Ik denk dat flashes ook niet per se het werk is waar je iemand op kan aan of af rekenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Oh oei! Idd kokosolie? Wel goes uitkijken met je kleren, is hele vette troep.
Wilde gisteren ook een tweede tube bepanthen halen maar ze hadden de zalf niet meer, alleen de baby ding.. dus die maar gekocht. Opzich niet erg als die wat vetter is, komen de vellen misschien sneller los.
Needje schreef:Ik vind het gewoon apart dat het als iets negatiefs gezien wordt als een artiest een handelskenmerk heeft.
Helemaal omdat Rob Deut dat ook gewoon heeft. Als ik zijn portfolio bekijk zie ik ook allemaal dezelfde dingen. Allen net iets anders elke keer.
Tieneke schreef:Als je een eigen stijl hebt, kan je ook nog altijd creatief daarin zijn. Ik denk dat Willl65 dat bedoelt. Kan me daar wel bij aansluiten, maar ik zou sowieso nooit voor zo'n flash gaan, ongeacht de stijl of kwaliteit of ...
Maar dat ze technisch uitmuntend zijn, dat spreekt denk ik ook niemand tegen.
Chans schreef:Mijn oceaan arm is afal moet hij nog wel even genezen (laatste sessie was afgelopen dinsdag)
[ [url=m/ycOxhQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder zag ik ook weer een paar hele mooie tattoos voorbijkomen. En wat bv Black bear betreft en hun stijl, ga ik ook een beetje met tieneke en Will mee en mag het imo wat creatiever maar dat ze technisch uitstekend zijn valt niet te betwisten.
Chans schreef:Nicky91 ik hoorde afgelopen week ergens dat begin dit jaar de sterrenbeelden veranderd zouden zijn qua data (geen idee of dat echt zo is trouwens). Of in ieder geval sommige dan. Misschien geldt het niet voor jou maar het is misschien even de moeite om dat te checken.
Chans schreef:Nicky91 ik hoorde afgelopen week ergens dat begin dit jaar de sterrenbeelden veranderd zouden zijn qua data (geen idee of dat echt zo is trouwens). Of in ieder geval sommige dan. Misschien geldt het niet voor jou maar het is misschien even de moeite om dat te checken.