Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:44

maria1990 schreef:
Adindaa schreef:
Gisteren op mijn werk had iemand gewoon een volle luier op het dienblad achtergelaten en in het rek gezet. Gatver de gatverdamme zo smerig :r

Bij jou lag de luier in het zicht. Mijn schoonzus propte de volle luiers bij ons tussen de bank 8)7 :r
Het blijft net zo smerig en onsmakelijk :(

Say what? Wat is dat voor walgelijk gore k*tgewoonte. Ik zou zo iemand per direct de toegang tot mijn huis ontzeggen. Doe ff normaal man 8)7

Palmera

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:54

Nou, inderdaad! Waar haalt iemand het lef vandaan om zo'n stinkende bacterieënbom tussen de bank te proppen?

Met dergelijke ideeën m.b.t hygiène zouden ze geeneens kinderen mógen hebben!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:59

Mandy_89 schreef:
Aankomend weekend gaan we met 10 man naar een vakantiehuisje. Als cadeau voor het 40 jarig huwelijk van mijn schoonouders.
Mijn vriend, ik. Zijn broertje met zwangere vriendin, en zijn broer met vrouw en 2 kleine kinderen.

Echt zo geen zin in.. Zit me echt te bedenken hoe ik 4 dagen lang het vol moet gaan houden met de drukte van die verwende kinderen.

Nog tips? Haha

Oordoppen. Niet zozeer voor overlast van kinderen maar het onderwerp zal met nadruk liggen op kinderen, kinderen maken, kinderen uitpoepen, En alles wat het gespuis uitvreet.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:05

RoyceMack schreef:
Mandy_89 schreef:
Aankomend weekend gaan we met 10 man naar een vakantiehuisje. Als cadeau voor het 40 jarig huwelijk van mijn schoonouders.
Mijn vriend, ik. Zijn broertje met zwangere vriendin, en zijn broer met vrouw en 2 kleine kinderen.

Echt zo geen zin in.. Zit me echt te bedenken hoe ik 4 dagen lang het vol moet gaan houden met de drukte van die verwende kinderen.

Nog tips? Haha

Oordoppen. Niet zozeer voor overlast van kinderen maar het onderwerp zal met nadruk liggen op kinderen, kinderen maken, kinderen uitpoepen, En alles wat het gespuis uitvreet.

En af en toe (bijvoorbeeld samen met je vriend) je eigen plan trekken. Ga lekker samen een stuk wandelen, of iets bekijken wat de rest toch niet leuk vindt.
Desondanks was het bij ons wel het recept voor een stevige familieruzie uiteindelijk :')
Wij doen dit echt nooit meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:10

Iewhl mijn neefje werd ook wel eens op de bank verschoont, zo goor! En een keer op de bank bij de efteling, ben gauw weg gelopen, daar hoor ik niet bij hoor. :=

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:23

Wij hebben een abonnement op de Efteling. Je wilt niet weten wat ik door de jaren al voor ranzigs gezien heb :brr:

Toen ik nog in de dierentuin Beekse Bergen werkte hebben wij wel eens iemand betrapt die zijn kind in een vogelverblijf liet sch**ten... dan sta je ook raar te kijken hoor.
Was zo’n verblijf waar je in kan.
En hoorde van een ex-collega dat zoiets laatst weer gebeurde bij het nieuwe losloopverblijf van de ringstaart makis...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:25

We zijn verwant aan apen dus snap het bij de makis wel :') , territorium afbakenen

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:28

Maar echt, bij dierentuinen, pretparken e.d staan toch toilettem?
Wat bezielt iemand om zijn kind op een willekeurige plek te laten schijten?

Ik vind het echt te smerig. En ondanks de hoge entreeprijzen ben je er wél te gast!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:29

Jup, volop toiletten (in de Efteling en Beekse Bergen)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:44

Super zo te zien :+ , had ik zelf nog niet gezien :n . Zie nooit een kind buiten tegenwoordig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:53

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 15:25

Gadver, luier tussen de bank.. Wie bedenkt zoiets? :r

Mandy, ik zou inderdaad iets uitzoeken wat de kinderen sowieso saai vinden (museum ofzo) en dan heel enthousiast vertellen dat je zó iets leuks hebt gevonden in de omgeving waar je zoooo graag heen wilt, aw ja o jeetje wat jammer dat het niet zo kindvriendelijk is, wat erg hee... Nou dan gaan jullie toch alleen :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 15:39

Mensen zijn zo aso. Een luier tussen de bank hoe verzin je het. Die zou hier niet meer welkom zijn.

