Ben ook wel benieuwd naar de Macproducten, maar dan moet ik echt al naar een shoppingcentrum 50km verder op. Dus even snel kijken lukt niet helemaal. Had hier ook al gelezen dat die foundation ook weer niet voor iedereen goed was.
Had foundation van krylan, via zo'n workshop. Maar op de één of andere reden past de kleur absoluut niet meer (of heeft nooit gepast).
Een goede finishing poeder, daarvoor kan ik ook nog wel tips gebruiken.

!
Geweldige poeder, geeft een hele mooie natuurlijke glans en je ziet 'm niet op de huid zitten. En je doet er eeuwen mee, ik heb de mijne vorig jaar september gekocht en nog geen pan geraakt. Hij is wel al helemaal plat en er zit al een kleine kuil in, ben benieuwd hoelang het duurt voor ik pan raak
Maar zeker z'n geld waard.

Gelukkig waren wij ook gratis. 
Daarnaast waren de kwasten ook nog eens vies, als in een maand niet gewassen ofzo. We hadden de partylook workshop, maar het voelde echt als een heel erge beginnerscursus, we gingen eerst helemaal stap voor stap de basis doen en daarna een smoky eye en als laatste gingen we shapen - wat ik wel leuk vond. Ik denk dat die workshop voor beginners wel leuk is, maar als je iets gevorderder (en veeleisender, verwend en verpest door high-end make-up
) vind ik het geen aanrader. Had me thuis veel mooier op kunnen maken. Die oogschaduw ging trouwens ondanks de basis trouwens ook creasen als een gek.