren.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:24

Is het no makeup day morgen? :') wist ik helemaal niet.
Bedankt voor de reacties iedereen :)

Loeky01

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:28

Nee dat is helemaal waar hoor Linoleum. Vond ik ook zoiets met die ice bucket chalenge. Mensen doen het voor de lol, maar doneren uiteindelijk niks..

Haha ik had het toevallig vanochtend op de radio gehoord Deijs, dus vandaar dat ik het wit :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:01

Ik vind dat soort dingen ook niet zinvol.. Ice Bucket kan ik zelf geïrriteerd door worden, er gaan meer mensen dood aan watertekort dan aan ALS, maakt ALS niet minder erg maar waarom water verspillen dan?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:03

Ik had een paar x therapie nodig hoor om mezelf te accepteren zoals ik ben en dat ik er mag zijn. En grappige is dat ik voor mezelf niet eens zo heel veel anders ben (behalve zelfverzekerder en meer durf qua kleding en make-up), maar dat ik complimenten krijg van anderen dat ik zo anders over kom. Spontaner, geïnteresseerder, enz.

Dus Deijs, niet dat je in therapie moet, maar het heeft mij echt geholpen. En ik was echt geen drama, maar toch :D

Pff ik wil de Naked 1 of 2 palette :+ Helaas is die 10% korting al afgelopen bij FeelUnique :+
Ah!!! Ik wil naar Amerika -O- ^)

En dat soort acties. Goed voor de bewustwording, maar het zijn er toch vaak te veel en mensen slaan er in door alleen om ermee in de aandacht te komen. Jammer is dat.
En op zich ludiek van de brandwondenstichting, maar ik snap het niet zo goed. Ja dat je jezelf mag laten zien zonder make-up?

Dames, genieten jullie ook zo van dit mooie weer!
Ik wil zó graag een jurkje aan, maar veel te koud op kantoor :\
Laatst bijgewerkt door Djilna op 17-09-14 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:11

Bijna nieuw topic jongens *\%/*

Het is 's morgens zo koud vind ik, brrrrr.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:12

Bijna nieuw? We zitten al op de 500! :D
Jeetje wat gaat dat ineens hard.

Het was vanmorgen 14 graden, zo koud is dat niet hoor :))

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:13

Nou, ik had toch mijn winterjas aan hoor := Maar nu ben ik sowieso een koukleum :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:18

Ik ook :D
Koukleum dan, geen jas aan alleen dun vestje.
Van mij mag dit weer nog wel even aanblijven :P

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:18

Ja zeker, heel graag! Dan krijg ik tenminste niet weer last van mn handen door de kou en mn ziekte :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:22

Zoo idd! Dit is prima weer :D
Ik heb ook mega snel last van de kou vooral dooie vingers waar ik echt niets meer mee kan en misselijk van wordt dus prima zo :)
Wat hb jij Dominique?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:28

Ja, dooie vingers en blauwe handen idd!
Heb een auto-immuunziekte (zeg zo op internet liever niet zo veel erover maar wil met pb best wat meer uitleggen mochten er mensen nieuwsgierig of geïnteresseerd zijn :P)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:32

Hm, geen winters voor jou dus Do!

Ik vond dit over die No Make-upday:
Morgen, donderdag 18 september, is de allereerste NO make-up day. Op die dag daagt de Brandwonden Stichting alle meiden en vrouwen uit om 24 uur géén make-up te dragen. Om elkaar te laten zien hoe mooi jij als natural beauty bent vraagt de Brandwonden Stichting iedereen een selfie te posten op Instagram, Facebook en/of Twitter met de hashtag ‪#‎nomakeupday‬. Doe jij ook mee?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:00

Behalve de naam Brandwonden Stichting word er niet eens iets gezegd over brandwonden of doneren ja. Waarom doen ze het dan? Vind echt jammer zoiets. Denk er dan beter over na en zet iets op waar slachtoffers ook echt baad bij hebben. Nu lijkt het alleen maar alsof ze mee willen doen met hype van social media en een zogenaamd een speciale dag willen hebben.
Ik draag bijna dagelijks make-up, maar een dag geen make-up dragen vind ik nou niet echt heel bijzonder.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:05

Deijs ik vind het ook heel mooi!!

Ik denk dat die acties voor sommige dingen wel degelijk een verschil maken. Maar bij de Ice Bucket Challenge heb ik ook grote moeite met de waterverspilling. En inderdaad over sommige lijkt niet echt goed nagedacht!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:12

Volgens mij ben ik de enige die de ice bucket challenge niet perse waterverspilling vind? Het water loopt gewoon via de grond weer terug in onze waterkringloop? Wordt opnieuw gezuiverd en gebruikt? :) en de prijs voor het zuiveren betalen wij zelf.. Ik kan me voorstellen dat het voor derde wereld landen cruel is om te zien, maar wat zullen ze er van vinden dat wij in de zomer ons gras besproeien met drinkwater? Dat is toch eigenlijk ook van de zotte haha

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:17

Do ik ga je ff pb en :)

Precies dat lino

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:43

Hoe doen jullie dat eigenlijk als je verkouden ben. Afgezien van die rooie neus camoufleren.. na 2x neus snuiten ben ik weer kaal rond mn neus :=

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:44

Ik ben op het moment verkouden, maar met griep en koorts dus ik kom de deur niet uit.. Geen make up :D
Normaal gesproken laat ik die rode neus altijd gewoon zitten, mensen horen toch wel aan me dat ik verkouden ben, dan mag de neus ook blijven :')

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 11:50

Ik ben namelijk best vaak verkouden, ik irriteer me dan mateloos aan alle make up die dan op mn zakdoekje zit :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:24

Djilna schreef:
Ik had een paar x therapie nodig hoor om mezelf te accepteren zoals ik ben en dat ik er mag zijn. En grappige is dat ik voor mezelf niet eens zo heel veel anders ben (behalve zelfverzekerder en meer durf qua kleding en make-up), maar dat ik complimenten krijg van anderen dat ik zo anders over kom. Spontaner, geïnteresseerder, enz.

Ik heb ook therapie :') er is wel wat meer met mij aan de hand zegmaar.

Dat is wel fijn dat andere mensen dat ook zien (en zeggen!) echt goed!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 13:16

Den zeg ik goed bezig Deijs ;)

Oh, wie gaat/wil het nieuwe topic openen? :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 14:36

Ik heb geen tijd om een nieuw topic te openen nu, maar wel ff een klein verzoekje. Zullen we het nieuwe topic Make-up: deel 4 oid noemen? Ik vind Hoe je ogen mooier laten lijken een beetje knullig klinken. :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 14:37

good idea _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 14:37

Loose schreef:
Ik heb geen tijd om een nieuw topic te openen nu, maar wel ff een klein verzoekje. Zullen we het nieuwe topic Make-up: deel 4 oid noemen? Ik vind Hoe je ogen mooier laten lijken een beetje knullig klinken. :+

Ik stem voor hahaha :')