[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:55

Hahah toepasselijk ja!
Ik ga een afspraak maken bij Needle Art bij Bertina voor een watercolor kat.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 19:54

Beetje jammer. Ik had mail contact met Iris gehad over me tattoo en had terug gemaild dat ik toch een afspraak wil maken om ideeën door te nemen, maar ze reageert helemaal niet (2 weken geleden gemaild). Ik moet zeggen dat ik dit toch een beetje klantonvriendelijk vind, of ligt dat aan mij :s

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:03

Ik zou haar gewoon nog een keer mailen. Weet uit ervaring dat ze enorm klantvriendelijk is, maar het ook super druk heeft. Mijn vriend heeft een keer 's nachts nog mail terug gehad van haar omdat ze toen bezig was met tekenen. Kan zijn dat je mail er door heen is geglipt. En anders naar iemand anders gaan.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:48

Nou de afspraak bij Mandy is definitief. Plek ben ik uit, wat het gaat worden weet ik nog niet zeker. Denk zelf aan een hart met diepte en dan met een twinkel ster erbij (geen idee of dat zo heet)
wil niet te gewoontjes als ik het bij mandy laat zetten. Ga het haar voorleggen. Benieuwd wat eruit gaat komen.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 09:58

Haha dat filmpje! :+

Ben benieuwd Ash_! Wanneer mag je?

Huidige status van mijn arm:

Afbeelding

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:00

Omg, Winnie valt uit elkaar :P

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:09

Winnie heeft een Mickey hoofd van velletjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:49

Noooo winnie :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:24

Arme Winnie :')

Jans, ik zou niet inboeten op kwaliteit alleen omdat het dichterbij is. Zou dan zelf liever wat langer wachten en je daardoor dus verder weg kunt gaan, dan eerder en dichterbij gaan, alleen omdat het dichterbij is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:09

Haha arme Winnie _O- Is altijd zo'n lelijke fase :))

En ik denk dat dat wel meevalt eigenlijk Berdien :o Als Jans nou in een straal van 10 km van Huttemetut in noord-oost Groningen geprikt zou willen worden zou ik daar wel even wat langer over nadenken, maar in Utrecht zitten hartstikke veel hele goede shops (in Zeist etc overigens ook)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 13:41

Haha, nu zie ik er ook een Mickey in. _O-

Maar ja, idd ik ben fan van Zeist. Maar ik ben bevooroordeeld. :')

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 14:19

Dit is precies te reden waarom ik bang ben om een grotere tat te laten zetten waar ik makkelijk bij kan. Ik zie dit en denk gelijk AAHHHH die velletjes moeten er af!! *pulk pulk pulk*

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 14:22

En je weet dat je dat bij elke tattoo gaat krijgen en je het alsnog nergens moet doen?

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 14:28

Dôh. Maar als het een kleiner oppervlak is en het ligt niet in het directe zicht kan ik er makkelijker vanaf blijven.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 14:49

Dan laat je hem toch tussen je schouderbladen zetten? Zie je niet en je kunt er zelf niet bij :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 14:50

Bambolina schreef:
Dôh. Maar als het een kleiner oppervlak is en het ligt niet in het directe zicht kan ik er makkelijker vanaf blijven.

Dôh, concessie's maken ;)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 15:04

Zo simpel is dat niet, ik heb dermatillomania.

Ik heb er al éen op m'n rug := een hele simpele. Lijkt me wel leuk om die nog is een keertje op te laten leuken, maar wil eigenlijk graag een grote op mijn onderarm, als ik de moed, het geld en het definitieve design verzameld heb.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 15:10

Dat heb ik ook (wist niet eens dat daar een benaming voor was), en kan me met mijn tattoos prima beheersen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 15:53

Courses schreef:
Bambolina schreef:

Jammer van de toon.
Ik heb geen dermatillomania maar ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je daar last van krijgt!
Anderzijds, wie weet valt het mee als je weet dat je er gewoon echt met je tengels af moet blijven :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 15:56

Oeeh ik mag morgenmiddag bij Alex van Needle Art, begin ondertussen wel een klein beetje zenuwwappig te worden haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 15:57

Ik kan ook moeilijk van plekjes af blijven dus heb eigenlijk al mijn tattoos ook wel een handje geholpen met genezen. Ik mocht van mezelf de korstjes die al heel los zaten eraf rollen (onder de douche) maar alles wat nog echt vast zat moest ik met rust laten. Mijn rozen heb ik eigenlijk flink op zitten krabben op een gegeven moment, werd helemaal gek. Is prima genezen, op 1 plekje na. Dat korstje zat nog vast maar het was de allerlaatste dus die heb ik er hardhandig vanaf getrokken en toen is de inkt wat lelijk geworden. Twee seconden er overheen met het apparaatje toen ik mijn tekstje liet zetten en het was weer prima :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 15:57

Cool! Veel plezier :D O:)

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:01

Wie linkte trouwens (ik geloof de laatste) de mooie paardentattoo? Een beetje sketchy stijl?

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:06

Bizzybijtje schreef:
Courses schreef:

Jammer van de toon.
Ik heb geen dermatillomania maar ik kan me voorstellen dat je bang bent dat je daar last van krijgt!
Anderzijds, wie weet valt het mee als je weet dat je er gewoon echt met je tengels af moet blijven :D

Precies. Ik denk ook niet dat het me per definitie niet lukt, maar juist omdat ik die situatie nog niet goed ken kan ik niet inschatten hoeveel drang ik dan zou voelen. Mijn eerste tat heb ik veel aan zitten plukken (was toen 16 en heb 'm spontaan laten zetten, niet ingelezen van te voren) maar omdat 't een mini dingetje was, was 'ie vrij snel genezen en heb ik niet zo heel veel schade kunnen aanrichten, zitten wel een paar imperfecties op daardoor. Dacht eerst dat 'ie gewoon niet netjes was ingevuld, maar achteraf pas gerealiseerd dat het waarschijnlijk door het pulken komt.

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:16

StormMilagro schreef:
Wie linkte trouwens (ik geloof de laatste) de mooie paardentattoo? Een beetje sketchy stijl?

Nvm, gevonden!