Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:@Relaxed: eerste afspraak,maar weet nog niet wat het behandelplan zal worden
Echwel schreef:Mag ik zeggen dat ik het constante schoppen naar de politiek en vooral vvd ernstig irritant begin te vinden
Het beleid wordt niet door 1.partij gemaakt..
En wees blij dat we het hier best op orde hebben wat betreft steun aan ondernemers en je de ww in kunt als je bent ontslagen
purny schreef:@Relaxed: eerste afspraak,maar weet nog niet wat het behandelplan zal worden
Vayo schreef:Ik zie juist om me heen dat hoe strenger de regels worden, hoe meer mensen er tegenaan schoppen en juist de regels en adviezen breken. Meer dan met mildere regels en adviezen.
Hier is een zoon van iemand met 3 vrienden op vakantie in een huisje. Ander meisje van 19 mag 4 vriendinnen uitnodigen om thuis wat te drinken en te logeren.
Ik denk dat het draagvlak groot lijkt, maar mensen veelal zwijgen en hun ding doen. Ik zie dat hier wel om me heen.
De vrienden die ik voorheen zag zien nu ook in dat die 1 persoon een advies is. Ik heb ze weer gezien en gezellig daar gegeten. Dat deed goed. Ook ga ik morgen met een vriendin en onze kinderen lekker naar het bos. Ik ben liever selectief in mijn contacten en het aantal contacten. En mijn kinderen mogen gewoon eens afspreken en eens logeren.
Ik probeer gewoon goed na te denken en alles af te wegen.
Popstra schreef:Mensen beginnen zich vooral te irriteren dat het nu duidelijk is er angst gezaaid word. Dat roepen over een 3e golf...mutatie dit mutatie dat...al die experts die negatief brullen in elk praat program... alles om het volk er onder proberen te houden. Het duurt te lang. Mensen willen weten waar ze aan toe zijn.
Echwel schreef:Mag ik zeggen dat ik het constante schoppen naar de politiek en vooral vvd ernstig irritant begin te vinden
Het beleid wordt niet door 1.partij gemaakt..
En wees blij dat we het hier best op orde hebben wat betreft steun aan ondernemers en je de ww in kunt als je bent ontslagen
Popstra schreef:bigone schreef:Tja, niet meer in de mooie praatjes geloven, inmiddels een oversterfte van ongeveer 15000 mensen, misschien geloof je dat?? Niks angst aan jagen , realiteit en niets anders.
Niemand hier ontkent dat er een virus heerst he!!
Ja die is er maar er mag ook wel eens wat positiever nieuws komen. Hoe goed iedereen het doet bijv ondanks deze klote tijd!
En dat ze er alles aan doen het vaccineren sneller te laten verlopen.
Er hoeft niet steeds met doom scenario's gestrooid te worden.
Echwel schreef:Weet je wat ik van code zwart het enge vind, dat stel 1 van ons krijgt acute problemen je dus niet geholpen wordt terwijl we dus ons aan de regels enz houden om geen corona te krijgen
Maar andere dingen kun je niet voorkomen en dan wil ik graag geholpen worden
Echwel schreef:Jep en al het gezeik rondom entingschemas en welke enting gebruikt gaat worden
Alsof je in 1x vrij bent na het enten om.los te gaan enz
Wees blij dat je überhaupt geënt wordt
Winged schreef:Als ik wel even mag zeuren. Als single in een appartementje begin ik het wel moeilijk te vinden. Het is stil, ik spreek bijna geen mensen over hoe het echt gaat (werk is toch anders) en ik mis het sociale. Ik doe mijn ding, sport, ga naar buiten, bel met mensen, probeer toch mensen in het echt ook te zien. Maar het is wel zwaar.
ja, ik houd mij aan de maatregelen, hoop dat deze ellende zo snel mogelijk voorbij is, maar het duurt lang. En het is onmogelijk om vooruit te kijken naar wat er gaat komen. Was er maar een gemakkelijke oplossing om van dat virus af te komen. Waar is die short cut???
Winged schreef:Als ik wel even mag zeuren. Als single in een appartementje begin ik het wel moeilijk te vinden. Het is stil, ik spreek bijna geen mensen over hoe het echt gaat (werk is toch anders) en ik mis het sociale. Ik doe mijn ding, sport, ga naar buiten, bel met mensen, probeer toch mensen in het echt ook te zien. Maar het is wel zwaar.
ja, ik houd mij aan de maatregelen, hoop dat deze ellende zo snel mogelijk voorbij is, maar het duurt lang. En het is onmogelijk om vooruit te kijken naar wat er gaat komen. Was er maar een gemakkelijke oplossing om van dat virus af te komen. Waar is die short cut???