Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:48

wittepit schreef:
Verder? Die kleine buik is 4 weken nadat ze eruit zijn! Whaah!

Owh ik lees het niet keek even dé foto's vind zwanger niet interessant verder

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:50

Magrathea schreef:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me al jaren afvraag hoe een net-bevallen buik eruit ziet. Of het bolig blijft of dat het meer een leeggelopen ballon is

Verschrikkelijk...(vond ik, en dan kwam ik er eigenlijk zo goed als ongeschonden uit). Ze zeggen niet voor niets 9 maanden op en 9 maanden af. Ik vond het best heftig. Ben wel weer teruggegaan naar mijn oude broek maten (29) gelukkig.

Om je nog extra af te schrikken:
Ik had een heerlijk ontactische gyn die zei: hmm jammer dat ze zo laag gesneden hebben (ks) dan zie je toch vaker dat er vet overheen gaat puilen..
Ik: WTF %)

Mars

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:04

En bedankt voor de opbeurende woorden dok :P

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:06

Hahaha lekker dan Sizzle _O-

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:07

Als hij dat nou gewoon eerder gezegd had toen ik nog braaf aan de pil was....maar nee... :')

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:11

De kater komt later :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 23:54

Haha. Wij gaan ook veel naar concerten en als ik dan sta te springen of bij de fitness met jumping jacks zeggen vriendinnen met kinderen ook dat ze dat niet meer kunnen doen. Omdat ze dan lekken.... :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 00:51

Bloodymary schreef:
Haha. Wij gaan ook veel naar concerten en als ik dan sta te springen of bij de fitness met jumping jacks zeggen vriendinnen met kinderen ook dat ze dat niet meer kunnen doen. Omdat ze dan lekken.... :')

Pin je er niet te hard op vast dat dat puur en alleen met die kids te maken heeft.
Een vriendin, 36, nooit zwanger geweest, en verliest gewoon urine. En daar hoeft ze niet eens gek voor te doen. Ze is trouwens ook gezond verklaard.

Echt, de grootste nachtmerrie, en ik heb lang gedacht dat ik daar nooit last van zou kunnen krijgen bij gebrek aan kinderwens. Dankzij mijn vriendin weet ik dat we niet allemaal die dans ontspringen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 01:35

Klasgenootje van de middelbare school had het ook. Als ze te hard lachte ging haar hele blaasinhoud haar lichaam uit.

Alle mensen die een kind krijgen hebben 50% kans op verzakkingen van spieren van de blaas en kunnen dus vroeg incontinent worden. Zowel van urine als ontlasting.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 06:32

Ik pak de waslijst met redenen om geen kind te baren er maar weer eens bij, kan ik dit er even bij schrijven :=
Wat erg, ik zou echt nooit meer de deur uit durven :n

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 08:04

Dat is voor mij ook een extra grote reden om zoiets te hebben van 'no thnx'.
Incontinentie is echt heel erg beperkend in je dagelijks leven.
Zeker als je graag de deur uit gaat naar plekken waar niet zomaar openbare toiletten staan of plekken waar je naar het toilet kunt.
Veel mensen gaan dus ook gewoon niet meer.
Er moet speciaal incontinentie materiaal worden gekocht (wordt wel vergoed) en extra beschermingslagen op je matras en stoel bv. Brrrr moet er niet aan denken.
Maar goed, 50% van de moeders heeft dus geen problemen.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 08:11

Ik heb er nog nooit over na gedacht eerlijk gezegd. Maar nu ik het doe lijkt het mij inderdaad een van de ergere dingen die je kunt hebben.
Nog een voor op het ‘waarom niet’ lijstje (al lees is dat het geen garantie is maar in ieder geval niet 50%)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 08:26

Ik heb al sinds mijn puberjaren problemen met urineverlies |o , als kind zeurde mijn moeder al dat ik nat ondergoed had en dat ik niet goed afveegde :roll:

Ik weet niet beter , maar zou er niet bewust voor kiezen :=

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 09:44

Oh wat rot Rebecca -O-
Als je er nu al een beetje last van hebt dan zou ik het risico dat erger te maken zeker niet nemen :n

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 10:56

Puppetje schreef:
Maar je krijgt er zoveel voor terug O:)
Ja inderdaad een lichaam wat compleet uit proporties is. Hopelijk voor haar trekt het nog wat bij.

