wittepit schreef:Verder? Die kleine buik is 4 weken nadat ze eruit zijn! Whaah!
Owh ik lees het niet keek even dé foto's vind zwanger niet interessant verder
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik me al jaren afvraag hoe een net-bevallen buik eruit ziet. Of het bolig blijft of dat het meer een leeggelopen ballon is
Bloodymary schreef:Haha. Wij gaan ook veel naar concerten en als ik dan sta te springen of bij de fitness met jumping jacks zeggen vriendinnen met kinderen ook dat ze dat niet meer kunnen doen. Omdat ze dan lekken....
Puppetje schreef:Maar je krijgt er zoveel voor terug![]()
Ja inderdaad een lichaam wat compleet uit proporties is. Hopelijk voor haar trekt het nog wat bij.
Mandy_89 schreef:Aankomend weekend gaan we met 10 man naar een vakantiehuisje. Als cadeau voor het 40 jarig huwelijk van mijn schoonouders.
Mijn vriend, ik. Zijn broertje met zwangere vriendin, en zijn broer met vrouw en 2 kleine kinderen.
Echt zo geen zin in.. Zit me echt te bedenken hoe ik 4 dagen lang het vol moet gaan houden met de drukte van die verwende kinderen.
Nog tips? Haha
maria1990 schreef:Adindaa schreef:Gisteren op mijn werk had iemand gewoon een volle luier op het dienblad achtergelaten en in het rek gezet. Gatver de gatverdamme zo smerig
Bij jou lag de luier in het zicht. Mijn schoonzus propte de volle luiers bij ons tussen de bank![]()
Het blijft net zo smerig en onsmakelijk