Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb ook niet veel buren. Ik heb die naast mij en de volgende zijn al 600 meter verder 
 Maar ik vind ook dat ze niet weten wat ze missen want ik ben (helaas voor mij zelf 
 ) een erg goede bakker 
                                                         carina schreef:Invriezen in kleine porties?
 Ach, geraakt wel op. Zien familie dit weekend en ik sleur hem wel overal mee naar toe.
Roosch schreef:[ [url=m/7Y31KV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben niet zo een keukenprinses maar m'n wafels zijn volgens mij wel gelukt.
 tot zover m'n keukenprinsesskills. 

en als je je echt in de bocht wil gooien met wat lekkers: beetje hazelnootpasta en een beetje strooifeest witte chocolade caramel erop. 

maar heb wel het gevoel van afvallen weer te pakken en merk het ook aan m'n lijf. Ik voer 6 dagen alles netjes in en dan op de zondag voer ik niks in en mag ik wat ruimer zitten, maar let ik gewoon een beetje op dat het niet te gortig wordt. Denk dat dit wel gaat werken de komende tijd 

Gewicht is toch een raar iets. Na mijn vakantie 0,5kg aangekomen (dacht ooh schade valt mee), maar dat liep in de laatste week alleen maar op naar 1,5 kg extra (terwijl juist weer back on track proberen te zijn) 
  Nu dus ineens weer terug op het gewicht, schiet mij maar lek hoor  

vandaag was best wel een goede dag en zodirect ga ik naar kickboksen, dus dat is ook prima.
 Ik heb 3 weken zitten zwoegen voor deze kilo dus ik vind het wel demotiverend dat hij er zo snel weer aan zit en hardnekkig blijft plakken. Ik hoop dat hij zoals bij jou opeens verdwijnt 

Eet elke dag op +/- dezelfde tijd, eet voedzame maaltijden, inclusief tussendoortjes en snacks. 

) weer op de weegschaal gaan staan, en ben na 4 weken calorieën tellen nu op een kilo onder mijn eerder lichtste gewicht. Dat zegt mij dus dat ik echt stabiel gebleven ben, wat als een grote opsteker voelt na jarenlang jojo'en. Ik voel steeds meer vertrouwen dat dat streefgewicht haalbaar is en ik deze struggle los kan laten.                                                         MuSLi schreef:Bedankt voor jullie berichtjes. Eventjes niet echt een idee waar het vandaan komt. Kan er in ieder geval niks aan koppelen. Ik doe precies wat ik de afgelopen jaren ook gedaan heb en waar ik dus zover mee gekomen benEet elke dag op +/- dezelfde tijd, eet voedzame maaltijden, inclusief tussendoortjes en snacks.
Ik heb weinig restricties. Eet gewoon brood, pasta, rijst, pizza en een snoepje en een chipje. Maar alles met mate (dat was vooral mijn probleem). En dit is de afgelopen jaren ontzettend goed gegaan. Maar ineens de afgelopen maanden heb ik het er heel moeilijk mee en komen die grote eetbuien er tussendoor. Gisteren in ieder geval netjes gegeten en vandaag ga ik daar gewoon weer voor