Ligt misschien aan het vele paardrijden maar bij mij zag je acht weken voor de bevallingen nog niet dat ik zwanger was en enkele weken na de bevallingen niet meer dat ik een met een kind had gekregen . En niet incontinent , geen zebrastrepen !! Misschien mazzel gehad dat het geen meerlingen waren.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:01

Paardrijden traint de bekkenbodemspieren en dat is weer goed tegen incontinentie.
Tenminste, zo legde mijn gyn dat destijds uit toen we het hadden over de mogelijke risico's bij het verwijderen van de baarmoeder.
Paardrijden, pilates, etc helpt allemaal, dus absoluut aan te raden voor iedereen.

Wel grappig trouwens: als je baarmoeder verwijderd wordt, begint iedereen over het risico op verzakkingen. Gek genoeg wordt daar bij zwangerschappen eigenlijk nooit voor gewaarschuwd als bijwerking, terwijl het risico dan minstens net zo groot is.
Ik ben ook lekker blijven paardrijden, pilates doen en hardlopen en geen verzakkingen en geen lekkende urine. Natuurlijk zit er ook een portie geluk bij, maar je kunt er wel degelijk zelf invloed op uitoefenen.

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:08

Aankomend weekend gaan we met 10 man naar een vakantiehuisje. Als cadeau voor het 40 jarig huwelijk van mijn schoonouders.
Mijn vriend, ik. Zijn broertje met zwangere vriendin, en zijn broer met vrouw en 2 kleine kinderen.

Echt zo geen zin in.. Zit me echt te bedenken hoe ik 4 dagen lang het vol moet gaan houden met de drukte van die verwende kinderen.

Nog tips? Haha

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:15

Mandy_89 schreef:
Aankomend weekend gaan we met 10 man naar een vakantiehuisje. Als cadeau voor het 40 jarig huwelijk van mijn schoonouders.
Mijn vriend, ik. Zijn broertje met zwangere vriendin, en zijn broer met vrouw en 2 kleine kinderen.

Echt zo geen zin in.. Zit me echt te bedenken hoe ik 4 dagen lang het vol moet gaan houden met de drukte van die verwende kinderen.

Nog tips? Haha

Hebben jullie wel eigen huisjes? Of zitten jullie samen in 1 huisje?

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:17

Samen in 1 huisje

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:49

Killing. Zoek in de buurt een manege en plan een ritje, ben je even een paar uur uit de drukte.

Ik neem met zulke evenementen een boek mee en kondig het aan in de trant van “het is voor mij ook weekend en dus tijd voor ontspanning, als ik zit te lezen even niet storen” en in het begin roept dat weerstand op, maar uiteindelijk wordt het wel geaccepteerd.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:59

Als je naar de manege gaat willen al die wurmen straks nog mee ook :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:11

Ik ben zo blij met mijn ouders wat dat betreft
Die willen ook weer een weekendje met de kinderen en aanhang etc
Maar dan krijgt broer met gezin gewoon een eigen huisje

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:18

Adindaa schreef:
Gisteren op mijn werk had iemand gewoon een volle luier op het dienblad achtergelaten en in het rek gezet. Gatver de gatverdamme zo smerig :r

Bij jou lag de luier in het zicht. Mijn schoonzus propte de volle luiers bij ons tussen de bank 8)7 :r
Het blijft net zo smerig en onsmakelijk :(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:32

maria1990 schreef:
Adindaa schreef:
Gisteren op mijn werk had iemand gewoon een volle luier op het dienblad achtergelaten en in het rek gezet. Gatver de gatverdamme zo smerig :r

Bij jou lag de luier in het zicht. Mijn schoonzus propte de volle luiers bij ons tussen de bank 8)7 :r
Het blijft net zo smerig en onsmakelijk :(

Wa-... Ik wil het niet weten denk ik... %)

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:32

Uh what?
Tss de bank, gatver dat is wel heel raar en vies..