MuSLi schreef:Knap @Swifter als je zelfvoorzienend kunt levenhet is dan waarschijnlijk even zoeken naar de beste dingen om het haalbaar te maken.
We waren op Fuerteventura. Lekker all inclusive. Heel veel zon, zee en zwembad
Oeh klinkt heerlijk!
Het is wel een uitdaging want onze melk is bv volle melk. Het is dan nog eens geitenmelk dus dat kun je niet afromen (of je moet een erg duur toestel hebben
) Het zijn hier en daar telkens maar enkele cal meer maar op het einde van de dag telt het toch allemaal door. Dus ik greep altijd erg vaak naar winkel producten wat dat was makkelijker tellen en light. Maar heb nu het receptenhoekje op mfp ontdekt dus dat ben ik vol aan het zetten met al mijn recepten en nu potjes aan het kopen dat ik alles direct in de juiste porties kan delen ipv telkens met de weegschaal aan de slag te gaan
En nog een ‘nadeel’ is dat ik dus altijd erg veel eten binnen handbereik heb
Maar goed, is een kwestie van er af te leren blijven 
Roosch: Ik kan over de middag ook niets opwarmen. Ik heb een half uur tussen 2 klanten en afhankelijk van hoe ver die uit elkaar liggen breng ik daarvan al 15 tot 25 minuten rijdend door. Dus hier moet alles makkelijk zonder morsen gegeten worden over de middag. Slim dat je naar de bedrijfskeuken bent gegaan!
het is dan waarschijnlijk even zoeken naar de beste dingen om het haalbaar te maken.
Of je haalt chips zoals hamka's waar je meer van kan eten voor minder gewicht
toch wel praktisch zo een PT die je met je neus erop drukt.
En ja helaas wel de harde waarheid haha
Ik volg ook een leuk instagramaccount dat heel goed aansluit bij mijn manier. Je mag alles eten zolang het maar in je eetschema/kcalframe past.