Het is nog even oefenen met de wimpers, ze zitten nog niet helemaal goed en met fotograferen.. en ik kan mn bril niet op met wimpers

Look is met Colorpop Zingara quad en lippen is mac Chili
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:[ [url=m/bAFm5F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7MgO6X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ltjVv9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is nog even oefenen met de wimpers, ze zitten nog niet helemaal goed en met fotograferen.. en ik kan mn bril niet op met wimpersmaar ik like
Look is met Colorpop Zingara quad en lippen is mac Chili
_Friemel schreef:Ik doe niet aan seizoensgebonden makeup, ga weg yaella en naad![]()
ALS IK ROZE WIL NEEM IK ROZE!!
velvetblack schreef:[ [url=m/6gZUUb.png]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn oogvormen waar met make up rekening mee gehouden moet worden. Amandel vormige ogen kunnen vrijwel alles hebbben, maar als de amandel ogen diepliggend zijn is het alweer een ander verhaal. Heel persoonlijk dus! Geen oog is hetzelfde
SteffiiY schreef:Even vraagje van mij kant. Welke make-up gebruiken jullie graag om je wenkbrauwen te verdonkeren?
Ik heb van mijzelf hele lichte wenkbrauwen dus ik maak ze eigenlijk altijd een slagje donkerder.
Gebruik nu altijd wenkbrauwpoeder van Rimmel London:
[ Afbeelding ]
Maar welke vinden jullie fijn om te gebruiken? En zijn er bepaalde merken die jullie hiervoor aanraden?
Jans schreef:Hier ook niet seizoensgebonden
Tnx voor de tips Shiz! Ze zouden idealiter ook wat dichter nog naar mijn neus toemogen denk ik?