hwn, lekker gelopen dus en een mooie eindsprint!
Supervixen, super!! Gefeliciteerd

benangelique, pff wat zuur he stil zitten.. Maar beter nu even de tijd geven dan te snel weer starten!
Nou ik zit ook echt te balen en zit er zelfs aan te denken om maar gewoon te stoppen.
Zit nu 1,5 week met mijn in mijn linkervoet. Aan het begin zoveel pijn dat ik het idee had dat het gewoon spontaan gebroken was ofzo. Bij de sportmasseur geweest en die heeft het helemaal los gewerkt, hij denkt toch aan een overbelasting. Na zijn behandeling was de pijn al heel veel minder maar helaas na een testloopje 3 dagen later kwam het weer volle bak terug. Nogmaals terug geweest en dit keer dry needling gedaan dat heeft wel echt gewerkt en pijn weer flink stuk af genomen maar ik voel het nog wel iedere pas die ik zet. Kortom ik zit weer stil...
Het lijkt wel alsof ik alleen maar geblesseerd kan zijn. Ben er zo chagrijnig van! Volgende week ga ik naar Rob Druppers running academy voor het aanmeten van nieuwe schoenen misschien dat het daarin zit. Als dat niet helpt dan ben ik er wel aardig klaar mee zeg maar.