Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Ik heb een paar jaar geleden ook zo’n behandeling ondergaan waarbij ze de baarmoedermond hebben bevroren. Deze puilde namelijk iets teveel uit waardoor ik vaak bloedde bij gemeenschap.
Het kan zijn dat het helpt, maar ook niet. Bij mij heeft het niet helemaal geholpen.
Happy_Hippie schreef:Lous schreef:Ik heb een paar jaar geleden ook zo’n behandeling ondergaan waarbij ze de baarmoedermond hebben bevroren. Deze puilde namelijk iets teveel uit waardoor ik vaak bloedde bij gemeenschap.
Het kan zijn dat het helpt, maar ook niet. Bij mij heeft het niet helemaal geholpen.
Dat zei ze bij mij idd ook, daarom twijfel ik nog meer (kans dat het niet werkt)...
Hoe was het kwa pijn etc na de behandeling? Ze hebben gezegd dat 3maanden minimaal niet mag zwemmen etc.
Happy_Hippie schreef:Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die dit hebben laten doen.
Ik ben tijd terug (begin dit/ eind vorig jaar) naar de huisarts gegaan ivm overmatig bloeden en enorme buikkrampen tijdens mensturatie (slik dan zeker 3 ibu's incombinatie met paracetamol op een dag) ook buiten de periodes nu had ik daarvoor Orgametril megekregen om te gaan slikken in combinatie met de pil die ik al slik (microgynon 50), dit zou de werking van de pil moeten versterken.
Alleen heb ik het idee dat ik een heel stuk minder energie heb, somber ook krijg ik ineens veel pukkels terwijl ik dit nooit heb gehad op mijn voorhoofd en ook lijkt het alsof ik een heel stuk voller word terwijl verder mijn eet & levensstijl hetzelfde zijn gebleven.
Nu gister heb ik voor het eerst sinds 2 maanden wederom uit het niks bloedingen, baal ervan omdat het leek te werken.
Ik ben al voor een onderzoeken langs de gynocoloog geweest ze zagen wel wat zitten maar wisten niet wat het was. Dit hebben ze overlegt maar leek niks ergens dus willen ze eerst het volgende gaan proberen.
Voor nu is de bedoeling dat ze mijn baarmoedermond gaan bevriezen waardoor ze hopen dat die met het herstellen minder gevoellig word. Het lijkt er namelijk op dat ik ook een over gevoelige baarmoeder mond heb die met de minst geringste bewegingen gaat bloeden.
Nu vroeg ik me af slikken er meer mensen Orgametril, hoe beviel dit bij jullie? En hebben al meer mensen wel eens de baarmoedermond laten bevriezen?
Ik zie er zelf erg tegenop waardoor ik het uit blijf stellen ook omdat ik dan niet meer mag zwemmen en ik juist nu veel zwem met de paarden. En uiteraard de pijn/ buikkrampen die er bij komen kijken waar ik absoluut niet op zit te wachten.
Biks2 schreef:Hee meiden kan iemand helpen?
Ik ben de 13e een pil vergeten (24 uur te laat) en heb de 14e er twee genomen.
Nu ben ik vandaag de 16e weer de pil vergeten (13 uur te laat)
Toen ik hem de 13e vergat zat ik in mijn tweede pil week.
Weet iemand of het nu nog veilig is?
Biks2 schreef:Hee meiden kan iemand helpen?
Ik ben de 13e een pil vergeten (24 uur te laat) en heb de 14e er twee genomen.
Nu ben ik vandaag de 16e weer de pil vergeten (13 uur te laat)
Toen ik hem de 13e vergat zat ik in mijn tweede pil week.
Weet iemand of het nu nog veilig is?