Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hwn schreef:@Germie, mooie schoenen, dat merk wordt hoe langer hoe populairder dacht ik? Zijn ze vooral voor afstand of meer snelheid? Lijken me wel goed af te rollen, benieuwd hoe ze bevallen.
Hebben ze bij de sportarts als ECG’s gemaakt? Ik weet niet zo goed wat een sportarts doet. 
Heel leuk die koeien wel in het water. Jammer dat de kinkhoest zo lang duurt, gelukkig lijkt het een beetje de goede kant op te gaan. Succes alvast dit weekend!
Hele kekke schoenen ook, lekker vrolijk. Andere rondje ziet er ook leuk uit, leuk paadje. Beterschap met het virus!

Van zo’n hond zou ik me ook de tandjes schrikken.
Klompenpad is een leuk idee trouwens, die zitten hier in de buurt ook wel.
Knap hoor! Hele mooie fotos op de Utrechtse Heuvelrug, is dat nou zo’n NS-trail?

BeFunny schreef:Is een deel van de ns trail de officiële trail is 14km. Ik had mijn route van 12, nog wat grotendeels over de ns trail. Ik wandel altijd een stukje in dat was vandaag ongeveer 1km en een stukje na dat was iets van 1,5 km. De gehele ns trail gaat achter de piramide van Austerlitz langs.
Ik ben er voor langs gegaan zeg maar.
Die piek in de hartslag was juist bij het stuk naar de bootcamp toe. Ik had zin in iets versnellen dus dan krijg je dat de hartslag omhoog gaat.
Ik heb ook al wat zitten sneupen tussen de NS-wandelingen, goede tip. Mijn man maakt altijd zelf routes, maar ik kies liever voor bestaande routes, zelf navigeren lukt inmiddels wel 
En succes met klussen, hier ook weer aan de slag gisteren en vandaag, met de paarden aan huis is het nooit klaar