Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heerlijk. Ik ben 1 keer naar zo'n all you can eat geweest, wat een ramp. Het bleef maar komen
Wel enorm lekker, alleen rollend het restaurant uit. Man man man.
zij gaan zo kapsalon eten en ik m’n eigen prakkie, even doorzetten. Als ik thuis ben, ben ik vast trots op mezelf
maar pfffff wel even klagen nu haha 

dus best een beetje trots op mezelf.
binnenkort weer wedstrijd dus we moeten echt even aan de bak, de wedstrijddag gaat qua eten nog een uitdaging worden
Supernette lijstjes trouwens. linoleum schreef:Castilja schreef:Dan plan je op de wedstrijddag toch je cheatday? Hoef je je alleen maar op je paard te concentreren en niet ook op eten; als je de dagen ervoor netjes eet kan dat best toch?Supernette lijstjes trouwens.
Ik las je paard opeten
Bedoel ik uiteraard niet Castilja schreef:Hahahaha ik ben zo blij dat ik slagroomtaart en alles met slagroom smerig vindSucces ermee!
).
Super vervelend maar helaas niets aan te doen. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt
Heel lekker en echt met super voedingswaarden.
haha ik houd niet van slagroom gebak en dergelijke, mag het ook niet hebben omdat ik lactose intolerant ben haha
beterschap! Hopelijk voel je, je snel beter!
Castilja schreef:Ik vind het sowieso wel wat weinig, waarom ontbijt je niet? Of doe je dat sowieso nooit?
Ik wil die Kvarg ook eens proberen maar vind hem zo duur?! Je hebt bij de Aldi ook Optifit kwark en die is qua voedingswaarden echt te gek. In een klein bakje van 125 gram zit 22(!) gram eiwit
Hou het daar maar bij voorlopig.