Ik zou gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je al die drukte niet gewend bent en dat je graag even wat met je vriend gaat doen. Dat is alleen maar beter voor de sfeer. Familie snapt dat toch wel zou je zeggen. Bij ons zou er uit niet raar over gedaan worden

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 15:46

Als je toch nog een smoesje nodig hebt: zeg dat je een vriendin in de buurt hebt wonen die je al heeel lang niet gezien hebt en dat je nu je toch daar bent eventjes langs wil wippen :)*

(Die 'vriendin' is dan 'rust' en die heb je tegen de tijd adt het zaterdagmiddag is al vast heeeeel lang niet gezien)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 16:32

Wat moet je ook 4 dagen lang met z'n allen doen? In die vier dagen is vast wel ruimte voor wat eigen tijd en eigen dingen doen toch? In mijn familie zijn geen kleine kinderen meer (jeeeej) maa dan nog zie ik het echt niet zitten om 4 dagen met z'n allen door te brengen :=

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 17:09

Tja ik heb ook zulke schoonfamilie... hier werd 10 dagen Spanje/ Portugal geopperd als leuk en gezellig.
Toen ik eerlijk aangaf dat ik dat zelf niet zou bedenken en eigenlijk ook niet mijn dieren zolang achter wil laten (ja alle kleinkinderen mogen mee maar onze jonge hond moet maar thuis blijven) ... was de optie dat ik dan misschien ipv 10 wel 7 kon komen.
Gelukkig heb ik al tijd niet meer van het onzalige plan gehoord.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 17:14

maria1990 schreef:
Adindaa schreef:
Gisteren op mijn werk had iemand gewoon een volle luier op het dienblad achtergelaten en in het rek gezet. Gatver de gatverdamme zo smerig :r

Bij jou lag de luier in het zicht. Mijn schoonzus propte de volle luiers bij ons tussen de bank 8)7 :r
Het blijft net zo smerig en onsmakelijk :(

wat???? ik trok die luier eruit en kwakte hem zo vol in haar gezicht, met de inhoud in haar gezicht uiteraard.
Wat een ongelooflijke vies persoon, bah !

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 17:36

In ieder geval jullie slaapkamer tot no go Area bestempelen. Daar zijn kinderen niet welkom. En zachtjes doen tot zeg 9u (je hoort ze wel maar wie weet...) en gewoon zeggen dat jullie nu even iets voor jezelf gaan doen. Als ze dat niet kunnen accepteren, jammer dan. Ook voor jullie moet het leuk zijn een weekend weg.

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 18:47

De luier in Holle Bolle Gijs vd Efteling....... hoe haal je je het in je hoofd denk ik dan. Tevens sta ik ook te kijken v het commentaar op adult only restauranten . https://m.hln.be/regio/nieuwpoort/uitba ... ~ac98626e/ Ik vind het zelf ideaal mbt keuze hebben. . Als kind nam ik altijd een tasje met boek of kleurboek mee of mijn my little pony en gewoon zitten. En blij dat ik iets lekkers mocht uitkiezen. Ik mocht niet door het restaurant rennen ! En op het strand werd mij geleerd rustig langs mensen die liggen te lopen. Rennen pas bij de zee. In mijn werk vroeger mbt begeleiden v mensen met een bepeeking ; die mochten ook niet alles! Toch kwestie consequent zijn. En keuze maken mbt wat je kind aan kan.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 18:57

MOTVERDIKKE!
Ik zit rustig te zappen, kom ik op TLC en het eerste wat ik zie is een baby die uit een floef vliegt :r

WAAAARRRROOMMMMMMM
Waarom laat je dat filmen
Waarom komt het op tv
Waarom moest ik precies op die seconde op die zender komen
Hoe kom ik van dit trauma af
Echt huilen dit

#)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 19:07

Een weekend weg met andere mensen an mijn man is eigenlijk aan een select groepje voorbehouden en die hebben allemaal geen kinderen (wel paarden). Een weekend weg waar ook kleine kinderen bij zijn zou ik niet trekken, dan kom ik hoogstens een middag en avond langs. Dan blijft het voor iedereen leuk.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 19:19

Vanmiddag was ik even bij de jysk en moest gelijk aan dit topic denken... lag een geweldige mooie volle luier midden op de parkeerplaats
Gatverdamme.

Daarna dook ik even de M in en tja... vergeten dat het woensdag is. (Ben normaal op dinsdag vrij)
Een kinderspeeltuin
Maar ook een gezin met 3 kids die heel rustig en braaf zaten te eten.
Zo kan het dus ook.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 19:21

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 19:57

Mijn schoonzus dreigde met aparte sancties als wij er iets van zeiden. Ik heb tig keer tegen haar gezegd dat een luier in de vuilnisbak hoort i.p.v. tussen de banken gepropt te zitten
Het erge was nog dat ik vond dat het huis zo apart rook en ik niet de vinger erop kon leggen waar die vieze nare lucht nou vandaan kwam :x
Dat met die luiers tussen bank is nog heilig bij wat ze allemaal nog meer heeft uitgevreten 8)7
Gesprekken met haar aangaan heeft geen zin. Want alles wat er gezegd wordt tegen haar ziet zij als kritiek en daar kan ze op een of andere manier niet mee omgaan
Wij zijn bij haar thuis ook flink wat dagen ziek geweest :r vanwege de nalatigheid wat betreft de hygiëne
Uit voorzorg kookte wij toen voor haar en maakte we dingen schoon in haar huis omdat het een complete zwijnenstal daarbinnen was.
In het belang van de kinderen deden we dit allemaal voor haar.