[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:52

Mijn vriend heeft z'n onderarm bij Blackbear laten doen in hun stijl en ik weet zeker dat er niet iemand met een tattoo bij hun vandaan zal komen die daar op lijkt (in ieder geval in zoverre dat je dat ook ziet). Ze hebben een bepaalde stijl, maar Mandy Denise en Jay Freestyle bijvoorbeeld ook. Dus ja, dat is ook gewoon een beetje qua wat er voor vraag binnen komt :)

Ik denk dat flashes ook niet per se het werk is waar je iemand op kan aan of af rekenen :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:21

Captain schreef:
Oh oei! Idd kokosolie? Wel goes uitkijken met je kleren, is hele vette troep.

Wilde gisteren ook een tweede tube bepanthen halen maar ze hadden de zalf niet meer, alleen de baby ding.. dus die maar gekocht. Opzich niet erg als die wat vetter is, komen de vellen misschien sneller los. :')

Kokosolie werkt echt mega goed.tis idd heel vet en trekt in je kleren. Maar dat gaat na het wassen er ook weer zo uit. En mijne beide tattoos waren binnen 1.5 genezen en ik heb geen jeuk gehad. Ik deed kokosolie en bepanthen trouwens

Willl65

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 13:24

Ho Courses

Fijn te lezen dat ze meer kunnen dan de ge-ijkte bloem insect en half dier half glas tattoos.
Helaas zie ik echter voornamelijk meer van hetzelfde En op dezelfde wijze getekend.
Geen probleem verder het is maar een observatie.
Geen fout of goed.
Ze zijn artiesten en verrekte goede ook nog.
Alleen niet wat ik zou zoeken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 13:27

Ik vind het een beetje een nare ondertoon hebben maargoed, ligt misschien aan mij. :+ Ben erg blij met m'n bultrug! <3 Die ook totaal niet op andere bultruggen lijkt die ze eerder gezet hebben.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 13:39

Ik vind het gewoon apart dat het als iets negatiefs gezien wordt als een artiest een handelskenmerk heeft.
Helemaal omdat Rob Deut dat ook gewoon heeft. Als ik zijn portfolio bekijk zie ik ook allemaal dezelfde dingen. Allen net iets anders elke keer.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 14:16

Negatief ? nee zo bedoel ik dat niet . Nare ondertoon? Echt niet de bedoeling dan lees je al op een defensieve wijze mijn post

Ik vind de tattoos niet lelijk maar gewoon niets persoonlijks hebben en dat is nou net weer iets wat mij in tatoeëren zo aantrekt.

Ik vind een handelsmerk iets anders dan steeds hetzelfde aanbieden voor veel geld.

Als je blij ben met een flash ben ik de laatste die je veroordeeld. Het valt mij gewoon op dat er niet zo moeilijk gedaan wordt als het gaat om diversiteit .
Laatst bijgewerkt door Willl65 op 07-07-17 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 14:19

Als je een eigen stijl hebt, kan je ook nog altijd creatief daarin zijn. Ik denk dat Willl65 dat bedoelt. Kan me daar wel bij aansluiten, maar ik zou sowieso nooit voor zo'n flash gaan, ongeacht de stijl of kwaliteit of ...

Maar dat ze technisch uitmuntend zijn, dat spreekt denk ik ook niemand tegen.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 14:22

Anoniem schreef:
Ik zag laatst deze tattoo, vond ik ook erg schattig en best wel leuk :D
[ [url=m/Fch8mK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aww, die is standaard met een twist. Ik vind hem wel leuk! <3

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 14:25

Needje schreef:
Ik vind het gewoon apart dat het als iets negatiefs gezien wordt als een artiest een handelskenmerk heeft.
Helemaal omdat Rob Deut dat ook gewoon heeft. Als ik zijn portfolio bekijk zie ik ook allemaal dezelfde dingen. Allen net iets anders elke keer.

Hi Needje
Ik kan mij voorstellen dat jij dat zo ziet van Rob Deut. Ik denk daar dan weer anders over maar dat komt omdat ik mij in zijn werk hebt verdiept ;)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 14:26

Tieneke schreef:
Als je een eigen stijl hebt, kan je ook nog altijd creatief daarin zijn. Ik denk dat Willl65 dat bedoelt. Kan me daar wel bij aansluiten, maar ik zou sowieso nooit voor zo'n flash gaan, ongeacht de stijl of kwaliteit of ...

