Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en ga me eten omhoog gooien tussen de 1800 en 1900 kcal. Hiermee zal ik langzamer afvallen.

Heb een weekje stil gehangen maar nu toch weer bijna een kilo extra eraf! Dus ben daar erg blij mee.
Goed bezig!

uuh ja muts, ik sta ook 5x per week in de sportschool.

) 1 khd arme boterham met mixed nut butter, 1 gekookt ei, 150g gegrilde groenten en 110g gerookte kip
Maar staan ook heel veel recepten op internet gelukkig.
Moet ergens ook wel weer een goed gevoel geven?
.
)
Krijg vaak dezelfde opmerking en dan zeg ik gewoon "Als ik alles zou eten wat ik zou willen en niet zou trainen zou ik er ook niet zo uit zien, ik kom ook gewoon aan". Klaar 

. Alleen ik zeg het niet hardop.. Iemand van de basisschool die zegmaar best wel gezet was (en het altijd babyvet noemde) heeft nu een keimooi lijf. En ik zit hier te struggelen met m'n kilo's.
).
. Ik wilde graag 1x per week een treatday. Dus bijv. frietjes eten 's avonds. En dan kan dat best gematigd worden (afgewogen portie, maar 1 snack met gewoon groenten erbij, en dan 's middags wat magerder eten of zo), maar ik heb wel echt een treatday nodig anders houd ik het niet vol..
Maar goed, ik ken ook wel mensen die er ook niet heel veel voor doen (of laten) en toch een mooi figuur hebben (of in ieder geval slank zijn, niet echt gespierd oid, daar moet je natuurlijk wel echt wat voor doen), daar kan ik ook wel eens van balen.
ben ik best tevreden mee. Deze vrijdag hebben we een groot feest, en dan heb ik besloten dat ik even niet ga letten op wat ik eet, het is namelijk voor mijn mama en ik heb geen zin om flauw te doen. Na vrijdag is er weer een dag om te starten ^^ 

)

En wat leuk! Hier staat de efteling ook nog op de planning.