Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ik heb nu toch maar dat spul van Maria Nila besteld, heb het vrijdag in huis. Ik ben reuze benieuwd! Anders kan ik ook nog fudge proberen, maar ik heb nu al dure zilvershampoo en color-corrector dat ik dan toch liever iets anders probeer. Mn kapper is ook reuze benieuwd of het werkt!
_Linn_ schreef:Heej ik kom even binnenvallen met een vraag sorry. Ik wilde morgen hiermee langs een kapper gaan (de Cosmo) maar ik moet nu opeens toch werken dus kan ik pas volgende week ergens erlangs. Dus dacht om het hier even te vragen of jullie een idee hebben.
Ik wil mijn haar laten blonderen (ik ben nu donkerblond met hier en daar een wat lichter plukje) in combinatie met de olaplex. Ik heb vrij veel/dik haar en het valt nu zo'n 5/7cm onder mijn schouders, niet gek lang dus.
Zou iemand een idee hebben hoeveel ik hiervoor ongeveer kwijt zou zijn?
Shanna schreef:@lieveli, mijn kapper kent het hele merk/ product niet. Zo raar vind ik het dan niet dat ze niet precies weet wat het is en doet en hoe het werkt
_Linn_ schreef:Oh op die fiets. Nouja stel dat dat zo uit zou komen dan wel natuurlijk maar ik neem aan dat de kapper daar ook wel naar kijkt.
E_J schreef:Ik denk dat het je wel zou staan, maar inderdaad zoals Emmaa_ zegt met laagjes zodat er wat meer volume in zit. Ik heb nu ook vrij kort haar en kan het net niet in een staartje maar op zich is dat helemaal niet zo vervelend als ik in eerste instantie dacht. Als t net lang genoeg is om achter je oren te doen dan kun je het dus uit je gezicht en is het in je nek niet lang genoeg om echt vervelend te zitten oid
Annet_Dottie schreef:Nee laagjes dan sowieso! Vraag me af of jullie denken dat het me ouder maakt?
E_J schreef:Annet_Dottie schreef:Nee laagjes dan sowieso! Vraag me af of jullie denken dat het me ouder maakt?
Ik denk dat je daar wel kans op hebt. Misschien, als je echt graag 'ouder' uit wilt zien, zou je kunnen experimenteren met inderdaad wat korter haar en bijvoorbeeld verschillende make-up stijlen en kledingstijlen e.d. Dat scheelt vaak ook al een hoop!
MarcoBorsato schreef:Shanna schreef:@lieveli, mijn kapper kent het hele merk/ product niet. Zo raar vind ik het dan niet dat ze niet precies weet wat het is en doet en hoe het werkt
Maar waarom ontkleur je het dan bij iemand die er duidelijk niet heel veel ervaring in heeft? Olaplex is echt zo booming, ik ben er van overtuigd dat je haar er heel anders uit had kunnen zien. En nu zit je er mee. Zo zonde._Linn_ schreef:Oh op die fiets. Nouja stel dat dat zo uit zou komen dan wel natuurlijk maar ik neem aan dat de kapper daar ook wel naar kijkt.
Wanneer ga je heen?