Maar dat ze technisch uitmuntend zijn, dat spreekt denk ik ook niemand tegen.

_/-\o_

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 14:28

Bralindy schreef:
Als kokosolie mag kan je ook pure biologische honing opsmeren. Ook ontstekingsremmend

Honing is heel zacht voor de huid, maar het nadeel is dat het plakkerig blijft. Dan zou ik toch voor de kokosolie gaan ;)

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 14:43

Ik ben een stille mee lezer, nu was ik al een tijdje op zoek naar een tattoo van mijn sterrenbeeld. Nu is mijn sterrenbeeld Ram dus niet bepaald vrouwelijk, het lijkt of op een stel eierstokken of het word al snel een mannelijke ram(schaap) idee..

Tot ik op pinterest deze tegen kwam:
Afbeelding

Nu is het zeker niet de bedoeling om te kopiëren. Maar ik vind hem waanzinnig gaaf.
Welke tattoo artist zouden jullie hiervoor aanraden? Iemand die hem dus zodanig kan aanpassen dat het een eigen ding word maar niet helemaal anders word dan bovenstaand.. Kan het moeilijk uitleggen zo hahahah

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 14:45

Mijn oceaan arm is af <3 al moet hij nog wel even genezen (laatste sessie was afgelopen dinsdag)

Afbeelding

Verder zag ik ook weer een paar hele mooie tattoos voorbijkomen. En wat bv Black bear betreft en hun stijl, ga ik ook een beetje met tieneke en Will mee en mag het imo wat creatiever maar dat ze technisch uitstekend zijn valt niet te betwisten.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 14:48

Nicky91 ik hoorde afgelopen week ergens dat begin dit jaar de sterrenbeelden veranderd zouden zijn qua data (geen idee of dat echt zo is trouwens). Of in ieder geval sommige dan. Misschien geldt het niet voor jou maar het is misschien even de moeite om dat te checken.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 14:52

Chans schreef:
Mijn oceaan arm is af <3 al moet hij nog wel even genezen (laatste sessie was afgelopen dinsdag)

[ [url=m/ycOxhQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder zag ik ook weer een paar hele mooie tattoos voorbijkomen. En wat bv Black bear betreft en hun stijl, ga ik ook een beetje met tieneke en Will mee en mag het imo wat creatiever maar dat ze technisch uitstekend zijn valt niet te betwisten.

Waanzinnig mooi!!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 15:00

Chans erg mooi dat subtiele blauw erin! Benadrukt het water gevoel echt.

Mijn aanvraag voor de flash was te laat. Dus iemand anders die gelukkige. Hoeft voor mij ook niks persoonlijks in te zitten. Als ik het maar mooi vind en het bij mij past :D maar snap dat dat voor iedereen anders is.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 15:04

Chans schreef:
Nicky91 ik hoorde afgelopen week ergens dat begin dit jaar de sterrenbeelden veranderd zouden zijn qua data (geen idee of dat echt zo is trouwens). Of in ieder geval sommige dan. Misschien geldt het niet voor jou maar het is misschien even de moeite om dat te checken.

Geldt dacht ik alleen voor de ruimtevaart. Niet voor de horoscoop zeg maar.

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 15:11

Chans, ook deze arm is weer prachtig!! Al ben ik echt fan van je andere arm :j

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 15:21

Ik kom me weer melden ! Morgen is het zo ver en laat ik me eerste tatto zetten <3

Ga hem laten zetten op me pols

Afbeelding

Het is deze alleen dan niet ingekleurd en wat sierlijkere lijnen.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 15:48

Chans schreef:

Ik denk dat dit een soort Hoax is of wat Needje zegt, het lijkt me erg sterk, bovendien ben ik al 26 jaar Ram, dus al zouden die data veranderen, dan nog vind ik gewoon dat ik Ram ben :')
Iets met Koppig?

Nee alle gekheid op een stokje. Ik heb er niet van gehoord?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 16:16

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 16:36

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 16:37

De discussie begon eind 2016 schijnbaar al.
Maar nee, er zal voor ons niets gaan veranderen.
(Voor zover ik heb kunnen lezen iig)
Maar op zich wel vrij logisch. Dat sterrenbeelden verschuiven.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 16:39

Mooi die ocean arm!

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 17:59

Weet iemand een artist (en welke shop deze werkt) omgeving Eindhoven die deze stijl ongeveer heeft?
Afbeelding